4 צפייה בגלריה
לינדזי לוהן
לינדזי לוהן
בוכה מאושר. לינדזי לוהן
(צילום: אינסטגרם)
מבט חטוף בחשבון האינסטגרם של לינדזי לוהן (36) מראה לנו שהיא קרוב לוודאי הכי מאושרת שהייתה אי פעם, ובצדק. אחרי שנים של הדרדרות בקריירה שנבעה מהרס עצמי ובעיות אישיות שסוקרו בהרחבה במדורי הרכילות, כיום היא בעיצומו של היריון ראשון, אוחזת בבעל תומך ואפילו יש לה פרויקטים מקצועיים בקנה. בניגוד גמור לכל מה שציפו לה, לוהן הצליחה לשנות את תדמית הילדה הפרועה ולהחזיר את חייה למסלול.
בריאיון חושפני למגזין allure דיברה השחקנית על ההכנות לקראת הפרויקט החדש והחשוב בחייה - האימהות, וסיפרה כי היא מתכננת להקיף את עצמה בקשת ענפה של אימהות עובדות שיכולות לייעץ ולכוון. "דיברתי עם ג'יימי לי קרטיס לא מזמן, היא אמרה לי 'את רק תביאי את התינוק והכל יהיה בסדר'". נעדכן כי בימים אלה השתיים מתכוננות לצילומי סרט ההמשך ל"שישי הפוך", הלהיט הקולנועי הגדול שלהן משנת 2003.
הריאיון עם לוהן נערך בניו יורק, סיבה מצוינת עבורה לעזוב את דובאי לכמה ימים כדי לקפוץ חזרה הביתה. את הימים הבאים שם היא תנצל לטובת בילוי עם המשפחה שלה, חגיגות מסיבת טרום לידה וחזרה לדובאי - המקום בו חוקי הפרטיות הופכים את צילומי הפפראצי לבלתי חוקיים. "אני מניחה שהייתי אומרת שהמעבר לדובאי קרה באופן טבעי", אמרה השחקנית. עד שהגיעה לדובאי היא התגוררה כמה שנים בלונדון ומשם המשיכה למיקונוס, האי היווני היוקרתי, בו הקימה מועדון על חוף הים. "תמיד הלכתי למועדונים בצעירותי ועברתי את השלב הזה - אבל אמרתי לעצמי, 'אוקיי, למה אני לא יכולה להקים אחד?' כלומר, מה יותר טוב מזה?"
באוגוסט 2016, בזמן שהתגוררה במיקונוס ביחד עם מי שהיה אז הארוס שלה, המיליונר איגור טרבסוב, צלמי הפפראצי תיעדו אותו תוקף את לוהן בחוף הים. השחקנית ביטלה את האירוסים ושנה לאחר מכן עברה לדובאי, שם היא מתגוררת בווילה ליד החוף וכל בוקר, היא מספרת, נפתח עם תה, יוגורט, שייק ואימון. "לפעמים אני קוראת לזה 'המופע של טרומן' כי כל יום הוא אותו הדבר", אמרה בטון מתלוצץ. "אבל אני אוהבת את זה. אני מאוד אוהבת שגרה - אני לא חושבת שהיה לי את זה כשהייתי צעירה. הכל הגיע כל כך מהר וכל כך הרבה דברים קרו. השגרה היחידה שהייתה לי זה לצלם ולהיות על הסט. דובאי נותנת לי את המרחב הזה לחשוב מה אני רוצה וצריכה לעשות הלאה".
4 צפייה בגלריה
לינדזי לוהן
לינדזי לוהן
"כל יום אותו הדבר"
(צילום: אינסטגרם)
את רוב הפגישות שלה היא מקיימת בזום, כולל עבור קו מוצרי התינוקות עליו היא עובדת בימים אלה וכך גם לגבי ריאיונות למגזינים שונים, אך דבר אחד נוסף שהיא מאוד תשמח לעשות זה להפיק קומדיות רומנטיות. "אני מכירה את העולם הזה כל כך טוב", היא אומרת. "חלמתי לעבוד עם מרטין סקורסזה וגיירמו דל טורו, אבל אני לא מתכננת לנסות להפיק את הסרטים שלהם. אני לא בקטע של 'אוי, אני רוצה לעשות מארוול'. אני חושבת האם אני רוצה לבנות מותג משלי, להשיק חברת הפקות חדשה. על כל הדברים האלה אני יכולה לחשוב ודובאי נותנת לי את המרחב לעשות את זה. בניו יורק אני הולכת ברחוב ושומעת רעש של קליק ואני מיד חושבת האם זה פפראצי - בדובאי זה לא קורה".
בריאיון סיפרה השחקנית על הדרך בה הכירה את בעלה, באדר שאמס, במסעדה בדובאי בשנת 2020 - ביום שני שיגרתי. "אמרתי לו שהוא נראה מוכר והוא אמר 'לא, אני לא'. המשכנו לדבר במשך שעות ואז פשוט אמרתי לו שאני מרגישה שהוא האדם שאני אהיה איתו לנצח". חודשים ספורים לאחר שהחלו לצאת אמה של השחקנית, דינה, נשאלה על הזוגיות של בתה וענתה ש"לינדזי יוצאת עם בחור נפלא".
4 צפייה בגלריה
לינדזי לוהן באדר שאמס
לינדזי לוהן באדר שאמס
אמא דינה לוהן אישרה. "בחור נפלא"
(צילום: אינסטגרם)
בנובמבר 2021 ואחרי שנתיים של זוגיות, שאמס כרע ברך והציע נישואים ללוהן, שמיד אמרה "כן". "האהבה שלי, החיים שלי, המשפחה שלי, העתיד שלי", כתבה לוהן לצד רצף תמונות זוגיות עם פוקוס ברור מאוד על הטבעת. שמונה חודשים לאחר מכן השניים נישאו ובחודש מרץ האחרון שיתפה לוהן כי היא בהיריון ראשון. "אני לא יכולה לחכות ולראות מה זו ההרגשה הזו ואיך זה להיות אמא", אמרה והוסיפה כי תמיד הרגישה מעט אימהית כי היא האחות הגדולה אבל ברור לה שהתינוק שבדרך זה משהו שאין דומה לו. "אני בוכה המון, דמעות של התרגשות ואושר".
4 צפייה בגלריה
שרק ימשיך כך
שרק ימשיך כך
שרק ימשיך כך
(צילום: אינסטגרם)
נזכיר שלוהן הייתה ילדת פלא והתחילה את הקריירה שלה כבר בגיל שלוש. בהמשך שיחקה באופרת הסבון "עולם אחר" ואחר כך בסרט הקולנוע "אבא מתארס" (1998). הוליווד ראתה כי טוב ולוח הזמנים של הילדה הג'ינג'ית החל להתמלא בפרויקטים מסקרנים, ביניהם "בובה אמא", "יום שישי הפוך" ו"ילדות רעות" שמיתג אותה סופית ככוכבת.
המסלול של חיי הזוהר עליו עלתה התגלה כמדרון חלקלק שהביא עמו את הצדדים הלא נעימים של ההצלחה, ובראשם הפפראצי ומדורי הרכילות וכוכבת הנוער הפכה תוך זמן קצר מ"המתוקה של אמריקה" למושא הלעג החדש שלה.
בסוף שנות העשרה שלה היא כבר הייתה מכורה לאלכוהול ולסמים ובין 2007 ל-2013 היא בילתה לא מעט מזמנה במכוני גמילה, לרוב בהוראות בית המשפט. פעם אחר פעם לוהן נתפסה כשהיא נוהגת תחת השפעת חומרים אסורים והפכה לאורחת קבועה בדוכן הנאשמים. פעמיים היא נשלחה לכלא, בפעם הראשונה ריצתה 84 דקות בלבד, בפעם השנייה שבועיים וחצי.
בין לבין היא גם ניהלה מערכות יחסים מתוקשרות מאוד, החל מארון קרטר, דרך וילמר ולדרמה, סמנתה רונסון ואפילו אבי סנואו הישראלי.
חייה האישיים השתלטו על הקריירה ומ-2006 עד ל-2022 היא הייתה מעורבת בעיקר בפלופים קולנועיים. כעת כאמור, נדמה שהיא על דרך המלך עם סרט כריסמס אחד (גרוע, אבל ניחא) מאחוריה, ועוד כמה פרויקטים בדרך.