3 צפייה בגלריה
מתגרשים. ריקי מרטין וחוואן יוסף
מתגרשים. ריקי מרטין וחוואן יוסף
מתגרשים. ריקי מרטין וחוואן יוסף
(צילום: Gettyimage)
אחרי שש שנות נישואים, ריקי מרטין (51) ובעלו חוואן יוסף (38) מתגרשים, כך השניים בישרו היום (ה') לאתר People. "החלטנו לסיים את נישואינו באהבה, הערכה וכבוד לילדינו וכבוד למה שעברנו ביחד בשנים הנפלאות האלה. הרצון העיקרי שלנו הוא לשמור על קשר משפחתי בריא ומערכת יחסים שתושתת על פיוס וידידות, כדי להמשיך לגדל את ילדינו ולשמר את הכבוד והאהבה שיש לנו אחד לשני".
לבני הזוג לשעבר יש שני ילדים: לוסיה (5) ורן (4). מלבדם, למרטין יש שני ילדים נוספים שנולדו לפני נישואיו ליוסף: ולנטינו ומתאו (15).
מרטין הפורטו ריקני ויוסף הסורי-שבדי הכירו בשנת 2015 דרך האינסטגרם ונפגשו לראשונה כחצי שנה לאחר מכן בלונדון. הם התארסו בשנת 2016 ומרטין סיפר לאלן דג'נרס: "אני זה שהציע. הייתי ממש לחוץ אבל ירדתי על ברך אחת והוצאתי את הטבעת. במקום לשאול 'תתחתן איתי', אמרתי לו 'יש לי משהו בשבילך. אני רוצה לבלות את חיי איתך'. הוא שאל 'אז מה השאלה?' ואז שאלתי 'תינשא לי?'".
3 צפייה בגלריה
ריקי מרטין
ריקי מרטין
בימים מאושרים יותר ביחד
(צילום: אינסטגרם)
הם התחתנו כשנתיים לאחר מכן ומרטין סיפר בזמנו לחדשות E!: "החלפנו נדרים, נשבענו אחד לשני וחתמנו על כל המסמכים כולל הסכם ממון. ההרגשה מדהימה, אני כבר לא יכול להציג אותו בתור הארוס שלי, הוא בעלי, הגבר שלי".
בשנה שעברה מרטין מצא את עצמו במרכזה של שערורייה, לאחר שאחיינו בן ה-21 דניס ידיאל האשים אותו שתקף אותו מינית והוציא נגדו צו הרחקה. ידיאל טען שניהל עם מרטין מערכת יחסים מינית, ולאחר שהחליט לסיים אותה הכוכב התעלל בו.
מרטין הכחיש את ההאשמות וטען שאחיינו סובל מבעיות נפשיות ושהוא היה זה שהטריד אותו, עקב אחריו וניסה לסחוט אותו, וכעת עם התביעה מנסה להרוס את התדמית שלו. בסופו של דבר האחיין ביטל את ההאשמות ואת צו ההרחקה ומרטין תבע אותו בחזרה על סך 20 מיליון דולר, סיפר שהוא ומשפחתו הרגישו מאויימים ושהקריירה שלו נפגעה בגלל ההאשמות השקריות.
לאחר ביטול ההאשמות, יוסף כתב באינסטגרם "האמת מנצחת" ומרטין הגיב: "אתה הכח והשלווה שלי. אני אוהב אותך".
3 צפייה בגלריה
מרטין ויוסף
מרטין ויוסף
מרטין ויוסף
(צילום: gettyimages)