3 צפייה בגלריה
פסחו על הבגדים קיילי ג'נר
פסחו על הבגדים קיילי ג'נר
מסתבר שזה לא מאה אחוז טבעי. קיילי ג'נר
(צילום: אינסטגרם)
קיילי ג'נר (25) סוגרת את העונה הנוכחית של הריאליטי שלה בווידוי מפתיע: אחרי שנים שבהן הכחישה שעברה ניתוח להגדלת חזה, הכוכבת סיפרה בפרק סיום העונה השלישית של "הקרדשיאנס" שהיא אכן עשתה אחד כזה לפני שילדה את בתה סטורמי (5), ושהיא מתחרטת על כך.
"שיפצתי את החזה חצי שנה לפני ההיריון, כשלא חשבתי בכלל שיהיה לי ילד בגיל 20. ההחלמה אפילו לא הסתיימה עדיין", סיפרה ג'נר במהלך הפרק לחברתה אנסטסיה קרניקולאו והודתה בצער: "היה לי חזה יפהפה לפני כן, ציצים טבעיים, מדהימים בגודל המושלם, הם היו מושלמים. הלוואי שלא הייתי מנתחת אותם בכלל".
ג'נר הוסיפה: "מן הסתם יש לי בת ולבי יישבר אם היא תרצה לעשות ניתוח פלסטי בגיל 19. היא הדבר הכי יפה בעולם". עוד אמרה: "אני רוצה להיות האמא הכי טובה שאפשר ודוגמה טובה עבורה, והלוואי שהייתי יכולה לחזור אחורה ולא לגעת בכלום. הייתי ממליצה לכל אחת שחושבת לעשות את זה, לחכות עד אחרי שיהיו לה ילדים".
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
"לבי יישבר אם היא תרצה לעשות ניתוח פלסטי בגיל 19". ג'נר ובתה סטורמי
(צילום: Gettyimage)
שמועות על כך שהכוכבת עברה ניתוח להגדלת חזה החלו כבר בשנת 2015, הרבה לפני שהיא טוענת שאכן עברה אחד כזה. ג'נר הגיבה בזמנו על השמועות ואמרה לעוקביה: "לא אנשים, לא הגדלתי את החזה. כולם אובססיביים לגבי זה. האמת היא שפשוט עליתי במשקל והגוף שלי השתנה והתמלא קצת". על שמועות נוספות שהגיעו מאוחר יותר היא הגיבה: "זה פשוט הזמן הזה בחודש". אחרי שסטורמי נולדה היא הודתה שהחזה שלה גדול יותר, אך הסבירה זאת בעובדה שילדה זמן קצר לפני כן: "החזה שלי גדל פי 3 וזה מפריע לי. יש לי סימני מתיחה על החזה, הבטן שלי השתנתה, המותניים שלי השתנו, התחת שלי גדול יותר, הירכיים גדולים יותר".
השיחה על הגדלת החזה מגיעה לאחר שרק בפרק הקודם של התכנית ג'נר הכחישה שעברה טיפולים קוסמטיים בפניה: "תמיד הייתי הילדה עם הכי הרבה ביטחון עצמי, תמיד אהבתי את עצמי ואני עדיין אוהבת. אחת השמועות הכי שגויות לגביי היא שהייתי חסרת ביטחון ועשיתי ניתוחים בכל הפנים, מה שלא נכון. עשיתי רק מילויים".
ג'נר התייחסה גם לתופעת הפוטושופ, שהיא ואחיותיה הואשמו שוב ושוב שהן חוטאות בה, ושהן מרטשות את תמונותיהן ללא הכרה: "יש לנו הרבה השפעה, ומה אנחנו עושות עם הכוח הזה? אני רואה הרבה נערות צעירות שעורכות לגמרי את התמונות שלהן. גם אני עברתי שלב כזה אבל אני מרגישה שאני במקום טוב יותר עכשיו".
ג'נר כנראה תוזכרה שמדובר בפרק סיום עונה ושעליה להוציא את התותחים הכבדים: לכן היא לא הסתפקה בווידוי לגבי הגדלת החזה וגם התייחסה לשמועות על כך שהיא וקרניקולאו מנהלות רומן, שהחלו לאחר שהשתיים פרסמו תמונות שלהן מתנשקות. "לא מצחיק שכולם חושבים שאנחנו יוצאות ביחד? כשאנחנו שותות קצת אלכוהול, אנחנו אוהבות להתנשק ודברים כאלה", הסבירה ג'נר. "כולם מגיבים לי, 'אנחנו יודעים שאתן עושות סקס ביחד'. אבל אנחנו לא. הלוואי שהיינו". היא הוסיפה: "אני ואנסטסיה חברות מגיל 12 או 13. היא החברה הכי ותיקה שלי. עברנו הרבה ביחד, היא כמו אחות בשבילי".
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
רק קצת מילויים בפנים. קיילי ג'נר
(צילום: Gettyimages)