הזמר אשר (45) כבש לפנות בוקר (ב') את רחבת הסופרבול כששלהב את האצטדיון בהופעת מחצית אנרגטית במיוחד. מעבר לכך מסתבר שיש גם עניין מרגש בחייו האישיים – לפי הדיווחים, הכוכב ובת זוגו, מנהלת האמנים ג'ניפר גויקואצ'יה (39) הוציאו בשבוע שעבר רישיון חתונה ועומדים להתחתן בלאס וגאס, שם גם נערך המשחק.
אתר Daily Mail מספר שהזמר החליט לעשות את הצעד הגדול בעקבות עצה שקיבל מהמדריך הרוחני שלו, אמבה קאלי סו. לא ברור מתי בדיוק תיערך החתונה (ובהחלט ייתכן שהיא כבר התקיימה בסתר), אך לפי הדיווחים יהיה מדובר בטקס אינטימי בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים של בני הזוג. השניים הפכו לזוג בשנת 2019 ויש להם שני ילדים: סובריי בו (3) וסייר קסטרלו (2). בכל אופן הרישיון תקף לשנה אחת, כך שיש להם זמן, עד הסופרבול הבא.
לפני כמה ימים אמר הכוכב בריאיון לאתר People: "אם אתה מוצא מישהי שברור לך שהיא בת זוג לחיים, כמובן שזה כבוד ותענוג להיות מסוגל לחלוק את חייך עם מישהי שרוצה להיות איתך ואוהבת אותך. ברור שיש לנו מחויבות לכל החיים בגלל הילדים שלנו, ולא יהיה מוזר אם נתחתן. החיים שלנו יהיו משולבים ביחד עד מותנו כי אנחנו חולקים משהו. זה יפהפה, הילדים שלנו. אבל זו לא הסיבה היחידה, אני באמת מרגיש שיש לי בת זוג מדהימה שאני מכבד".
על כישוריו כאבא הוא סיפר: "יש לנו דינמיקה מדהימה בזוגיות שלנו, שבה אני יכול להיות מלא תשוקה לגבי מה שאני עושה ויש לי בת זוג מדהימה שתומכת בי בזמנים הקשים יותר, כאיש צעיר עם ילדים שצריך להבין איך לתקשר איתם. היא יותר טובה בזה ממני. אני גבר-גבר, אז אני מגיע בגישה של 'זה מה שצריך לעשות', וייתכן שאהיה לפעמים יותר קפדן. אם יש סטירה וחיבוק, אני סטירה והיא החיבוק. אבל זה יוצר איזון".
אלו יהיו נישואיה הראשונים של גויקואצ'יה וחתונתו השלישית של הכוכב, שבעבר היו נשוי לסטייליסטית ההוליוודית טמיקה פוסטר, איתה יש לו שני ילדים נוספים, אשר החמישי (16) ונאביד (15). השניים התגרשו בשנת 2009, אחרי שתי שנות נישואים בלבד. בשנת 2015 הוא התחתן בשנית, עם בת זוגו גרייס הארי אך הם התגרשו כעבור שלוש שנים.
1 צפייה בגלריה
אשר
אשר
אשר
(צילום: REUTERS/Danny Moloshok)