קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי ניהלו ריב ענק, כך אישרו מקורבים לשניים. על פי הדיווחים, סנסורי דרשה מווסט לא להשמיע דברי אנטישמיות באירוע שערך לכבוד אלבומו החדש Vultures - אך הראפר המעורער בנפשו החליט להתעלם מרצונותיה.
"אני עדיין משוגע, דו קוטבי, אנטישמי - ואני עדיין המלך", כך הכריז ווסט בקולי קולות באירוע שהתקיים בליל חמישי האחרון בשיקגו. האירוע נפסק מיד לאחר דבריו של הראפר.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
אתה בעיקר פסיכי. קניה ווסט
(צילום: Mega)
מקורות יודעי דבר מספרים כי "סנסורי דרשה מבעלה לא לשיר את המילים הבעייתיות מאלבומו החדש", והוסיפו כי זו הסיבה לכך שסירבה להשתתף באירועים שהתקיימו בניו יורק למחרת.
חבריה של סנסורי טוענים כי ווסט משתמש בה כדי לקדם את השיר החדש והמפלג שלו, אך בניגוד לאיך שזה נראה מהצד - היא מודעת היטב להכול. "ביאנקה ניסתה לומר לקניה שהוא לא צריך לכלול עוד מילים אנטי-יהודיות אבל קניה מוציא את כל התסכולים שלו על ביאנקה, מהסיבה הפשוטה שאין אף אחד אחר שמוכן להקשיב לשטויות שלו".
חבר אחר הביע דאגה לביאנקה, ואמר: "קניה משתמש בה לקידום. הוא שם אותה על עטיפת האלבום, משתמש בה כבובה ומלביש אותה כרצונו והיא מאפשרת את זה. היא ממש הפכה לאביזר עבורו, בובה שהוא יכול לשלוט בה ולעשות בה כרצונו".
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
אם את צריכה עזרה - מצמצי! ביאנקה וקניה
(צילום: Backgrid)
נציין כי ביום שישי האחרון, יום לאחר התקרית והריב שניהלו השניים, סנסורי לא הצטרפה לווסט לאירוע ההאזנה שהתקיים בניו יורק וגם לא הגיעה לאפטר-פארטי שנערך במועדון Harbor NYC Rooftop. אורחים שהיו במסיבה סיפרו כי ווסט הגיע במצב רוח עגום ועזב לאחר עשר דקות. "הוא פשוט הרס את הערב לכל האנשים שטרחו ואירגנו לו את המסיבה - לא איכפת לו מכלום", סיפר אחד מחבריו ל"דיילי מייל".
מקור אחר סיפר כי "ווסט הגיע באיחור של כמה שעות, בלי ביאנקה, לא הוריד את המסכה מהפנים ועזב אחרי כמה דקות - מבלי להודות למארגני האירוע. המועדון היה מלא במעריצים שהגיעו במיוחד לראות אותו וזה לא עניין אותו".
מועדון ה-Harbor NYC Rooftop נמצא בבעלותו של ג'ורג' קראוויאס, מייסד Dream Hospitality Group, שאירח בעבר אירועים של ריהאנה ואסאפ רוקי. "המארגנים השקיעו מעל ומעבר כדי להפוך את זה לאפטר-פארטי פנומנלי עבור קניה והצוות שלו".
מלבד הריב עם אשתו, גם בסופרבול שנערך בתחילת השבוע ווסט קיבל כתף קרה - לפי הדיווחים הוא לא הוזמן להיכנס לסוויטה עמוסת הכוכבים של חברו הוותיק (לשעבר?) ליאונרדו דיקפריו ושחקן הפוטבול לשעבר ברנדון מרשל אף טען שטיילור סוויפט הגדילה לעשות וגרמה לכך שיסולק מהאיצטדיון, לאחר שקנה סוויטה שהייתה קרובה לזו שבה ישבה. יחד עם זאת, לא ברור עד כמה העניין נכון מכיוון שווסט וסנסורי היו במשחק ואף צולמו כמה פעמים ביציע.
בחוסר רצון מוחלט נחזור חודשיים אחורה, אז היה ווסט בדובאי ושר שם את המילים: "איך אני אנטישמי? הרגע ז**תי כלבה יהודיה".
התקרית עוררה סערה רבה ועל פי הדיווחים ביאנקה הכריחה את בעלה להתנצל בפני הקהילה היהודית, והראפר אכן פרסם התנצלות - בעברית: "אני מתנצל בכנות לקהילה היהודית על כל התפרצות לא מכוונת שנגרמה על ידי מילותיי או פעולותיי. זה לא היה כוונתי לפגוע או להוריד מכבוד, ואני מתחרט מאוד על כאב שאולי גרמתי. אני מחויב להתחיל עם עצמי וללמוד מהחוויה הזו כדי להבטיח רגישות והבנה גדולה יותר בעתיד. סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקדם אחדות".
נציין כי דבריו של ווסט הועתקו מילה במילה, אז תלונות על העברית הצחה (וגם על הגזענות, האנטישמיות וטיב האלבום) - יש להפנות אליו.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
עייפנו ממך
(צילום: Backgrid)