בשנים האחרונות, יש לא מעט הורים לעתיד שבוחרים לגלות את מין התינוק שלהם בדרכים מקוריות, משעשעות או (בדרך כלל) מוגזמות. ברידג'ט קונטינן, אשתו של השחיין האמריקני ריאן מרפי (אין קשר ליוצר הטלוויזיה המצליח) ויתרה על מסיבה לגילוי המין – ופשוט סיפרה לו את זה באולימפיאדה, מול המצלמות ורגע אחרי שזכה במדליה.
מרפי בן ה-29 קיבל את הבשורות הטובות מאשתו ההיריונית אחרי שירד מהפודיום, כשראה אותה מחזיקה שלט שבו כתבה: "ריאן, זו בת". בהתחשב בכך שהוא גם זכה כאמור במדליית ארד - המדליה האולימפית השביעית שלו, נראה שזה בהחלט היה יום מוצלח עבורו.
לאחר מכן הוא סיפר: "זו הפעם הראשונה ששמעתי מה המין. האמת היא ששנינו היינו בטוחים שזה בן, וכל מי שדיברנו איתו גם חשב שזה עומד להיות בן".
עמוד האינסטגרם הרשמי של קבוצת השחייה האמריקנית שיתף את רגע הבשורה וכתב: "שלב ראשון: לזכות במדליה אולימפית. שלב שני: לגלות שאתה עומד להיות אבא לתינוקת". הפוסט זכה עד כה ליותר ממאה אלף לייקים ושלל ברכות, ביניהן של השחיין האולימפי מייקל פלפס שאיחל מזל טוב.
2 צפייה בגלריה
ריאן מרפי
ריאן מרפי
ההורים המאושרים ברגע מאושר
(צילום: Jari Pestelacci/Eurasia Sport Images/Getty Images)
בני הזוג יחגגו בספטמבר הקרוב את יום השנה הראשון לנישואיהם. בסוף דצמבר ריאן סיכם את שנת 2023 וכתב: "זו הייתה שנה נהדרת, אני גאה בהישגים שלי בבריכה בעזרת התמיכה של המאמנים והחברים לקבוצה. הדבר הכי טוב שקרה השנה היה הנישואים לברידג'ט. אני אוהב אותך עכשיו ולנצח".
בנוסף למדליית הארד שבה זכה עד כה בפריז, מרפי זכה בשלוש מדליות זהב באולימפיאדת ריו בשנת 2016, ובמדליות זהב, כסף וארד בטוקיו 2021.
2 צפייה בגלריה
ריאן מרפי
ריאן מרפי
ריאן מרפי
(צילום: AP Photo/Michael Conroy, File)