הפתעה: מילי בובי בראון ("דברים מוזרים") ובן זוגה ג'ק בון ג'ובי נשואים! השניים מיסדו את הקשר בטקס סודי שנערך לפני כשבוע, שבו נכח כמובן אביו של החתן - הזמר האייקוני ג'ון בון ג'ובי.
על פי הדיווחים, גם הוריה של השחקנית הצעירה נכחו בטקס האינטימי. "מילי וג'ק החליפו נדרים בסוד", סיפר מקור יודע דבר, והוסיף כי השניים מתכננים לערוך אירוע גדול ונוצץ בהמשך השנה, אבל התחתנו כעת כדי להיות נשואים באופן רשמי. "זה היה רומנטי מאוד, המשפחה שלהם הייתה לצידם בזמן שהם התחייבו אחד לשני".
3 צפייה בגלריה
מילי בובי בראון ג'ק בון ג'ובי
מילי בובי בראון ג'ק בון ג'ובי
נשואים טריים. מילי בובי בראון וג'ק בון ג'ובי
(צילום: Corbis / GettyImages)
באפריל 2023 ואחרי שלוש שנים ביחד, בון ג'ובי הצעיר כרע ברך והציע לכוכבת נישואים. לצד תמונה שפרסמה השחקנית לאחר שאמרה "כן", כתבה: "אהבתי אותך במשך שלושה קיצים, ועכשיו אני רוצה את כולם". ג'ק מצידו בחר לסכם את התמונה במילה אחת פשוטה וכתב "לנצח".
בחודש ספטמבר האחרון התארחה בראון בתוכנית Today Show וסיפרה על ההכנות לחתונה. "זה לא מלחיץ אותי, ג'ק מאוד מעורב ועוזר בהכול. מעולם לא הרגשתי לבד בתוך זה וזה נחמד".
בריאיון אחר ל"סאנדי טיימס" היא סיפרה על הזוגיות: "אחרי שהכרנו ידענו שלעולם לא נרצה לעזוב אחד את השני. אי אפשר להסביר מדוע אתה חושב שמישהו הוא האחד - אבל זו בעיקר ההרגשה שהוא האדם שאיתו את רוצה לבלות את שארית חייך".
3 צפייה בגלריה
מילי בובי בראון ג'ק בון ג'ובי
מילי בובי בראון ג'ק בון ג'ובי
מתוקים כאלה
(צילום: אינסטגרם)
בחודש מרץ האחרון נודע כי השחקן מת'יו מודין, שמככב גם הוא ב"דברים מוזרים", יהיה זה שיחתן את השניים. "יש לי רישיון לחתן אנשים, ומילי חשבה שזה יהיה נהדר וג'ק גם היה בעד הרעיון", אמר בריאיון ל-Access Daily, וחשף שכבר כתב את הנאום שלו והראה אותו לבני הזוג, "שאהבו את מה שכתבתי".
3 צפייה בגלריה
מת'יו מודין
מת'יו מודין
"פאפא". מת'יו מודין
(צילום: AP)