אם עקבתם אחרי מדורי הרכילות בחודשים האחרונים, אתם בטח יודעים שעורכי הדין של אחד הזוגות המדוברים ביותר בהוליווד, ג'ניפר לופז ובן אפלק, כנראה מנסחים ברגעים אלה את מסמכי הגירושים שלהם. כמובן שנאחל להם לפתור את הבעיות ולצלוח את המשבר, אך במידה ויועץ הזוגיות שלהם לא יצליח לסייע, תתפנה משבצת בשוק הפאוור קאפלז מעבר לים. אל דאגה - יש כבר זוג טרי שבונה עליה ומתמקם בה בנוחות: סברינה קרפנטר ובארי קיוגן.
אם השמות האלו לא אומרים לכם יותר מדי, אז זה בדיוק הזמן להתעדכן: קרפנטר (25) וקיוגן (32) נחשבים למרעננים הרשמיים של השנה האחרונה, הוא בקולנוע והיא במוזיקה.
5 צפייה בגלריה
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
ה"בניפר" החדשים. סברינה קרפנטר ובארי קיוגן
(צילום: Kevin Mazur/MG24/Getty Images)
קיוגן נחשב לאחד השחקנים הבולטים של השנים האחרונות, עם תפקידים בסרטים כמו "דנקרק", "באטמן", "רוחות אינשירין" ו"סולטברן". השנה הוא יחזור לגלם את דמות הג'וקר ב"באטמן 2" וגם תראו אותו בסרט ההמשך של "גלדיאטור".
קרפנטר מצידה, כבר ותיקה בתעשייה ותוציא בקרוב את אלבומה השישי. יחד עם זאת, ההצלחה שהיא זוכה לה בימים אלו היא הגדולה ביותר שידעה הקריירה שלה עד כה, ואם היא תדע למנף את המומנטום והכישרון שלה נכון, היד עוד נטויה.
קרפנטר גם אחראית לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של השנה – אספרסו, שאין לנו ספק שנתקלתם בו כי גם כאן בארץ הוא כבש את המצעדים והפלייליסטים. לא מזמן היא הוציאה שיר חדש: Please Please Please, שעושה רושם שיילך בעקבות הצלחת קודמו.
ולא סתם הזכרנו את לופז ואפלק. קווי הדמיון בין שני הזוגות בולטים - בשני המקרים מדובר בשחקן עולה וזמרת מצליחה, שנכנסים לזוגיות מאוד פוטוגנית בשיא הצלחתם. ואם זה לא מספיק, אז קיוגן מככב בקליפ החדש של קפרנטר. הלכנו לראות את הקליפ המשותף של "בניפר" ל-Jenny From The Block, ולקוות שעבור הזוג הצעיר הדרך תהיה פחות בעייתית ועמוסת מכשולים.

רגע, מי אלה בעצם?

אז אם אתם לא ממש מכירים את הנפשות הפועלות, הנה תקציר חייהם בכמה משפטים:
קרפנטר הייתה מאותן ילדות שאוהבות לשיר ומעלות את הביצועים שלהן ליוטיוב, רק שבמקרה שלה הם באמת היו טובים. אבא שלה כל כך האמין בה עד שבנה לה אולפן הקלטות אישי בבית. גם מיילי סיירוס האמינה בה: בשנת 2009 קרפנטר הגיעה למקום השלישי בתחרות שירה שערכה סיירוס באתר שלה, והיא סיפרה בהמשך: "זו הייתה אחת החוויות הטובות בחיי. אני חושבת שזה בהחלט עזר לי להתחיל בקריירת השירה שלי ולבנות קהל. משם הגיעו המעריצים הראשונים שלי".
אגב, בין השירים שהיא עשתה בילדותה היו גם כאלו של אדל - שהחזירה לה לאחרונה במחווה משלה, כששרה קטע מ"אספרסו" במהלך הופעה.
בזכות התחרות של סיירוס, קרפנטר קיבלה חוזה בחברת תקליטים כשהייתה בת 12 בלבד וגם הלכה בעקבות כוכבות כמו סיירוס, בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה כשהפכה לילדת דיסני ושיחקה ודובבה סדרות של הערוץ. חוץ מזה היא גם הופיעה בתפקידי אורח בסדרות כמו "חוק וסדר: מדור מיוחד" ו"כתום זה השחור החדש" ושיחקה בסרטים כמו "קרניים" לצידו של דניאל רדקליף.
מעבר לרזומה המרשים, היא גם יצרה קשרים וחברויות בעולם המוזיקה: מייגן טריינור כתבה לה שירים והיא חיממה את אריאנה גרנדה ואת טיילור סוויפט שגם הפכה לחברה קרובה, וקרפנטר אפילו ביקשה את אישורה להשתתף בקמפיין של ליין המחטבים של הנמסיס קים קרדשיאן: "הייתי מאוד כנה איתה לגבי הסיטואציה ואני אוהבת אותה כל כך ואתמוך בה תמיד", אמרה קרפנטר בריאיון למגזין Rolling Stone.
והנה פרט טריוויה מעניין: היא האחיינית של בארט סימפסון – כלומר של השחקנית שמדובבת אותו ננסי קרטרייט. אז הנה, גם במקרה שלה יש סוג של נפוטיזם.
5 צפייה בגלריה
טקס AMAs גייל סברינה קרפנטר טיילור סוויפט
טקס AMAs גייל סברינה קרפנטר טיילור סוויפט
בסטיז! סברינה קרפנטר עם טיילור סוויפט וגייל
(צילום: Gettyimages)
לקיוגן לעומת זאת, לא היה אף קשר לעולם הבידור: הוא נולד באירלנד ואימו, שהייתה מכורה לסמים, מתה כשהיה בן 12. הוא עבר בין 13 בתי אומנה עד שסבתו לקחה אותו לביתה. הוא החל לשחק כשהיה בן 19 ועד מהרה ביסס את מעמדו כשחקן מבטיח באירלנד ובבריטניה – לפני שעבר להוליווד וכבש גם אותה. יש לו ילד בן שנה וחצי עם בת זוגו לשעבר אליסון קיירנס, שיש לציין מזכירה מאוד את קרפנטר. כנראה שיש לו העדפה.
5 צפייה בגלריה
בארי קיוגן
בארי קיוגן
בארי קיוגן
(צילום: Mike Marsland/WireImage)

לידתו של פאוור קאפל חדש

קרפנטר וקיוגן נפגשו בחודש ספטמבר האחרון בפריז, כששניהם היו שם עבור שבוע האופנה. כנראה שהם לקחו את עניין "פריז היא העיר הכי רומנטית בעולם" ברצינות, כי כמה חודשים לאחר מכן הם כבר נצפו מסתובבים ביחד ברחבי לוס אנג'לס ויוצאים לדייטים.
קיוגן במיוחד זכה אז להרבה התעניינות ממדורי הרכילות, בזכות הסרט בכיכובו "סולטברן", שבדיוק יצא באותה תקופה ועשה הרבה רעש (בין היתר בזכות ישבנו החשוף של קיוגן).
5 צפייה בגלריה
בארי קיוגן
בארי קיוגן
הרגע הכי מדובר של "סולטברן"
(צילום: אינסטגרם)
לא מעט זוגות הוליוודיים מנסים להיות דיסקרטיים ולהימנע מלצאת ביחד אל אור הזרקורים, אבל נראה שלזוג הטרי זה לא הפריע – להפך, הם יצאו למקומות פומביים (וכמובן תועדו על ידי הפפראצי) וגם בילו יחד באירועים של התעשייה.
בטקס פרסי הגראמי שנערך בפברואר, הם צעדו בנפרד על השטיח האדום אבל לפי הדיווחים בילו ביחד במהלך הערב ואפילו הצטלמו למגזין W.
הם גם הגיעו ביחד לאפטר פארטי של האוסקר במרץ וקיוגן אפילו ענד צמיד חברות מעוטר בקוביות עם שמה של סברינה, ובמט גאלה שנערך לפני כחודש הם סוף סוף נתנו לנו תמונות זוגיות רשמיות.
זמן קצר לאחר מכן, קרפנטר חגגה את יום הולדתה ה-25 במסיבת הפתעה שערך לה קיוגן, ובין לבין הוא גם הגיע להופעות שלה והריע לה מהקהל (או ליתר דיוק, מהאיזור של האורחים החשובים). הוא אפילו הגיע לסינגפור, שם היא חיממה את טיילור סוויפט. בסרטון שצילם אחד הצופים, אפשר גם לראות את החיבוק שלהם מאחורי הקלעים, אחרי שירדה מהבמה.
כאמור, לפני שבועיים יצא הקליפ החדש של קרפנטר, שבו מככב קיוגן כבחור שמוצא את עצמו שוב ושוב בצרות עם החוק. קרפנטר אפילו מתייחסת אליו ברמיזה כשהיא שרה: "שמעתי שאתה שחקן, אז תתנהג כמו אדם הגון".
עם זאת כשניסו לדובב אותם על הזוגיות, הם עדיפו לשתוק: צלם הפפראצי של אתר TMZ נתקל בקיוגן ברחוב ושוחח איתו מעט, אך ברגע ששמה של קרפנטר הוזכר הוא השתתק והלך.
קרפנטר מצידה, נשאלה בפודקאסט Smallzy’s Surgery אם היא ראתה את סרטו של קיוגן "סולטברן" והיא השיבה: "ראיתי ואהבתי. סרט טוב מאוד. בכל אופן, אני צריכה ללכת לשירותים", אמרה בהומור והחליפה נושא.
מן הסתם הם יודעים מה הם עושים, כל עוד הם שומרים על הילת מסתורין סביב הזוגיות הזו ולא פותחים את הפה, העניין סביבם יישאר וסטטוס הסלבס שלהם רק יעלה עוד ועוד. ככה זה בהוליווד – זוגיות של שני כוכבים משדרגת פלאים את המעמד של שניהם.

מה באופק?

בין אם מדובר באהבת אמת או זוגיות מטעמי נוחות ויח"צ (לא נתפלא אם כן, בכל זאת מדובר בהוליווד) – כרגע השניים נחשבים ליקירי התעשייה ומדורי הרכילות, ולזוג שכולם רוצים בקרבתם. בינתיים לא נבנה על חתונה באופק, אבל בהחלט נאחל להם אריכות ימים וזוגיות שלווה. בטח יותר מזו של ג'ניפר ובן.
5 צפייה בגלריה
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
רק שאלה: למה אתה מסתיר את הפה כל הזמן?
(צילום: Dave Benett/VF24/WireImage)