3 צפייה בגלריה
ניק קרטר ארון קרטר
ניק קרטר ארון קרטר
יצא זכאי. ניק קרטר
(צילום: GettyImages)
שש שנים לאחר שהזמרת מליסה שומן האשימה את ניק קרטר באונס - בית המשפט בלאס וגאס קבע כי כוכב להקת הבקטסריט בויז יוכל להמשיך עם התביעה בגין לשון הרע נגד שומן ואף קבע כי ישנן מספיק ראיות כדי להצדיק את הניסיון של קרטר לנקות את עצמו מההאשמות.
"במשך שנים מליסה ואביה קשרו קשר עם כל מי שרק אפשר היה לתמרן, כדי להעלות טענות שווא נגד ניק קרטר בניסיון חצוף להתעשר ממנו", מסרה עורכת הדין של הכוכב, ליאן ק. וואקאיאמה. "הפסיקה של היום מאשרת שניק יוכל לרדוף אחר האמת הזו עד למסקנה הבלתי נמנעת שלה ולחשוף את ההונאה וההתנהגות המבישה של שומן ושותפיה למזימה".
בנובמבר 2017 כתבה שומן פוסט ארוך ומפורט בבלוג שלה, בו תיארה מה קרה כשקרטר הזמין אותה לביתו ל"מפגש סתמי", אי שם בשנת 2002. הזמרת סיפרה כי כשהגיעה לביתו, הוא לקח אותה למשרד שלו שם התחילו להתמזמז ואז הוא הוביל אותה לאמבטיה, בה המשיכו להתנשק עד שהרים אותה על השידה והחל לפתוח את כפתורי המכנסיים שלה. לדבריה, היא אמרה לו שהיא לא רוצה ללכת יותר רחוק אבל הוא לא הקשיב לה. "פשוט לא היה לו אכפת", כתבה, והוסיפה שאמר לה "אל תדאגי, אני לא אספר לאף אחד".
עוד טענה שומן כי קרטר ביצע בה מין אוראלי נגד רצונה וביקש כי תבצע בו גם. "עשיתי את זה לך ועכשיו זה רק הוגן שתעשי לי", אמר. "חשתי מפוחדת ולכודה. היה נראה שהוא מתחיל לכעוס ונעשה חסר סבלנות כלפיי מרגע לרגע, ולא יכולתי לעזוב. כשהוא שם את היד שלי על איבר מינו, המחשבה היחידה שעברה לי בראש היייתה שהדרך היחידה ללכת היא אם הוא יסיים את מה שהתחיל", כתבה שומן. "ראיתי את עצמי, את ההשתקפות שלי, עושה משהו שמחליא אותי. ראיתי את עצמי נפגעת, מוכרחה לבצע אקט נגד רצוני".
לדבריה, ניק כפה את עצמו עליה למרות שאמרה לו שהיא בתולה ושומרת את עצמה לנישואים, ועל כך הוא השיב לה: "אני יכול להיות בעלך". עוד היא כתבה: "הדבר היחיד שהחזקתי כערך עליון, היה הרוס. הפכתי לרופסת, סובבתי את ראשי שמאלה והחלטתי שפשוט אלך לישון עכשיו. רציתי להאמין שמדובר בסיוט ושאני חולמת".
3 צפייה בגלריה
"רציתי להאמין שמדובר בסיוט ושאני חולמת". מליסה שומן
"רציתי להאמין שמדובר בסיוט ושאני חולמת". מליסה שומן
"רציתי להאמין שמדובר בסיוט ושאני חולמת". מליסה שומן
(צילום: gettyimages)
במקביל לקביעת בית המשפט כי קרטר יוכל להמשיך להילחם על חפותו - תביעה חדשה נגד כוכב הלהקה הוגשה לבית המשפט ביום שני האחרון. אישה שמזדהה כרגע תחת הכינוי A.R מאשימה את קרטר שתקף אותה מינית מספר פעמים כשהייתה בת 15, וכשהוא עצמו היה בן 22-23.
המתלוננת טוענת כי הזמר אנס אותה בחדר השינה ביאכטה שלו והורה לה לשמור את מעשיו בסוד. "ניק קרטר סיפק ביודעין אלכוהול וסמים ל-A.R, שהייתה אז קטינה, וגרם לה להשתכר ביאכטה שלו", כך נכתב במסמכי התביעה. עוד נטען כי הוא הדביק אותה בנגיף הפפילומה.
וזה לא הכל. בחודש דצמבר הוגשה תביעה נוספת הטוענת כי קרטר אנס את שאנון "שי" רות כשהייתה בת 17 והוא בן 21. לפי המסמכים, רות הוזמנה לאוטובוס טיולים בטקומה על ידי קרטר בזמן שחיכתה בתור לחתימה ממנו. לדבריה, קרטר הגיש לה מיץ חמוציות מעורבב עם אלכוהול ואמר לה שזה "מיץ VIP" לאחר שהתלוננה כי הטעם מוזר. לאחר שסיימה לשתות, היא מספרת שקרטר לקח אותה לשירותים של האוטובוס, שם תקף אותה וכשהחלה לבכות צעק עליה שתפסיק. הזמר הכחיש את ההאשמות.
3 צפייה בגלריה
ניק קרטר ארון קרטר
ניק קרטר ארון קרטר
האשמות באות בצרורות
(צילום: GettyImages)