2 צפייה בגלריה
כריס מלוני
כריס מלוני
לוהט! כריסטופר מלוני
(צילום: אינסטגרם)
לקראת המילניום עלתה לאוויר סדרת הדרמה המשטרתית "חוק וסדר: מדור מיוחד", שם נחשפנו לראשונה לכריסטופר מלוני, שגילם את דמותו של הבלש המשטרתי אליוט סטייבלר. בהמשך הוא עזב את התוכנית, הופיע בשלל אחרות (לעולם לא נשכח את סצנת הפול פרונטל של "אוז") ולאחרונה הוא חזר לעונה ה-24 של הסדרה האייקונית. שובו של מלוני לסדרה זיכה אותו בשער לוהט על מגזין People. טוב, אולי לא רק חזרתו למסך אלא גם לסרטון הפרסומות שלו לאפליקציית הכושר Peloton, בו הוא צולם כשהוא מתאמן בעירום מלא - היה חלק בדבר. "זה היה שנוי במחלוקת", הודה בריאיון למגזין, אך באותה נשימה סיפר כי נהנה מכך מאוד. "זה היה כיף. אני לא יודע אם מישהו נוסף הוכתר כ-zaddy (סלנג לגבר בוגר וסקסי), צריך לרכוב על הסוס כל עוד זה אפשרי".
בחודש אפריל האחרון חגג מלוני את יום הולדתו ה-61 ולמרות זאת הוא נחשב לסמל סקס בהוליווד - ולא משנה לאיזה דור הקהל שלו שייך. ב-27 שנים האחרונות הוא נשוי באושר למעצבת שרמן וויליאמס ולשניים שני ילדים משותפים - סופיה (21) ודנטה (18). "אשתי הייתה מקסימה", סיפר כשנשאל לגבי תגובתה לצילומי העירום שלו, והוסיף: "היא מבינה את זה. הילדים שלי, לעומת זאת, הגיבו בסגנון של 'באמת, באמת?' ודאגו לגבי החברים שלהם שישלחו להם איזה מם או מה שזה לא יהיה, אבל אני חושב שבסתר ליבם הם מבינים. זה מגניב, כי לכולם טוב עם זה. החברים של הילדים שלי מפרקים לי את הצלעות אבל זה כיף, זה כבוד גדול".
לטובת מי שפספס (וחבל, מדובר במאסטר פיס) בחודש יוני האחרון יצא לאוויר סרטון הפרסומות החושפני. "יש אנשים שחושבים שהדרך שבה אני מתאמן היא מוזרה", אמר מלוני בתחילת הסרטון, אז ראו רק את פלג גופו העליון כשהוא מרים משקולות. לאט לאט עדשת המצלמה התרחקה, מלוני צולם כשהוא עירום, וכשהוא מוסיף: "למען האמת, אני לא מבין את זה". משעשע! "האפליקציה מעוררת בי את המוטיבציה לעשות אימונים שונים כגון יוגה, אירובי, מדיטציה ואימוני כוח", הסביר השחקן הלוהט.
נחזור לריאיון: מלוני דיבר על הקריירה המצליחה שלו וכמובן התייחס גם לתפקידו האייקוני בסדרה "חוק וסדר: מדור מיוחד", וכמו כן לגילו המתקדם. "גיל זה דבר מופלא. אתה מקווה שעם הזמן תהיה קצת יותר חכם, קצת יותר סבלני ובאמת מגיע ממקום של יותר בגרות, שאני אישית מתרגם להבנה ואהבה. באהבה יש את התחושה שכולנו נמצאים בזה ביחד, כולנו עושים כמיטב יכולתנו. זו דרך מעודנת יותר לפעול".
לסיום סיכם מלוני: "זה באמת רק ליהנות מהדרך. זה נהדר! אני בן 61 ורצף המזל ממשיך". טפו, בלי עין הרע.
2 צפייה בגלריה
כריס מלוני
כריס מלוני
נהיה לנו חם! מלוני
(צילום: Gettyimages)