מוקדם יותר החודש עלתה לאוויר הסדרה החדשה של נטפליקס "הזוג המושלם" בכיכובם של ניקול קידמן וליב שרייבר. הסדרה אומנם לא קיבלה ביקורות נלהבות ויש כאלה שטענו שהיא בזבוז זמן מוחלט, אבל אתם כבר יודעים, לא צריך הרבה כדי לספק אותנו - מספיק שנראה את ריי דונובן על המסך וזהו, אנחנו בפנים.
בכל מקרה, איכות הסדרה היא הלא הסיבה שהתכנסנו כאן. נעמי ווטס, בת זוגו לשעבר ואם ילדיו של שרייבר, סיפרה כי חברתה הטובה קידמן ביקשה ממנה אישור לפני שצילמה סצנת סקס עם האקס. "אנחנו תמיד מבקשות אישור אחת מהשנייה, אנחנו החברות הכי טובות", אמרה במהלך ריאיון ל-Entertainment Weekly. "זה היה מאוד נחמד מצידה לעשות את זה".
ווטס הוסיפה כי טרם הספיקה לצפות בסדרה - אך ציינה כי היא משתוקקת לעשות זאת. "אני חייבת לצפות, כולם מדברים על זה. ראיתי את הטריילר וזה נראה פנטסטי". ובכן, זה לא מה שמבקרת הטלוויזיה החביבה עלינו סמדר שילוני טוענת.
2 צפייה בגלריה
נעמי ווטס ניקול קידמן
נעמי ווטס ניקול קידמן
מבקשות אישור אחת מהשנייה. נעמי ווטס וניקול קידמן
(צילום: Jon Kopaloff/Getty Images for AFI)
וקצת היסטוריה רומנטית: ווטס ושרייבר היו ביחד במשך 11 שנה, משנת 2005 ועד הפרידה בשנת 2016. הם מעולם לא נישאו אך הביאו לעולם שני ילדים משותפים - סשה וקאי. בינואר 2023 ווטס התחתנה עם השחקן בילי קרודופ ("השומרים", "ליגת הצדק") אחרי שש שנים של זוגיות.
שרייבר מצידו המשיך גם כן הלאה וביולי 2023 התחתן עם טיילור נייסן אחרי שש שנים של זוגיות. חודש לאחר מיסוד הקשר השניים הביאו לעולם את הייזל, בתם המשותפת הראשונה.
2 צפייה בגלריה
ליב שרייבר ניקול קידמן
ליב שרייבר ניקול קידמן
עוד לא צפינו אבל בטוח שנאהב. אנחנו לא נמשכים לאיכות. ניקול וליב
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)