4 צפייה בגלריה
ברברה פלווין דילן ספראוס
ברברה פלווין דילן ספראוס
מברוק! ברברה פלווין ודילן ספראוס
(צילום: Vittorio Zunino Celotto/GettyImages)
דילן ספראוס (30), לנצח זאק מהסדרה "החיים היפים של זאק וקודי", כרע ברך והציע לבת זוגו בחמש השנים האחרונות, הדוגמנית ברברה פלווין (29), נישואים, כך פורסם אמש (ג') באתרים מעבר לים. השניים טרם אישרו בפומבי את אירוסיהם אך פלווין נצפתה כשהיא עונדת על הקמיצה טבעת יהלום עצומה מוקדם יותר החודש, כשהגיעו יחד לפסטיבל הסרטים Mammoth.
"ברברה הציגה את האצבע שלה בפני אנשים ונראתה מאושרת", סיפר מקור יודע דבר למגזין ET. "הם תמיד היו מאוד מאוהבים אבל עכשיו הם הרבה יותר מאושרים מבדרך כלל. הם מחכים בקוצר רוח להתחיל את הפרק החדש הזה יחד".
4 צפייה בגלריה
ברברה פלווין דילן ספראוס
ברברה פלווין דילן ספראוס
מתוקים כאלה
(צילום: Frazer Harrison/GettyImages)
דילן וברברה החלו לצאת יחד ביוני 2018, כמה חודשים לאחר שהכירו במסיבה. בשנת 2019 סיפר ספראוס בריאיון למגזין W איך הכל התחיל: "היא עקבה אחרי באינסטגרם אז החלטתי לשלוח לה הודעה פרטית". השחקן הוסיף כי בזמן שהוא ניסה "להשיג" דייט, לברברה לקח זמן להגיב. "כתבתי לה שאנחנו צריכים לבלות יחד - במידה והיא תרצה, וצירפתי את המספר. אבל היא לא שלחה לי הודעה במשך חצי שנה". בסופו של דבר פלווין התייחסה לספראוס ואפילו טסה עבורו לסין, שם הוא שהה לטובת צילומים של סרט.
פלווין מצידה סיפרה במהלך ריאיון למגזין People כי למרות שהכוונות של ספראוס היו רציניות מההתחלה - היו לה כמה הסתייגויות, עד שלבסוף החליטה ללכת על זה. "שאלתי את עצמי למה אני מחכה - אין בחור אחר שאני אוהב יותר ממה שאני אוהבת אותו ויש בו את כל מה שאני צריכה". השניים הפכו את מערכת היחסים שלהם לרשמית באוגוסט 2018, כשפרסמו תמונה משותפת ברשתות החברתיות, וחודש לאחר מכן צעדו יחד על השטיח האדום.
4 צפייה בגלריה
ברברה פלווין דילן ספראוס
ברברה פלווין דילן ספראוס
זה לקח חמש שנים אבל בסוף זה קרה
(צילום: אינסטגרם)
לסיום נזכיר כי עברו הרומנטי של ספראוס, אחיו התאום של כוכב הסדרה "ריברדייל" קול ספראוס, כולל זוגיות עם הדוגמנית דיינה פרייזר, שהאשימה אותו בבגידה לאחר הפרידה. פרייזר פרסמה פוסט זועם ברשתות החברתיות והטיחה בספראוס האשמות קשות, והשחקן מצידו הכחיש בטענה כי "מי שמכיר אותי מספיק טוב יודע איזה בן אדם אני".
4 צפייה בגלריה
קול ספראוס דילן ספראוס
קול ספראוס דילן ספראוס
בשם הנוסטלגיה. קול ודילן ספראוס
(צילום: Tim Whitby/GettyImages)