אליזבת' מוס (41), כוכבת "סיפורה של שפחה", בהיריון ראשון - כך אישרה השחקנית אמש (ג') בריאיון לג'ימי קימל. "האם את בהיריון או סתם שחקנית שמחויבת לתפקיד שלה?", שאל קימל בנימה מתלוצצת כשהבחין בבייבי באמפ של מוס, שהשיבה: "קצת משניהם".
במהלך הריאיון סיפרה מוס על ההיריון, ולשאלה איך היא מרגישה - השיבה: "לא נורא. בעצם, היה לי ממש מזל כי זה הולך מאוד טוב".
מוס פנתה לקימל ושאלה האם יש לו עצות להורות, וזה ענה לה שהעצה הכי טובה שקיבל הייתה מביל מאריי. "הוא אמר לי להביא לחדר הלידה את אורות חג המולד - ולכבות את התאורה של המקום כי היא פשוט איומה - תאורה שאת ממש לא רוצה ברגע הזה". מוס המופתעת השיבה שהיא מעריכה את העצה ואף אוהבת אותה.
3 צפייה בגלריה
אליבת מוס ג'ימי קימל
אליבת מוס ג'ימי קימל
מתלוצצים ונהנים. אליבת' מוס וג'ימי קימל
(צילום מסך)
שמועות בדבר הריונה של של השחקנית החלו לצוץ מוקדם יותר השבוע לאחר שנצפתה על הסט של מותחן חדש בכיכובה. השחקנית צולמה כשהיא עטופה בחלוק ורוד גדול - אך לא גדול מספיק כדי להסתיר את הבליטה ההריונית.
לפני כשנה התראיינה מוס ל-YOU מבית "דיילי מייל" וסיפרה כי היא רוצה ילדים והוסיפה כי אמה, לינדה, היוותה השראה עבורה. "אני בהחלט רוצה ילדים והסיבה לכך היא אמא שלי והאמא שהיא. היא עשתה עבודה טובה". מיד אחר כך הוסיפה השחקנית בנימה מבדרת כי היא בטח תמסור את הילד שלה מיד לאמה אחרי הלידה - כדי שתגדל אותו. "היא פשוט עושה את זה ממש טוב".
3 צפייה בגלריה
אליזבת' מוס
אליזבת' מוס
הריונית וקורנת. אליזבת' מוס
(צילום: JOCE/Bauer-Griffin/GC Images)
מאחר ומוס מקפידה לשמור בסוד את חייה הפרטיים לא ידוע מי האב המאושר. היא הייתה נשואה בעברה לקומיקאי פרד ארמיסן, ולדבריה היה מדובר ב"חוויה טראומטית ואיומה". הם נישאו באוקטובר 2009, נפרדו שנה לאחר מכן והתגרשו סופית בשנת 2011. "אני שמחה שלא הקמנו יחד משפחה, אני שמחה שלא הבאנו ילדים לעולם". בשנת 2012 החלה לנהל רומן עם צלם הקולנוע האוסטרלי אדם ארקאפו, השניים יצאו במשך שלוש שנים ונפרדו ב-2015.
3 צפייה בגלריה
יבורך הפרי!
יבורך הפרי!
יבורך הפרי!
(צילום: באדיבות HOT)