4 צפייה בגלריה
דואה ליפה וג'ק הארלו
דואה ליפה וג'ק הארלו
"תוריד ממני את היד. או שבעצם אל". דואה ליפה וג'ק הארלו
(צילום: GettyImages)
לפעמים חלומות מתגשמים ושירים הופכים למציאות – רק תסתכלו על הזמר ג'ק הארלו שכתב שיר אהבה לדואה ליפה וכבש על ידי כך את ליבה. כנראה.
אתר Page Six מדווח שהראפר האמריקני (24) והזמרת הבריטית (27) החלו לצאת לאחרונה, ואם הזדמן לכם להאזין לאלבומו האחרון של הארלו Come Home the Kids Miss You, החדשות האלו אולי לא יפתיעו אתכם במיוחד שכן הוא הכריז בו בגלוי על חיבתו אליה.
הארלו כלל באלבום שיר הקרוי על שמה של הכוכבת ובו הוא אומר: "דואה ליפה, אני מנסה לעשות איתה יותר מרק דואט, שמעתי ממישהו שאמרת שאלו יכולים להיות אנחנו, היא מסתכלת, אני מסמיק".
4 צפייה בגלריה
דואה ליפה
דואה ליפה
"היא מסתכלת, אני מסמיק". דואה ליפה
(צילום: GettyImages)
כשהאלבום יצא במאי האחרון, הארלו סיפר שפנה אל הכוכבת לפני כן וביקש את אישורה לכלול בו את השיר. הוא אמר שהיא הייתה נבוכה אבל לא הביעה התנגדות: "התקשרתי אליה וניגנתי לה את השיר, כי לא רציתי שהיא תוטרד מזה או תרגיש לא בנוח. היא קצת הופתעה אבל אמרה 'זה לא השיר שלי, אני מניחה שזה בסדר'". הארלו הוסיף שאם היא לא הייתה מאשרת, הוא היה מוריד את השיר מהאלבום. עוד הוא הוסיף שלמרות שהשיחה הייתה מוזרה, הם שוחחו לאחר מכן שוב והשיחות הפכו עם הזמן למביכות פחות.
כעת נראה שהיו לאחר מכן לא מעט שיחות בין השניים, ושהמבוכה התחלפה עד מהרה בחיבה גדולה. לפי Page Six, הם נפגשו בחודש שעבר בלוס אנג'לס ושמרו לאחר מכן על קשר קרוב. בתחילת דצמבר נכחו שניהם באירוע של מגזין Variety ואפילו הצטלמו ביחד. בשבוע שעבר הוא טס במיוחד לניו יורק על מנת לפגוש אותה מאחורי הקלעים באירוע Z100 Jingle Ball בו היא התארחה, ולאחר מכן הם נצפו מגיעים בנפרד לאותה מסעדה וגם עזבו אותה לחוד – אבל כשהיו בפנים נכנסו לאותו מתחם פרטי. מקורב להארלו סיפר לאתר: "הוא יעשה כמיטב יכולתו, הוא תמיד העריץ אותה ותמיד התעניין בה".
4 צפייה בגלריה
דואה ליפה וג'ק הארלו
דואה ליפה וג'ק הארלו
"תעמידי פנים שאנחנו רק ידידים"
(צילום: GettyImages)
בספטמבר האחרון סיפרו השמועות על זוגיות מתהווה בין דואה ליפה ומגיש הטלוויזיה טרבור נואה, כשהם צולמו סועדים ביחד במסעדה. יחד עם זאת, מקורבים סיפרו לאחר מכן שהפגישה ביניהם הייתה מקצועית בלבד, לאחר שהוא התארח בפודקאסט At Your Service בהנחייתה.
מעבר לשמועות, בן זוגה הידוע האחרון של הזמרת היה אנואר חדיד, אחיהן של בלה וג'יג'י חדיד. השניים נפרדו בדיוק לפני כשנה, בדצמבר 2021.
הארלו מצידו, לא היה לאחרונה בזוגיות וסיפר לפני כחצי שנה בריאיון: "אני אוהב נשים ולצאת לדייטים זה כיף. אבל מה שמצחיק הוא שככל שאתה מתפרסם יותר יש לך יותר הזדמנויות ובאופן אירוני אתה נסגר יותר כי יש יותר סיכון". יחד עם זאת הוא גם הודה שהוא מחייב את הנשים שאיתן הוא יוצא לחתום על הסכמי סודיות – כך שאם כן יצא עם מישהו בתקופה האחרונה, ייתכן מאוד שזה נשמר בסוד. האם גם דואה ליפה תיאלץ לחתום על מסמך שכזה? כנראה שבמקרה שלה הוא דווקא ישמח שכל העולם יידע.
4 צפייה בגלריה
ג'ק הארלו
ג'ק הארלו
מחלק מסמכי סודיות לכולן. ג'ק הארלו
(צילום: GettyImages)