השחקן.ית הא-בינארי שרה רמירז שכיכב.ה ב"האנטומיה של גריי" ולאחרונה גם ב"פשוט ככה" (סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה"), יוצא.ת נגד בכירי הוליווד שלטענתו.ה משתיקים את עובדי תעשיית הבידור שתומכים בעזה ובהפסקת אש.
אתמול (ג'), פרסם.ה רמירז פוסט ארוך ונוקב: "התעשייה שלנו כל כך דו פרצופית. בזמן שמחלקים פרסים, מלהקים וסוכנים עושים רשימות שחורות של שחקנים ועובדים שמפרסמים משהו שתומך בפלסטינים בעזה, כדי לוודא שהם לא יעבדו יותר.
"בזמן שהם מקדמים כמה מלקוחותיהם שיוצאים נגד רצח העם הזה, הם מפטרים אחרים עם פלטפורמות קטנות יותר. בזמן שהם משבחים ארגוני להטב"ק, הם שותקים לגבי ארגונים שקשורים לייצור נשק ותומכים בצבא הישראלי בזמן שהוא מבצע רצח עם בפלסטינים, שכוללים גם חיי להטב"קים".
עוד כתב.ה רמירז: "זה מובן, פרסים הם נוצצים ואנשים צריכים לשלם שכר דירה ולהרגיש מיוחדים ובעלי כוח. בינתיים חלפו יותר ממאה ימים מאז 'המלחמה' הזאת שמוכרת בעיני רבים כרצח עם. מדהים כמה אנשים פרפורמטיביים יש בהוליווד. אפילו יותר פרפורמטיביים מהדמות האחרונה שגילמתי".
הפוסט הטעון לצד המשפט האחרון שמתייחס לתפקיד האחרון בלשון עבר, גרם לכמה מהגולשים לתהות האם רמירז טוען.ת שפוטר.ה מ"פשוט ככה" בעקבות תמיכתו.ה המובהקת בעזה ובפלסטינים (אגב, מי שראה את הסדרה יסכים בוודאי שלא מדובר באבדה גדולה). רמירז לא הסתיר.ה את דעותיו.ה והשתתף.ה בהפגנות פרו-פלסטיניות ועמוד האינסטגרם שלו.ה מלא בפוסטים המעודדים תרומות לעזה ותמונות שלהם עם דגלי פלסטין.
שעה לאחר פרסום הפוסט, רמירז פרסם.ה אחד נוסף בו הודה.תה לכל תומכיהם: "מדובר על להיות אנושיים ולהפגין אומץ וסקרנות, לא משנה כמה הדרך לשם קשה".
יש לציין שכוכבת אחרת של הסדרה, סינתיה ניקסון, התבטאה רבות גם היא נגד ישראל ובעד פלסטין מאז תחילת המלחמה, וטענה לפני כחודש בהפגנה שנערכה מחוץ לבית הלבן שהוליווד מחרימה תומכי פלסטין: "אנשים נענשים על כך שהם מביעים את קולם. אבל יש הרבה שחקנים ופרפורמרים שמתאגדים בתגובה כדי להגיד 'זה לא בסדר'. אנחנו אולי לא מסכימים על הכול, ואולי חלקנו יכולים להביע את עצמנו יותר בעדינות אבל זה לא אומר שאנשים צריכים לאבד את הפרנסה שלהם".
אתר Daily Mail פנה לרמירז וליוצר "פשוט ככה" מייקל פטריק קינג, אך עד כה לא קיבל מהם תגובה. הסדרה חודשה באוגוסט האחרון לעונה שלישית, אך שביתות התסריטאים והשחקנים דחו את תחילת העבודה עליה עד לסיומן בנובמבר.
1 צפייה בגלריה
שרה רמירז
שרה רמירז
שרה רמירז
(צילום: AP)