3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
(צילום: Frazer Harrison\Getty Images )
רק לאחרונה התבשרנו על כך שרוברט דה נירו בן ה-79 הביא לעולם את ילדו השביעי, וכעת מסתבר שחברו הטוב אל פצ'ינו הולך בעקבותיו.
אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים שפצ'ינו בן ה-83 ובת זוגו נור אלפאלה בת ה-29 מצפים לילדם המשותף הראשון. הלידה צפויה להתרחש בקרוב, שכן אלפאלה נמצאת כבר בחודש השמיני להריונה. נציגיו של פצ'ינו אישרו את המידע לאתר TMZ.
לפצ'ינו, שמעולם לא היה נשוי, יש שלושה ילדים נוספים משתי נשים אחרות: ג'ולי פצ'ינו (33) מבת זוגו לשעבר ג'אן טראנט והתאומים אוליביה ואנטון (22) עם השחקנית בוורלי ד'אנג'לו.
פצ'ינו ואלפאלה נצפו ביחד לראשונה באפריל 2022 ומקורביהם סיפרו שהם החלו לצאת ביחד בתקופת הקורונה, אך שמרו על כך בסוד.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
בחודש שמיני. אל פצ'ינו נור ואלפאלה
(צילום: Backgrid)
אלפאלה, שמגיעה מבית כוויתי-אמריקני עשיר במיוחד, היא מפיקת טלוויזיה וסגנית הנשיא בחברת ההפקות Lynda Obst מבית סוני. אחד ממקורביה סיפר בזמנו לאתר Page Six: "הפרש הגילים ביניהם לא מהווה בעיה, למרות שהוא מבוגר יותר מאבא שלה. היא בדרך כלל יוצאת עם גברים מבוגרים ועשירים מאוד". הוא לא טועה, בעבר היא יצאה עם מיק ג'אגר (79) ועם איש העסקים המילארדר ניקולאס ברגרואין (61), ושמה אף נקשר בזה של קלינט איסטווד (93), אך היא טענה שהם רק ידידים. המקורב הוסיף: "היא בעצמה מגיעה ממשפחה עשירה, ומסתובבת במקומות של אנשים עם כסף".
פצ'ינו מצידו יצא בעבר עם השחקנית הישראלית מיטל דוהן (42), שסיפרה אחרי פרידתם למגזין "לאשה" בשנת 2020: "קשה להיות עם בנאדם כל כך מבוגר, עם כל זה שמדובר באל פצ'ינו. פער הגילים הוא כן קשה. ניסיתי להתכחש לזה, אבל עכשיו הוא כבר נעשה בנאדם קשיש, למען האמת. אז עם כל האהבה שלי, זה לא החזיק מעמד".
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו רוברט דה נירו
אל פצ'ינו רוברט דה נירו
יש להם כמה דברים במשותף. אל פצ'ינו ורוברט דה נירו
(צילום: Dimitrios Kambouris\Getty Images)