3 צפייה בגלריה
מוחמד חדיד
מוחמד חדיד
מוחמד חדיד
(צילום: GettyImages)
הערב (שבת), שלושה שבועות בדיוק מאז טבח ה-7 באוקטובר בו נרצחו באכזריות 1,400 אזרחים ישראלים על ידי ארגון הטרור חמאס, ונחטפו 230 גברים, נשים, קשישים, ילדים ותינוקות, פרסם מוחמד חדיד פוסט בו השווה בין ישראלים לנאצים.
אביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד, פלסטיני שנולד בנצרת, העלה פוסט שמחולק לשניים - בצד הימיני דגל ישראל ובצד השמאלי צלב קרס, והשווה בין הזוועות שעשו הנאצים ביהודים - להתנהגותם של היהודים לפלסטינים. "גירשו מיליונים מבתיהם", נכתב מתחת לצלב הקרס - ובדיוק אותו דבר נכתב גם מתחת לדגל ישראל.
"לרכז קבוצות על פי גזע בגטאות ומחנות (אושוויץ)", נכתב תחת צלב הקרס - ואותו הדבר בדיוק נכתב תחת דגל ישראל, עם שינוי קל - במקום אושוויץ, "עזה".
וכן הלאה וכן הלאה. שישה סעיפים המציגים את הדמיון בעיניו החולניות, ולצידם הכיתוב: "ושניהם תייגו את הקורבנות שלהם כטרוריסטים. ללא קשר לפעילויות אחרות. כמה פלסטינים וכמה יהודים אפילו שינו את השם".
3 צפייה בגלריה
מוחמד חדיד
מוחמד חדיד
להכנס ולדווח מיד. הפוסט שהעלה מוחמד חדיד
(צילום: אינסטגרם)
הפוסט השקרי של חדיד הגיע לאחר מספר התייחסויות של בנותיו למלחמה ולטבח שביצע חמאס בישראל. "סלחו לי על שתיקתי", פתחה בלה בפוסט ארוך שפרסמה ביום חמישי האחרון. "טרם מצאתי את המילים הנכונות לשבועיים האחרונים, המורכבים והאיומים האלה, שבועות שהחזירו את תשומת הלב של העולם למצב שגבה חיים של חפים מפשע ומשפיע על משפחות במשך עשרות שנים. נשלחו אליי מאות איומים על חיי, מספר הטלפון שלי הודלף והמשפחה שלי חשה בסכנה. אבל אני לא יכולה לעמוד בשקט יותר. פחד הוא לא אופציה. האנשים והילדים של פלסטין, במיוחד בעזה, לא יכולים להרשות לעצמם את שתיקתנו. אנחנו לא אמיצים - הם כן.
"לבי מדמם מכאב מהטראומה שאני רואה, כמו גם מהטראומה הממושכת של הדם הפלסטיני שלי, כשאני רואה את תוצאות התקיפות האוויריות בעזה. אני מתאבלת עם כל האימהות שאיבדו את ילדיהן ועם הילדים שבוכים לבד. על כל האבות, האחים, האחיות, הדודים, הדודות והחברים שלעולם לא יתהלכו שוב על האדמה".
אחרי שהביעה את הזדהותה עם הצד הפלסטיני, באופן יוצא דופן התייחסה גם לצד הישראלי. "אני מתאבלת על המשפחות הישראליות שמתמודדות עם הכאב והתוצאות של ה-7 באוקטובר. אני מגנה התקפות טרור על אזרחים, בכל מקום. פגיעה בנשים וילדים וגרימת טרור אינה תורמת לתנועה לשחרור פלסטין. עמוק בליבי, אני מאמינה שאסור לקחת ילד או כל אדם ממשפחתו, לתקופה מוגבלת או בלתי מוגבלת. זה נכון לגבי אנשים ישראלים ופלסטינים כאחד".
3 צפייה בגלריה
מוחמד חדיד
מוחמד חדיד
לצערנו, התפוח לא נפל בכלל מהעץ בלה, מוחמד וג'יג'י
(צילום: Gettyimage)