בשורות משמחות לתחילת השבוע: השחקן אדי מרפי (63) וארוסתו בשש השנים האחרונות, הדוגמנית האוסטרלית פייג' בוצ'ר, הם בעל ואישה. השניים נישאו בטקס אינטימי באי אנגווילה (אשר שייך לקבוצת האיים הקאריביים) ביום שלישי האחרון (ה-9 ביולי), כך פרסם מגזין People.
על פי הדיווחים, השניים החליפו נדרים בנוכחות בני משפחה וכמה מחבריהם הטובים ביותר. הכלה בת ה-44 לבשה שמלה של מעצבת האופנה הישראלית מירה צבילינגר, בעוד שמרפי לבש חליפה לבנה של Brioni.
מרפי ובוצ'ר החלו לצאת ביחד לפני 12 שנים והתארסו בשנת 2018. הם הביאו לעולם את איזי (8) ומקס (5), שהצטרפו לשאר ילדיו של מרפי - בריה (34), מיילס (31), שיין (29), זולה (24) ובלה (21) מנישואיו הראשונים לשחקנית ניקול מיטשל. בנוסף, מרפי הוא אביהם של אריק (34) מבת זוגו לשעבר פולט מקנילי, כריסטיאן (33) ממערכת היחסים הקודמת עם תמרה הוד ואנג'ל בת ה-17, אותה הביא לעולם ביחד עם מלאני בי, כוכבת להקת הספייס גירלז.
הבשורה על הנישואים מגיעה כשבוע לאחר שמרפי התארח בפודקאסט The Interview של "ניו יורק טיימס", שבמהלכו רמז על הנישואים כשדיבר על בוצ'ר בתור "אשתי": "פעם הייתי כל כך מגניב, הכרתי את כולם והיום אני שואל את אשתי 'מי זה האדם הזה?', אני אפילו לא יודע מה קורה או מי המפורסמים האלה סביבי".
1 צפייה בגלריה
אדי מרפי
אדי מרפי
שיהיה במזל! אדי מרפי ופייג' בוצ'ר
(צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)