רבות נכתב ונאמר על בנות משפחת קרדשיאן - ועדיין, הן תמיד מצליחות להפתיע. קורטני קרדשיאן (41), האחות הגדולה לבית משפחת הטראש, חשפה באתר הבית שלה Poosh כי היא אוטו-סקסואלית, תכונה המתארת אנשים שנמשכים לעצמם יותר מאשר לאחרים וברוב המקרים מעדיפים אוננות על פני סקס עם בן/בת הזוג.
קרדשיאן נשאלה על ידי אחד העוקבים אם היא כזו, והיא השיבה: "התשובה הקצרה היא כן. קרוב לוודאי. למעשה - כולנו, לפחות קצת".
4 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן
קורטני קרדשיאן
אוטו-סקסואלית. קורטני קרדשיאן
(צילום: אינסטגרם)
כוכבת הריאליטי הסבירה: "זה יכול להתבטא בהלבשה תחתונה סקסית - גם אם בן הזוג שלך בקושי מסתכל, זה יכול להיות בשיער והאיפור שיהיו מסודרים כל כך טוב עד שתדלקי. זה יכול לשטוף אותך באהבה בזמן שאת באמבטיה, כשאת באמת יכולה ליהנות מהגוף שלך וזה יכול להתבטא גם בלרקוד מול המראה בתלבושת חמודה. אם את מרגישה סקסית בלי להיות תלויה במישהו או משהו שיפעיל אותך - זה אוטו-סקסואליות, וזה לגמרי נורמלי.
"אנחנו יצורים חושניים כך שתלות בחושניות שלנו, במקום לסמוך על אחרים כדי שידליקו אותנו, זה חשוב. זה מוריד את הלחץ מבן הזוג וגורם לכל כך הרבה הנאה. שום דבר מזה לא שגוי - פשוט תיהנו".
4 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן
קורטני קרדשיאן
עפה על עצמה ועל הגוף שלה
(צילום: אינסטגרם)
"אוטו-סקסואליות היא תכונה שבה אדם נדלק על ידי עיסוק בארוטיות של עצמו", מסבירה קייסי טאנר - מטפלת, סופרת ומייסדת QueerSexTherapy. "למרות שזה אולי לא מדויק אצל כולם - אנחנו בדרך כלל מרגישים יותר מיניים ונדלקים כשאנחנו מרגישות סקסיות. אבל זה לא משהו שמאפיין רק נשים". טאנר הוסיפה כי אוננות היא דוגמה נהדרת אבל זו לא הדרך היחידה בה זה מתבטא. "את יכולה להדליק את עצמך דרך הסתכלות, הדמיה, מגע או אפילו הריח של עצמך".
עוד הוסיפה טאנר: "כמו רוב המאפיינים האנושיים, אוטו-סקסואליות זה ספקטרום שרובנו נמצאים בו. חלק יכולים להזדהות כאוטו-סקסואלים בלבד אבל רוב אנשים, לעומת זאת, משלבים אוטו-סקסואליות ברפרטואר מיני רחב יותר שכולל גם מין עם בן הזוג. אנשים רבים מתנגדים לכך מחשש שזה יתבטא בנרקיסיסטיות או שזה עלול לגרוע מסקס עם בן הזוג. במציאות - זה יכול להיות חלק מאוד בריא, אפילו בעל ערך רב בחיי המין שלך".
4 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר
תורם רבות לחיי המין. קורטני והבעל טראוויס
(צילום: אינסטגרם)
קרדשיאן נשואה באושר ותשוקה רבה (אם נאמין לתמונות באינסטגרם) למוזיקאי טראוויס ברקר. השניים החלו לצאת ביחד בסוף שנת 2020 והתארסו באוקטובר 2021. הם נישאו באמצע מאי 2022 - בשלוש חתונות שונות: חתונה לא רשמית בלאס ווגאס, חתונה רשמית כחודש לאחר מכן וחתונה דתית באיטליה כשבוע לאחר מכן.
בחודש נובמבר האחרון הביאו לעולם את בנם המשותף הראשון, רוקי. לקרדשיאן שלושה ילדים מבן הזוג לשעבר סקוט דיסיק ולברקר יש שני ילדים מאשתו לשעבר שאנה מואקלר.
4 צפייה בגלריה
טראוויס וקורטני
טראוויס וקורטני
טראוויס וקורטני
(צילום: Gettyimage)