4 צפייה בגלריה
פריס הילטון
פריס הילטון
נופשת בזמן הטרגדיה. פריס הילטון
(צילום: Gettyimages)
תושבי הוואי מתמודדים בימים אלו עם אחד מאסונות השריפה הגדולים אי פעם בארה"ב, אבל נראה שהטרגדיה, שגבתה עד כה 93 הרוגים, היא לא סיבה טובה מספיק כדי לבטל חופשה משפחתית.
פריס הילטון נצפתה בסוף השבוע מבלה ביחד עם בעלה קרטר ראום ובנם פניקס בן השבעה חודשים בחוף במאווי, פחות מ-50 ק"מ מאזור האסון.
המשפחה הגיעה לאתר הנופש, שנמצא בשכונת ווייליאה שבאי, ביום שלישי שעבר – היום שבו פרצו השריפות. השלטונות ביקשו מתיירים שלא להגיע ומאלו שכבר נמצאים באזור לעזוב בהקדם, אך הילטון ומשפחתה העדיפו להישאר. בתמונות הפפראצי נראים בני הזוג נהנים בחוף הים עם בנם, מתנשקים ומחויכים – מה שבוודאי יצרום ללא מעט אנשים.
עם זאת, מקורב להילטון נחלץ להגנתה וסיפר לאתר Daily Mail שהתמונות לא משקפות את התמונה המלאה: "היא בהחלט עוזרת, היא אוספת מצרכים ולוקחת אותם למקלטי הסיוע עבור אלו שזקוקים להם. היא עשתה את זה וממשיכה לעשות זאת. למאווי יש מקום חם בליבה".
4 צפייה בגלריה
השריפה בהוואי
השריפה בהוואי
השריפה בהוואי
(צילום: Erin Hawk/ רויטרס)
יש לציין שאתמול (א') הילטון שיתפה תמונות משיט ביוון, כך שייתכן שמאז שצולמו התמונות המשפחה כבר עזבה את האי. בנוסף, הבוקר היא פרסמה סטוריז שבהם ביקשה מעוקביה לתרום ולסייע לנפגעים.
הילטון היא חובבת ידועה של הוואי ומרבה לנפוש שם. רק לפני כמה שבועות היא סיפרה למגזין People שהחופשה הנוכחית תהיה הראשונה שלה עם בנה ועם משפחתה של אחותה: "אני לא יכולה לחכות להגיע להוואי, אני רוצה שהוא יהיה עם כל בני הדודים שלו, שהם ייהנו ממגלשות המים ופשוט יתנהגו כמו ילדים. יהיה כיף לחוות את זה עם כל הילדים שלנו, אז אני לא יכולה לחכות". היא הוסיפה: "זה יהיה טיול מיוחד". ובכן, בזה היא צדקה, אך למרבה הצער – לא מהסיבות שהיא תיארה לעצמה.
4 צפייה בגלריה
הילטון ובעלה קרטר ראום
הילטון ובעלה קרטר ראום
הילטון ובעלה קרטר ראום
(צילום: GettyImages)
בין אלו שמסייעים ותורמים אפשר למצוא את ג'ייסון מומואה, יליד הונולולו, שהפציר בתיירים לעזוב את המקום: "מאווי זה לא המקום לנפוש בו כרגע. אל תטיילו ואל תשכנעו את עצמכם שהנוכחות שלכם תסייע לאי שנמצא כרגע במצוקה גדולה". הוא הוסיף שכרגע תושבי הוואי צריכים "זמן להחלים, להתאבל ולהתאושש. ככל שיהיו פחות מבקרים שישתמשו במשאבים חיוניים שהפכו לנדירים – כך יהיה טוב יותר".
גם השחקן דוויין ג'ונסון, שהתגורר בצעירותו בהוואי, קרא לציבור לתרום ולעזור ככל יכולתם: "לבי שבור, אבל האמונה שלנו חזקה", כתב לעוקביו. בין התורמים נמצאים ג'ף בזוס ולורן סנצ'ס שתרמו מאה מיליון דולר ואופרה ווינפרי, שאחד מבתיה נמצא במאווי, ביקרה במקלטים וסייעה לנזקקים.
4 צפייה בגלריה
הרס שריפה בעיירה להיינה באי מאווי הוואי ארה"ב
הרס שריפה בעיירה להיינה באי מאווי הוואי ארה"ב
הרס השריפה בעיירה להיינה במאווי
(צילום: Yuki IWAMURA , AFP)