2 צפייה בגלריה
אדל
אדל
מאורסת טרייה! אדל
(צילום מסך)
הזמרת אדל (34) אולי אוהבת לשיר שירים מלנכוליים על שברון לב, אבל חיי האהבה שלה דווקא די מוצלחים: מקורבים לזמרת ולבן זוגה, סוכן השחקנים ריץ' פול (41), הודיעו היום (ב') שהשניים התארסו אחרי שנתיים של זוגיות.
בני הזוג עצמם עדיין לא אישרו את החדשות המשמחות, אבל לפי אתרי הבידור בחו"ל המידע הגיע מ"מקורבים אמינים מאוד בתעשייה". עוד מספרים הדיווחים כי השניים כבר החלו לחשוב על תאריך לחתונה, ומתכננים לערוך אותה בקיץ הקרוב.
שמועות על כך שהם מאורסים צצו עוד בשנה שעברה, בעיקר הודות לכך שהזמרת החלה לענוד טבעת יהלום גדולה על אצבעה, אך היא מעולם לא התייחסה אליהן ואלו נותרו בגדר שמועות בלבד.
הכוכבת סיפרה באוגוסט האחרון בריאיון למגזין ELLE שהיא הייתה מאוד רוצה להתחתן עם פול ולהביא איתו ילדים לעולם: "מעולם לא הייתי מאוהבת בצורה כזו. אני אובססיבית אליו. אני בהחלט רוצה עוד ילדים".
לכוכבת יש כרגע ילד אחד, אנג'לו בן ה-10, בנה מנישואיה הקודמים לסיימון קונקי. השניים התגרשו בשנת 2021 אחרי 3 שנות נישואים ו-10 שנות זוגיות.
המאורסים הטריים נפגשו לראשונה במסיבה של חבר משותף לפני כמה שנים, אך הפכו לזוג רק לאחר שהזמרת התגרשה לפני כשנתיים. הם נצפו לאחר מכן ביחד במספר אירועים פומביים ואישרו את הזוגיות באופן רשמי כמה חודשים לאחר מכן, בספטמבר 2021, בעזרת פוסט אינסטגרם.
במאי 2022 הם לקחו את מערכת היחסים שלהם צעד נוסף קדימה כשעברו לגור ביחד – וגם על כך בישרו באינסטגרם, בעזרת תמונה שבה הם נראים עומדים מחוץ לביתם החדש, אוחזים במפתחות. "הזמן עף", כתבה אדל, וזכתה ליותר מ-5.7 מיליון לייקים.
אדל ידועה בתור אחת שמאוד קנאית לפרטיותה וכמעט ולא משתפת את הציבור במידע על חייה האישיים, כך שסביר להניח שלא נשמע אותה משתפכת על הצעת האירוסים ועל תוכניות החתונה – אבל אין ספק שנשמח לשמוע את על הפרטים.
2 צפייה בגלריה
אדל ריץ' פול
אדל ריץ' פול
ברכות! אדל וריץ' פול
(צילום: GettyImages)