תינוק עם גנים מוזיקליים משובחים עומד להיוולד בקרוב: הראפר נלי (49) והזמרת אשנטי (43) הודיעו אתמול (ד') שהם מצפים לילד ראשון ביחד.
את הבשורה המשמחת הם עשו בעזרת סרטון שבו רואים את האם לעתיד מתארגנת להופעה. כשהיא נשאלת לעוד כמה זמן היא זקוקה כדי להיות מוכנה, היא עונה: "בערך תשעה חודשים", ומראה למצלמה את בדיקת ההיריון.
הסרטון היה יכול להיות משעשע ומרגש, לולא שלל המותגים והלוגואים שמופיעים במהלכו – כולל של החברה שמייצרת את בדיקות ההיריון, שנמצאת בבעלות חלקית של בני הזוג. הרגע המשמח אמנם הולך קצת לאיבוד בבלגן הממוסחר, אבל כנראה צריך להתחיל לחסוך עבור קולג' לתינוק.
לצד הכרזת ההיריון הגיעה בשורה נוספת מכיוונם של השניים: הם גם עומדים להתחתן. ההודעה על האירוסים הייתה פחות דרמטית - במהלך ריאיון למגזין Essence, הזמרת כינתה את נלי כבדרך אגב "ארוסי" ולא הרחיבה מעבר לכך: "האימהות היא משהו שציפיתי לו ולחלוק את זה עם משפחתי, ארוסי והמעריצים שתמכו בי לאורך כל הקריירה שלי, זו חוויה מדהימה".
ייתכן שמעריציהם של השניים לא מופתעים מהחדשות: שמועות על ההיריון צצו בדצמבר האחרון לאחר שבזמן הופעה משותפת, אשנטי שמה את ידיה על בטנה ונלי עשה זאת אחריה. הם הסתכלו אחד לשני בעיניים ופרצו בצחוק – מה שהיווה רמז לא דק להיריון הטרי.
בני הזוג נפגשו לראשונה בשנת 2003, ולאורך השנים הבאות היו שמועות רבות על כך שהם ביחד – אך הם מעולם לא אישרו זאת. רק בשנת 2015 אשנטי הודתה שהם אכן היו זוג אך נפרדו כשנתיים לפני כן. היא רמזה אז בריאיון שנלי היה אחראי למשבר: "אני חושבת שלפעמים יש לאנשים חוסר ביטחון וזה גורם להם לשנות את התנהגותם. בגדו בי. אתה צריך להתבגר ולקבל אחריות על הדברים שאתה עושה. אני לא אוהבת אנשים פחדנים".
2 צפייה בגלריה
אשנטי נלי
אשנטי נלי
כבר לא פחדן? אשנטי ונלי
(צילום: AP Photo/Matt Sayles)
בשנה שעברה התרחש הקאמבק הזוגי שלהם ובספטמבר האחרון נלי סיפר בריאיון: "לא תכננו את זה, אבל לפעמים אחרי שנפרדים מבינים אחד את השני יותר". הוא הוסיף: "זו הרגשה שונה כי אין עלינו לחץ. לפני כן הרגשתי ששנינו עושים את שלנו מבחינת הקריירות שלנו, וכשיש כל כך הרבה אנשים שמעורבים ונמצאים באמצע, זה יכול להיות קשה".
בעוד שעבור אשנטי יהיה זה ילד בכור, נלי הוא כבר אבא ותיק - יש לו שני ילדים מהאקסית שלו שאנטה וולנטיין: שאנל (26) וקורנל השלישי (21). הוא גם אימץ את אחייניו לאחר מותה של אחותו.
2 צפייה בגלריה
אשנטי נלי
אשנטי נלי
ברכות!
(צילום: Owen Sweeney/Invision/AP)