שמונה חודשים חלפו מאז שהשחקן מת'יו פרי, לנצח צ'נדלר בינג מהסדרה "חברים", הלך לעולמו. פרי טבע בג'קוזי שלו וכוחות הביטחון שהוזעקו למקום קבעו את מותו.
חודש וחצי לאחר מכן פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות, שחשף שסיבת המוות הייתה בין היתר "השפעות חמורות של קטמין", שגרמו לטביעה. מצבים נוספים שהביאו למותו על פי הדו"ח הם "מחלת עורקים כליליים והשפעת בופרנופרין (תרופה אופיואידית משככת כאבים)". עוד צוין כי בביתו נמצאו "תרופות במרשם וכדורים מפוזרים".
אמש (ג') דווח כי ברשויות אכיפת החוק מאמינים שיש "להאשים" מספר אנשים במותו של פרי. מקור מהרשויות סיפר ל-People שחקירת מותו של הכוכב המנוח מתקרבת לסיומה והוסיף כי הפרקליטות האמריקנית צפויה לקבל בקרוב את ההחלטה הסופית, האם להגיש כתב אישום - ונגד מי.
משרד התובע סירב להגיב לידיעה.
2 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
אנחנו מתגעגעים. מת'יו פרי
(צילום: רויטרס)
פרי הלך עולמו באוקטובר 2023 כשהוא בן 54 ומותו נקבע כ"מקרי". דו"ח נתיחת הגופה, כאמור, הצביע על השפעות חריפות של קטמין. בחודש מאי האחרון מסרה משטרת לוס אנג'לס למגזין כי לאחר שהתפרסמו ממצאי נתיחת הגופה, החלה חקירת נסיבות מותו של הכוכב. חוקר ממשטרת לוס אנג'לס אמר למגזין שהמחלקה עבדה בצמוד ל-DEA (המנהל לאכיפת הסמים) בניסיון לברר מהיכן הגיע הקטמין שהרג את פרי.
כשנה לפני מותו יצא לאור ספרו של הכוכב, "חברים, מאהבות והדבר הגדול הנורא", שם שיתף במאבק המתמשך שלו בהתמכרויות. "רציתי לחלוק את מה שעברתי כשהייתי בטוח וחזק מספיק כדי לא לעבור שוב לצד האפל", אמר בריאיון ל-People בשנת 2022. "הייתי צריך לחכות עד שאהיה לגמרי פיכח ורחוק ממחלת האלכוהוליזם וההתמכרות כדי לכתוב הכול. הייתי די בטוח שזה יעזור להרבה אנשים אם אעשה זאת".
2 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
ספרו של מת'יו פרי
(צילום מסך)