3 צפייה בגלריה
רק בריאות. מדונה
רק בריאות. מדונה
רק בריאות. מדונה
(צילום: אינסטגרם)
שבועיים לאחר שנודע כי אושפזה בטיפול נמרץ בשל זיהום, מדונה נצפתה כשהיא מטיילת ברחובות ניו יורק. "נחשו את מי פגשנו כשהיא נראית מצוין", אמרה הכתבת לורן קולין, שנתקלה בזמרת האייקונית סמוך לביתה שבשכונת האפר איסט סייד.
הזמרת בת ה-64 חבשה לראשה כובע רחב שוליים, התאבזרה במשקפי שמש גדולים ולבשה חולצת טי-שירט, מכנסיים קצרים ונעלי ספורט ויצאה לסיבוב בשוכנה כשהיא מלווה על ידי חברה. בתמונות שצילמה מגישת הפודקאסט ניתן לראות כי הכוכבת נעזרת בחפצים שונים בדרך על מנת לקבל תמיכה - אך זה עדיין מאוד מעודד ומשמח לראות שהיא שוב על הרגליים.
נזכיר כי בחודש יוני האחרון נודע כי הזמרת אושפזה במחלת טיפול נמרץ בעקבות זיהום שהתפשט בגופה. המנהל האישי שלה, גיא עוזרי, אמר כי מדונה פיתחה זיהום חיידקי חמור שהוביל לאשפוז של כמה ימים.
על פי "דיילי מייל", מצבה של מדונה היה כה חמור עד שקרובי משפחתה "הכינו את עצמם לגרוע ביותר". על פי הדיווחים באתר הזמרת נמצאה מחוסרת הכרה והובהלה לטיפול נמרץ, שם עברה תהליך של צנרור.
עוד דווח באתרים מעבר לים כי מדונה קיבלה זריקה של Narcan - תרופה המשמשת לרוב לטיפול במנת יתר של סמים, זאת כדי להילחם בהלם זיהומי לפני שהובהלה לבית החולים ואובחנה כסובלת מאלח דם - מצב רפואי מסכן חיים, הנגרם כתוצאה מתגובה חיסונית לזיהום חמור. בעקבות מצבה הבריאותי נמסר מטעמה של הזמרת כי סיבוב ההופעות הקרוב שלה, שהיה אמור לצאת לדרך ב-15 ביולי, בוטל בשלב זה. "למרות שמדונה מצפה לחזור לבמות בהקדם האפשרי, היא לוקחת את ההחלמה שלה ברצינות ולא מתכוונת לזרז שום דבר מכיוון שהיא מתרכזת בבריאות שלה, שכרגע נמצאת מעל הכל", מסר מקרוב לזמרת ל-US Weekly.
3 צפייה בגלריה
מפורסמים שהפכו לקורס
מפורסמים שהפכו לקורס
מחכים שתחזרי להופיע!
(צילום: Gettyimages)
"זה באמת העיר אותה", אמר מקורב נוסף ל"דיילי מייל" לאחר שאושפזה. "היא לא חיה חיים בריאים כמו שהייתה צריכה לחיות בגילה, והיא התישה את עצמה וירדה במשקל בחודשים האחרונים. היא חושבת שהיא עדיין צעירה, כשבפועל היא לא".
רוזי אודונול, חברתה הקרובה של מדונה, שיתפה לפני מספר ימים במצבה של הזמרת סיפרה למעריצים כי "מדונה מתאוששת בבית", והוסיפה כי היא "אישה חזקה מאוד". רק בריאות!
3 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
נשמח לעדכונים נוספים
(צילום: אינסטגרם)