4 צפייה בגלריה
אל תדאגי דרלינג
אל תדאגי דרלינג
הקרנת הבכורה של "אל תדאגי יקירתי"
(צילום: Gettyimages)
אמש התקיימה הקרנת הבכורה של הסרט "אל תדאגי יקירתי" בפסטיבל הסרטים בוונציה, ועם כל הכבוד לעלילה (שאגב, הביקורות נעות בין פושרות לצוננות מאוד, אז כנראה שאין באמת צורך בכבוד לעלילה), כל הדרמה שהתרחשה מאחורי הקלעים היא שהפכה אותו למדובר כל כך. דרמה שהגיעה לשיאה בהקרנה החגיגית.
אף אחד לא רוצה לעמוד ליד אוליביה ווילד
נתחיל עם קצת רקע: אוליביה ווילד ביימה את הסרט, אליו לוהקו תחילה השחקנים פלורנס פיו ושיה לה באף. לה באף עזב ובמקומו לוהק הזמר הארי סטיילס - שהפך לבן זוגה של ווילד תוך כדי שהיא מפרקת את הזוגיות עם אבי ילדיה, ג'ייסון סודייקיס.
בחודש שעבר, כחלק מקידום הסרט, ווילד התראיינה לאתר "וראייטי" ואמרה שפיטרה את לה באף למרות הערכתה העמוקה אליו. "התהליך שלו לא תורם לאתוס שאני דורשת בהפקות שלי. התהליך שלו מביא אנרגיה קרבית, ובאופן אישי אני חושבת שזה לא תורם לביצועים של השחקנים". ווילד הוסיפה: "אני מאמינה שליצור סביבת עבודה בטוחה ואמינה היא הדרך הכי טובה לגרום לאנשים לתת את ההופעה הכי טובה שלהם. בסוף, המחויבות שלי היא להפקה ולצוות ולהגן עליהם".
אלא שלה באף לא הסכים לעבור על ההכרזה הזו בשתיקה וכתב מכתב פתוח בו הודה כי יש לו הרבה מאוד חסרונות אבל בניסיון לכפר על העבר הוא מבקש לדבוק באמת והיא שהוא בחר לעזוב את הסט. "את ואני יודעים את הסיבות לעזיבתי", הוא כתב והוסיף: "אני התפטרתי מהסרט שלך כי השחקנים שלך לא מצאו זמן לחזרות".
לדבריו של לה באף הגיע חיזוק בדמות ווידאו של הבמאית שדלף לרשת ובו היא מפצירה בו לשקול את התפטרותו מחדש. "אני חושבת שאני עוד לא מוכנה לוותר על זה, אני שבורת לב", אומרת לו ווילד בווידאו ששלחה. "אני חושבת שזו קריאת השכמה למיס פלו, ואני רוצה לדעת אם אתה פתוח לתת לזה סיכוי נוסף, אם היא תתחייב ותיתן את ליבה לפרויקט ואם תצליחו להשלים. מה אתה חושב?"
הסרטון שאוליביה ווילד שלחה לשיה לה באף
וכאן אנחנו מגיעים לצלע הנוספת במשולש (או מרובע, תכף נגיע גם לזה) של "אל תדאגי יקירתי". הכוכבת הראשית של הסרט, פלורנס פיו, שכבר מההופעה שלה בטריילר זוכה לשבחים, אך מעוררת מחלוקת בכל שאר המישורים. ראשית, על סט הצילומים עצמם – מקורבים סיפרו כי השחקנית לא ראתה בעין יפה את ההתקרבות בין אוליביה ווילד להארי סטיילס על סט הצילומים כשהבמאית עוד הייתה בזוגיות עם סודייקיס. "פלורנס ראתה שאוליביה והארי ביחד ולא קיבלה את זה יפה, מכיוון שאוליביה הייתה עדיין עם ג'ייסון סודייקיס כשזה קרה", סיפר מקור יודע דבר למגזין Page Six. מקור נוסף חיזק את דבריו והוסיף כי סודייקיס אפילו הגיע לבקר על הסט: "ג'ייסון והילדים הגיעו לבקר את אוליביה כמה פעמים ואני חושב שזה גרם לכמה אנשים להרגיש לא בנוח".
רכילויות נוספות מהסט גורסות כי ווילד וסטיילס היו כל כך בתוך הרומן שלהם, שהם נעלמו לפרקים מהסט ופיו נאלצה להישאר שם לבד.
4 צפייה בגלריה
אל תדאגי דרלינג
אל תדאגי דרלינג
דפקה הופעה על השטיח האדום. פלורנס פיו
(צילום: Gettyimages)
אחרי שנודע כי הסרט יוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים בוונציה, המעריצים הפנו את תשומת ליבה של התקשורת לסכסוך הפוטנציאלי בין השתיים כששמו לב שהכוכבת לא מקדמת או מזכירה את הסרט ברשתות החברתיות, כפי שהיא עושה עם סרטיה האחרים: "מוזר מאוד שפלורנס לא פרסמה עדיין שום פוסט על 'אל תדאגי יקירתי' למרות שיצאו שני טריילרים. מעניין מה אוליביה עשתה לה?", צייצה מעריצה מודאגת, ואחר הוסיף: "אני צריך לדעת מה אוליביה ווילד עשתה לפלורנס על הסט - כי היא עדיין לא אמרה מילה על הסרט החדש".
פיו התראיינה ל"הארפר'ס בזאר" בחודש שעבר והביעה תרעומת מהטריילר הסופי של הסרט. "כשמתמקדים רק בסצנות המין, או כשמגיעים רק כדי לראות את הגבר הכי מפורסם בעולם מבצע מין אוראלי במישהי, זו לא הסיבה שבגללה אנחנו עושים את זה. זו לא הסיבה שבגללה אני בתעשייה. ברור שמכיוון שמדובר בכוכב הכי גדול בעולם, זה יעורר הרבה רעש. אבל זה לא מה שאני רוצה לדבר עליו כי הסרט גדול וטוב יותר מהסצנות האלו. וגם האנשים שעשו אותו הם גדולים וטובים מכך".
אחרי שהריאיון יצא לאור, נודע כי פיו לא מתכוונת להשתתף במסיבת העיתונאים לקידום הסרט בוונציה ואף לא תיקח חלק בסיבוב היחצ"ני הקבוע (ראיונות נוספים למגזינים, הופעות בטוק שואו וכו'). "פלורנס מאוכזבת מהנרטיב ולא רוצה להיגרר למריבות בין טאלנטים אחרים", אמר מקור ל-The Sun. אותו מקור הוסיף כי "כולם מדברים על הסרט מכל הסיבות הלא נכונות והיא לא רוצה להתמודד עם שאלות מביכות שרק יתדלקו את זה יותר".
4 צפייה בגלריה
אוליביה וויילד ופלורנס פיו
אוליביה וויילד ופלורנס פיו
מה באמת קרה שם? אוליביה וויילד ופלורנס פיו
(צילום: EPA, Andreas Rentz/GettyImagesIL)
בנוסף, Us Weekly דיווחו כי יש לא מעט דם רע בין שתי הנשים המובילות של הסרט: "לפלורנס ואוליביה היו מספר חילוקי דעות אישיים ומקצועיים וזו הסיבה שפלורנס לא עושה שום קידום של הסרט".
הסיבה הרשמית לכך שלא תוכל להשתתף במסיבת העיתונאים בוונציה הייתה שהיא מגיעה להקרנה היישר מצילומי החלק השני של הסרט "חולית", אך בזמן שחבריה לקאסט ישבו בחדר וענו על שאלות עיתונאים מכל העולם, פיו נצפתה כבר בוונציה, מסתובבת לה בחליפה סגולה עם כוס שמפניה ביד.
פלורנס ברחבי וונציה בזמן מסיבת העיתונאים

במסיבת העיתונאים נשאלה ווילד לגבי חסרונה של השחקנית הראשית שלה, ועל כך בחרה לענות בתשובה מתחמקת במיוחד: "פלורנס היא כוח, אנחנו כל כך אסירי תודה שהיא תהיה הערב בפרמיירה למרות שהיא נמצאת בצילומים", החמיאה לה ווילד במה שנראה כמו תשובה מוכנה מראש מדף מסרים וסירבה לשתף פעולה עם כל שאלה נוספת בנושא פיו או לה באף, וסיכמה: "לגבי כל רכילות הצהובונים והרעש, האינטרנט מזין את עצמו. אני לא מרגישה צורך לתרום לו. הוא בהחלט עושה את זה מספיק ללא סיוע".
4 צפייה בגלריה
אוליביה וויילד והקאסט של "אל תדאגי יקירתי"
אוליביה וויילד והקאסט של "אל תדאגי יקירתי"
אוליביה וויילד והקאסט של "אל תדאגי יקירתי" במסיבת העיתונאים
(צילום: EPA)
עכשיו, ניתן לחשוב שמדובר בעוד קונספירציה שנועדה להחליש נשים חזקות בהוליווד ולצייר אותן באור מקטין של "עוד ריב בנות" במקום לתת להן את הכבוד הראוי כדמויות מובילות בתעשייה, אך התמונות והסרטונים שצפו אתמול מהקרנת הבכורה מוכיחים אחרת. ראשית – פלורנס ואוליביה לא עומדות זו לצד זו באף רגע נתון. הן גם לא מחליפות מבטים. אף לא לרגע. אין מה לדבר על חיבוק או נשיקה על הלחי. יותר מזה, יש הפרדה ברורה מאוד בין השתיים וגם בין אוליביה והארי – שכמובן לא הגיעו יחד ולא נתפסו ולו בפריים אחד זוגי. גם בתמונות הקבוצתיות ובסדר הישיבה באולם – אף אחד מהם לא יושב ליד השני. או כמו שאמר אחד הגולשים: "מי שעשה את סידורי הישיבה באולם תכנן חתונה עם הורים גרושים".
בהמשך, וידאו מתוך האולם הציף את הרשתות ובו נטען כי הארי סטיילס יורק על כריס פיין בעודו מתיישב. זה כמובן לא יריקה של ממש אלא יותר רסיס רוק שעף לו מהפה, ועדיין, הבעת הפנים של פיין היא פרייסלס. והוא גם לא מעיר על כך לסטיילס.

כשהסרט הסתיים והקהל עמד על הרגליים במשך ארבע דקות ומחא כפיים, פלורנס שוב סירבה ליצור קשר עין עם הבמאית שלה, למרות שהאחרונה עמדה והסתכלה עליה ארוכות, ובשלב כלשהו אף סובבה אליה את הגב. מנגד, עם ניק קרולי היא התחבקה והתנשקה. אגב, פיו גם התחבקה עם פיין ואת ג'מה צ'אן על השטיח האדום. כלומר, כשהיא רוצה להפגין חיבה היא בהחלט מסוגלת לכך.
כאמור, גם ווילד וסטיילס לא הפגינו חיבה זה לזו באף רגע נתון אתמול, כנראה כדי לא להסיט את תשומת הלב מהסרט עצמו. אבל איך לומר, הם איחרו את הרכבת.
פלורנס פיו מסרבת ליצור קשר עין עם אוליביה ווילד