3 צפייה בגלריה
קירה נייטלי
קירה נייטלי
קירה נייטלי
(צילום: Gettyimages, Lia Toby)
"אף פעם לא הרגשתי שאני טובה מספיק", אמרה השחקנית קירה נייטלי (37) בריאיון לכתבת השער של מגזין Harper’s Bazaar UK. "אני תמיד שואפת להיות טובה יותר".
לטובת מי ששמה לא מצלצל לו מוכר, נזכיר שנייטלי היא שחקנית קולנוע אנגלייה המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "שחקי אותה כמו בקהאם", ארבעת סרטי "שודדי הקאריביים", ו"גאווה ודעה קדומה" ואף הייתה מועמדת לפרס אוסקר וגלובוס הזהב בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר.
כעת בריאיון למגזין היא נזכרת בקשיים שעברה בדרך ובביקורת עצמית התמידית. "הייתי קשה מאוד עם עצמי. הייתי כל כך שאפתנית, כל כך מונעת. תמיד ניסיתי להשתפר ולהשתפר וזו דרך מתישה מאוד לחיות את חייך. אני נדהמת מעצמי בת ה-22, הייתי רוצה לקבל ממנה קצת בחזרה".
3 צפייה בגלריה
קירה נייטלי
קירה נייטלי
לא הרגישה טובה מספיק
(צילום מסך)
כאמור, נייטלי הייתה בסך הכל בת 17 בפריצה שלה. "הייתה לי כניסה לחיים המבוגרים, נחיתה קיצונית בגלל חווית התהילה בגיל צעיר מאוד. יש מקום מצחיק בו נועדו לשבת בפומבי ומעולם לא הרגשתי בנוח עם זה. זו הייתה טלטלה גדולה, שפטו אותי על מה שאני מקרינה". את דבריה היא מייחסת לתפקידה כאליזבת סוואן - אישה שכולם חושקים בה. "אליזבת הייתה מושא תאווה לכולם. זה היה מעניין להגיע מתפקיד של טומבוי למשהו הפוך לגמרי. הרגשתי מאוד מוגבלת, מאוד תקועה. לכן התפקידים שלאחר מכן עסקו בניסיון לפרוץ את זה. זה הרגיש לי כאילו אני כלואה בתוך משהו שאני לא מבינה".
בשנת 2013 נישאה נייטלי למוזיקאי ג'יימס יאנקון ולשניים יש שלוש בנות - אדי, סבן ודלילה. בריאיון התייחסה גם להיותה אמא עובדת, ואמרה: "במהלך הצילומים השעות הן בלתי צפויות וקיצוניות. הבנתי שאני צריכה שלושה אנשים שיעשו מה שהורה אחד עושה במשרה מלאה. כששומעים אנשים שאומרים 'אני פשוט נשאר בבית עם הילדים' זה לא סתם. זה דבר ענק. זו עבודה קשה, זה לא מספיק מוערך וזה כל כך מתיש".
בשבוע הבא צפוי לצאת לאור סרטה החדש Boston Strangler ("החונק מבוסטון") העוסק בסיפור המזעזע של האיש שרצח 13 נשים באזור בוסטון, מסצ'וסטס, בראשית שנות השישים. לדבריה, האילוצים של חיי המשפחה חלחלו לתוך הסרט. "הופתעתי מהלחץ ומהמאבקים האינדיבידואליים של לורטה וגם של בעלה על האוטונומיה שלהם. רגע אחד אתם קבוצה, ואז ברגע השני אתם אחד נגד השני".
3 צפייה בגלריה
קירה נייטלי
קירה נייטלי
נדהמת מעצמה בת ה-22
(צילום: Gettyimages, Nicholas Hunt)