שנה וחצי חלפה מאז שאחד הזוגות הכי נוצצים בהוליווד, הדוגמנית ג'יזל בונדשן (43) ושחקן הפוטבול טום בריידי (46), הפרידו כוחות אחרי 13 שנות נישואים.
באופן מתבקש, הפרידה עשתה הרבה כותרות ויצרה לא מעט שמועות סביב הגורמים שהובילו אליה, ולפחות את אחת מהן, בונדשן מכחישה בתוקף. בריאיון עם מגזין The New York times, הכוכבת התבקשה להגיב על השמועות שטוענות שבגדה בבריידי בזמן נישואיהם עם מאמן הכושר שלה. בונדשן ענתה: "אלו שקרים", והוסיפה: "אני לא רוצה להפוך את חיי לצהובון, אני לא רוצה להיחשף בצורה כזו".
הדוגמנית הברזילאית גם ניצלה את ההזדמנות לתקוף את הקהל והתקשורת, שנוהגים להאשים בפרידה דווקא את הנשים: "זה משהו שקורה להרבה נשים שאוזרות אומץ לעזוב זוגיות לא בריאה, ואז מואשמות בכך שהן לא נאמנות. הן צריכות להתמודד עם הסובבים אותן, הן צריכות להתמודד עם המשפחה שלהן. כמובן שבמקרה שלי, זה קיצוני יותר". בונדשן הוסיפה: "אף אחד לא באמת יודע מה קורה בין שני אנשים במערכת יחסים. רק שניהם יודעים".
3 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
היא לא אשמה! טום בריידי וג'יזל בונדשן
(צילום: Gettyimages)
השמועות שאותן בונדשן מכחישה טענו שניהלה רומן עם מאמן הג'ו ג'יטסו שלה, חואקים ולנטה. בונדשן החלה להתאמן אצלו בשנת 2021, ולפי מדורי הרכילות, האימונים שלהם הפכו לאינטימיים יותר ויותר. אחרי שבונדשן ובריידי נפרדו, היא נראתה מבלה עם ולנטה גם מחוץ לאולם הספורט, כולל במסעדה עם שני ילדיה.
בונדשן הכחישה בזמנו שהיא יוצאת עם ולנטה ואמרה: "בשלב הזה, בגלל שאני גרושה, אני בטוחה שיגידו שאני יוצאת עם כל אחד".
יחד עם זאת, בריאיון החדש בונדשן הודתה שהיא בזוגיות כרגע אך סירבה לפרט: "זו הפעם הראשונה שאני יוצאת עם מישהו שהיה ידיד שלי לפני כן. זה מאוד שונה, מאוד כן ושקוף". בריידי מצידו, נצפה מאז הפרידה עם כמה נשים שונות, ביניהן הדוגמנית אירינה שייק.
3 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
שניהם המשיכו הלאה
(צילום: Gettyimages)
בריידי ובונדשן הפכו לזוג בשנת 2006, התחתנו בשנת 2009 והביאו שני ילדים: בנג'מין (13) ו-וויויאן (10). לבריידי יש ילד נוסף, ג'ון (17), מבת זוגו לשעבר, השחקנית ברידג'ט מוינאהן.
לפני הפרידה, השמועות סיפרו על חיכוכים שנגרמו מכיוון שבריידי החליט לפרוש מקריירת הפוטבול שלה, רק כדי לחזור בו חודש בלבד לאחר מכן. מקורבים לשניים סיפרו שההחלטה הכעיסה מאוד את בונדשן, שרצתה שיתחיל לבלות יותר זמן איתה ועם ילדיהם. עם זאת, הקאמבק של בריידי היה קצר – ובשנה שעברה הוא פרש שוב, הפעם כנראה באופן סופי.
לאחרונה התראיינה בונדשן אצל העיתונאית רובין רוברטס, ונשאלה אם היא רואה את עצמה מתאהבת שוב. בונדשן השיבה": "הלב שלי נמצא כעת היכן שאני נמצאת. אני חיה את האמת שלי ואני לא מתנצלת על כך".
3 צפייה בגלריה
הכוכבים שפרשו מהלימודים
הכוכבים שפרשו מהלימודים
לא מתנצלת!
(צילום: Gettyimages)