4 צפייה בגלריה
אביגייל ברסלין
אביגייל ברסלין
חושפת את סיפורה הקשה. אביגייל ברסלין
(צילום: GettyImages)
השחקנית אביגייל ברסלין (26) חשפה בסוף השבוע שהייתה קורבן לאלימות מצד בן זוגה לשעבר. בפוסט ארוך וכואב שפרסמה באינסטגרם לרגל חודש המודעות לאלימות במשפחה, ברסלין מספרת על התקופה הקשה שנמשכה כמעט שנתיים עד שהצליחה לצאת מהקשר.
"כמישהי ששרדה מערכת יחסים אלימה, הרגשתי צורך לכתוב קצת על הסיפור שלי", כותבת ברסלין. "במשך קרוב לשנתיים הייתי בזוגיות מתעללת. הכל היה מושלם בהתחלה, הייתי כל כך מאוהבת. למרבה הצער, התוקף שלי ניצל את התמימות והנאיביות שלי ומערכת היחסים שלנו הפכה לאלימה. הוא הכה אותי באופן תמידי, נעל אותי בחדרים והכריח אותי להעמיד פנים שהכל בסדר ונורמלי בזמן שסבלתי מפציעות חמורות, כאלו שרוב האנשים לא ראו. השתמשתי בקונסילר ובאיפור כדי להסתיר את החבלות, מכיוון שבאופן מסוים עדיין היה אכפת לי מהאדם הזה. הפגיעות הפיזיות היו מלוות בהעלבות, השפלות ואלימות מילולית חמורה. הרגשתי שאני לא ראויה לקבל אהבה, הרגשתי מכוערת ושנואה. שאני ראויה לפחות מלכלוך. הייתי בטוחה שיש בי משהו לא בסדר, שאני כלבה, שאני בעייתית, טיפשה, חסרת תועלת, מגוחכת, יותר מדי רגישה, לא הגיונית ושאי אפשר לאהוב אותי. אלו היו השנתיים הבודדות ביותר בחיי".
למרבה המזל, ברסלין יצאה מהקשר המתעלל והיא מודה על כך למקורביה שסייעו לה: "אני אסירת תודה על התמיכה של משפחתי וחבריי שהיו חלק חשוב ומהותי בכך שהצלחתי לעזוב את הקשר הנוראי הזה. לנצח אוקיר להם תודה על כך שלא רק שעזרו לי אלא שהאמינו לי".
4 צפייה בגלריה
אביגייל ברסלין
אביגייל ברסלין
"השנתיים הבודדות בחיי"
(צילום: GettyImages)
בימים אלו הכוכבת מאורסת לבן זוגה אירה קוניינסקי, איתו היא יוצאת מאז שנת 2017. השניים התארסו בתחילת השנה וברסלין מספרת בפוסט: "היום אני בזוגיות נהדרת, בריאה, מאושרת ומדהימה עם הארוס שלי. תסמונת פוסט הטראומה שלי השתפרה, אבל עדיין יש לי רגעים, מדי פעם יש לי סיוטים ודברים מסוימים מטרידים אותי. אני עדיין מחלימה".
את דבריה היא מסיימת במסר חשוב: "התקופה שאחרי התעללות היא חוויה סבוכה ואינדיבידואלית. אני מקווה שלחלוק מעט מהסיפור שלי עוזר לפחות לכמה אנשים להרגיש פחות לבד. אם אתם במערכת יחסים אלימה, אתם יכולים לצאת ממנה. אני יודעת שזה נראה בלתי אפשרי ומפחיד עד אימה, אבל שרדתם כל כך הרבה ותצליחו לעזוב אם יש לכם את הכלים והתמיכה המתאימים".
4 צפייה בגלריה
אביגייל ברסלין אירה קוניינסקי
אביגייל ברסלין אירה קוניינסקי
היום אני בזוגיות מאושרת". ברסלין וארוסה, אירה קוניינסקי
(צילום: אינסטגרם)
ברסלין כבשה את הוליווד בתחילת שנות ה-2000 כשהייתה ילדה קטנה. בגיל 6 היא כיכבה בסרט "סיינס" לצדו של מל גיבסון וכמה שנים לאחר מכן קצרה שבחים על משחקה בסרט "מיס סאנשיין הקטנה", עליו קיבלה מועמדות לאוסקר כשהייתה בת 10 בלבד. לאחר מכן היא כיכבה בסרטים כמו "שומרת אחותי", סרטי "זומבילנד" ובסדרה "מלכות הצעקה".
ברסלין לא נקבה בשם בן הזוג המתעלל, אבל זו לא הפעם הראשונה שהיא מדברת על האלימות שספגה ממנו. בשנת 2017 היא סיפרה שבן הזוג לשעבר אנס אותה בזמן שהשניים עדיין היו בזוגיות, והסבירה למה לא התלוננה עליו: "הייתי בהלם מוחלט ובהכחשה. לא רציתי לחשוב על עצמי בתור 'קורבן', אז הדחקתי את זה והעמדתי פנים שזה מעולם לא קרה. בנוסף, הייתי בזוגיות עם האנס שלי ופחדתי שלא יאמינו לי. פחדתי גם שאם ההאשמות שלי לא יובילו למקום כלשהו, הוא בכל זאת יגלה על כך ויפגע בי עוד יותר. ידעתי גם עד כמה יפגעו החברים והמשפחה אם יגלו, ולא רציתי לעשות להם את זה".

אם אתם/ן במצוקה, אל תהססו להתקשר:

משטרת ישראל טלפון: 100 בכל תחנות המשטרה מצויים חוקרים שהוכשרו לחקירות עבירות אלימות בין בני הזוג.
המוקד הארצי לדיווח על אלימות במשפחה - משרד הרווחה והשירותים החברתיים טלפון: 118 פועל 24 שעות ביממה בשפות עברית, ערבית, אמהרית ורוסית.
קו חירום לנפגעי אלימות במשפחה של משרד הרווחה טלפון: 1-800-220-000 פועל 24 שעות ביממה בעברית ובין השעות: 08:00-20:00 ברוסית ובאמהרית
4 צפייה בגלריה
אביגייל ברסלין
אביגייל ברסלין
אביגייל ברסלין
(צילום: GettyImages)