"אני אסירת תודה על כך שהגבר שאני מאוהבת בו שם, בתמונה, הוא עדיין הגבר שאני נשואה לו היום - רק יותר טוב", כך סיפרה איידה פילד, אשתו של רובי וויליאמס, מוקדם יותר השבוע בריאיון למגזין HELLO, בזמן שהביטה באלבום החתונה שלהם.
34 שנים עברו מאז שוויליאמס, אז נער מתבגר בן 16, הצטרף ללהקת הבנים המצליחה טייק דאת והרטיט לראשונה לבבות ברחבי העולם. ביום שלישי האחרון חגג הזמר הלוהט את יום הולדתו ה-50 ובניגוד לתדמית הבאד-בוי שדבקה בו (בכל זאת, הבחור עבר גמילה אחת או מיליון), הוא מתחזק עם אשתו זוגיות יחסית יציבה כבר 14 שנים.
לכבוד העשור החדש בחייו של הזמר, וגם כי יש לנו נטייה למזוכיסטיות, יצאנו לחפור בחיי האהבה של מי שגרם לנו לקרוע את החולצה בשיר Back for Good ורק בקיץ האחרון המיס את ליבנו בפארק הירקון.
11 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס
רובי וויליאמס
חלום שלנו להיות ברבור הצלה. רובי וויליאמס
(צילום: אינסטגרם)

אירוסי בזק ופרידה מהירה אפילו יותר: ניקול אפלטון

11 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס ניקול אפלטון
רובי וויליאמס ניקול אפלטון
אנחנו זוכרים את הזוגיות הזו - ומתמוגגים. ניקול ורובי
(צילום: Paul Treacy - PA Images/PA Images via Getty Images))
תשעה חודשים הספיקו לוויליאמס כדי לכרוע ברך ולהציע נישואים לניקול אפלטון, חברה בהרכב הבנות האייקוני של שנות ה-90, All Saints. השנה הייתה 1997, וויליאמס היה אז בן 23 וניקול, לדבריו, הייתה חביבה, כיפית ומאוד מתוקה.
"הקשר עם ניקול היה חשוב מאוד - ולו כדי שאהפוך לגבר שלמדתי להיות", סיפר הזמר בסדרה הדוקומנטרית על חייו שעלתה לאוויר בחודש אוקטובר האחרון בנטפליקס. "לא יכולתי לשמור על עצמי, לא הייתי במצב להציע את עצמי כשותף לחיים ולכן הקשר עם ניקי הסתיים כמה חודשים לאחר מכן", הסביר.
11 צפייה בגלריה
אול סיינטס
אול סיינטס
בשם הנוסטלגיה. אול סיינטס
(צילום: Mike Prior/Getty Images)

קצר ומספק: מלאני סי

11 צפייה בגלריה
מלאני סי
מלאני סי
מלאני סי
(צילום: Neil Lupin/Redferns via Getty Images)
זמן קצר לאחר הפרידה מאפלטון וויליאמס מצא נחמה בזרועותיה של מלאני סי, חברה בלהקת הבנות המצליחה "ספייס גירלס". "זה היה מאוד מרגש אבל קצר", סיפרה מלאני בספרה Who I Am. "יצאנו לכמה דייטים, אבל הוא היה בעייתי ואני הייתי בעייתית - לא יצא מזה כלום וזה שבר לי את הלב".
בתחילה היה נראה שמערכת היחסים שלהם מאוד מבטיחה, והם אפילו הצטרפו לחופשת חג המולד של ויקטוריה ודיוויד בקהאם באירלנד. אבל רובי, כמו רובי, חזר לסורו עם מרתון השתכרות במועדונים לעיני כל, וההתדרדרות הייתה מהירה. זה הסתיים, גם הפעם, בשישה שבועות במוסד גמילה והרומן של השניים הגיע לקיצו.
"אחרי שעזבתי את מוסד הגמילה נאלצתי להיפרד מכל החברים שלי. לא ידעתי איך להפסיק לשתות, לא יכולתי לעשות שום דבר", סיפר בספרו Let Me Entertain You שפורסם בשנת 1998.
כמה שנים לאחר מכן מלאניהודתה: "אי אפשר היה 'לאלף' אותו. זה היה רק עניין של כימיה אמיתית, אבל בסופו של יום היה ברור שאני לא אהיה זו שתגרום לרובי להתמסד. אמרתי לעצמי 'את לעולם לא תצליחי לאלף את החיה הזו'".
ומספייסית אחת לאחרת: נראה שוויליאמס לא יישם את הטיפ החשוב מכל - לא נכנסים בין חברות. זמן קצר לאחר הפרידה ממלאני סי, הזמר הלוהט מצא נחמה בין זרועותיה הג'ינג'יות של חברת ספייס גירלס אחרת, ג'רי האליוול.
גם במקרה הזה הרומן היה קצר, והסתיים לאחר שצלמי פפראצי עקבו אחרי השניים במהלך חופשה מה שעורר את זעמו של רובי. הצלמים בתגובה, הפילו את האשמה של האליוול וטענו שהיא ביקשה מהם להגיע.
11 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס ג'רי האליוול
רובי וויליאמס ג'רי האליוול
חפה מכל פשע. ג'רי האליוול ורובי
(צילום: Dave Hogan/Getty Images)
ונעבור לשלב השמועות: באחת מהופעות העבר הרחוקות של וויליאמס הוא הכריז בפני הקהל: "אני בר מזל, גם על זה שהייתי חלק מלהקת טייק דאת וגם כי הייתי עם ארבע מתוך חמש חברות להקת ספייס גירלס".
בהמשך הוא התנצל על דבריו וטען שרק ניסה להתבדח: "סיפרתי בדיחה והיא יצאה משליטה", אמר בשנת 2016. "אמרתי את זה לפני אחד השירים כבדיחה והיא הלכה רחוק מדי. אני רוצה להתנצל בפני בנות הספייס גירלס ובפני הבעלים והחברים שלהן, אני יודע שכמה מהם לא אהבו את הבדיחה".
למרות ההתנצלות וההכחשה של וויליאמס, מלאני בי, או כפי שאנחנו זוכרים אותה - סקארי ספייס, מיהרה להבהיר כי היא הייתה "זו שרובי מעולם לא שכב איתה", ובכך למעשה אישרה את דבריו. "הוא אולי היה רוצה", הוסיפה בטון עוקצני, והמשיכה: "איכס! הוא היה עם כל החברות שלי". מלאני, תזכירי לנו לא לספר לך סודות מדינה.
11 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם
את האמת, מי מכן הייתה עם רובי? אנחנו לא שופטים - רק מקנאים. חברות להקת ספייס גירלס
(צילום: Gettyimage)

מאז ועד היום, טפו: איידה פילד

11 צפייה בגלריה
14 שנים של אהבה. רובי ואיידה
14 שנים של אהבה. רובי ואיידה
14 שנים של אהבה. רובי ואיידה
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2006 וויליאמס פגש את מי שהפכה להיות אשתו - איידה פילד. על פי הסיפורים, השניים הכירו על סט של סרט דוקומנטרי עליו עבד הזמר. למרות ששניהם סיפרו כי לא היה להם שום דבר במשותף, הם הודו כי הניצוצות עפו באוויר די במהרה. "הרגשתי כאילו היקום כולו התגלה אליי", סיפרה פילד. "היה איזה רגע שבו הרגשתי שאני מכירה אותו כל חיי".
למרות הניצוצות, שנה לאחר שהשניים החלו לצאת הם נפרדו - מאחר ורובי, שכאמור התמודד לא פעם עם בעיות התמכרות, נכנס שוב לגמילה. "התקשרתי לרובי והוא אמר לי שהוא לא יכול להיות במערכת יחסים, שהוא חייב להשתפר ושהוא לא יכול להיות איתי. הוא פשוט נפרד ממני", סיפרה פילד.
היא הוסיפה שקיוותה שמצבו אכן ישתפר - וכך קרה. פחות משנתיים לאחר מכן, הם כבר היו מאורסים.
11 צפייה בגלריה
איידה פילד רובי וויליאמס
איידה פילד רובי וויליאמס
תמונה אחרונה לפני העשור החדש
(צילום: אינסטגרם)
הם נישאו באוגוסט 2010 בלוס אנג'לס, ושנתיים לאחר מכן הביאו לעולם את בתם הבכורה טדי (11). שנתיים מאוחר יותר הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את צ'רלי (9), בהמשך הצטרפה קולט (5) ובפברואר 2020 בישרו כי הביאו לעולם בן רביעי בעזרת אם פונדקאית, בו (4). וויליאמס סיפר שהם מגדלים את ילדיהם כיהודים מאחר ואמה של פילד היא יהודייה. השניים מקפידים לשמור על פרטיות וממעיטים בחשיפת ילדיהם.
"אני הגבר הכי מאושר בעולם ואיידה גורמת לי לרצות להיות אדם טוב יותר", אמר וויליאמס בסדרה הדוקומנטרית על חייו, ופילד, שדיברה על כך בריאיון ל-HELLO, אמרה בדמעות: "זה הדבר הכי יפה, להיות במערכת יחסים בריאה. אני מרגישה מבורכת מאוד, הוא מעורר בי השראה וגם אני בו".
עמודי האינסטגרם של בני הזוג מלאים בסרטונים משעשעים ותמונות מצחיקות, אך במציאות - לא הכל היה כל כך ורוד.
כאמור, לאורך השנים התמודד וויליאמס עם התמכרויות ודיכאונות ופילד הייתה לצידו. "כשמישהו שאתה אוהב נאבק, זה קשה. קשה לראות את בן הזוג שלך נלחם על החיים שלו אבל רובי תמיד נלחם, ויש לי מזל. יש לי חברים רבים שהתמודדו עם התמכרויות והרצון להילחם הוא לא תמיד מובן מאליו. כאמא לילדים שלנו, אני צריכה לדעת שאבא שלהם רוצה להיות כאן, איתנו, ושהוא יעשה כל שביכולתו על מנת להישאר נקי".
11 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס איידה פילד
רובי וויליאמס איידה פילד
תמיד ביחד
(צילום: Gettyimages)
בחודש אפריל האחרון וויליאמס דיבר בפתיחות על חיי המין שלו ושל פילד בריאיון ל"סאן", והכריז: "כולם יודעים שאין סקס אחרי נישואים".
הוא אף סיפר כי מאז שהפסיק לקחת טסטוסטרון כדי לטפל בדיכאון שלו, החשק המיני שלו ירד: "לקחתי טסטוסטרון במשך תקופה ארוכה, אבל בגלל שיש לי היסטוריה של התמכרויות הייתי חייב להפסיק, מעבר לזה שהתרחבו לי הכתפיים ונראיתי כמו שוער. אבל הסקס שהיה לנו כשלקחתי טסטוסטרון היה מדהים ובתדירות גבוהה. לא יכולנו להוריד את הידיים אחד מהשנייה ואני באמת מתגעגע לזה, זו הייתה תקופה מהנה. אבל עכשיו, איידה יכולה להגיד לי שאנחנו צריכים לעשות סקס בזמן שאני יושב על הספה ואוכל קלמנטינה, ואני פשוט מושך בכתפיים. אנחנו מנסים".
11 צפייה בגלריה
איידה פילד רובי וויליאמס
איידה פילד רובי וויליאמס
אם זה מה שהיה מחכה לנו במיטה - כנראה שלא היינו מחזיקים מעמד
(צילום: אינסטגרם)
איידה הוסיפה: "אני חושבת שהרבה אנשים מבלבלים בין סקס לאינטימיות. אנחנו תמיד מתכרבלים, מתנשקים, מחזיקים ידיים ונוגעים זה בזה כשאנחנו על הספה, צופים בטלוויזיה או כל דבר אחר. אינטימיות זה מה שבאמת חשוב באהבה. יש לנו חברים שמרגישים חובה לקיים יחסי מין עם בני הזוג - וזה בטח נורא. רובי ואני מרגישים אותו הדבר ואנחנו שמחים, טוב לנו".
"אנחנו מעדיפים לצפות בנטפליקס ושיהיה לנו נעים. איידה תעדיף להתאמן בחדר כושר מאשר בחדר השינה", אמר וויליאמס בחיוך.
בשנה הבאה, באוגוסט 2025, יציינו השניים 15 שנות נישואים - וכבר בשנת 2020 הודיעו כי הם מתכננים לעשות חידוש נדרים. "אני חושבת על הבריאות של אמא שלי ומקווה שהכלב שלנו, פופט, יחזיק מעמד עוד שנה אחת. אבל כן, אנחנו נעשה את זה".
11 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס איידה פילד
רובי וויליאמס איידה פילד
אנחנו ירוקים מקנאה
(צילום: Gettyimages)