לא פשוט להיות קיילי ג'נר. או שאולי יותר נכון להגיד: לא פשוט להיות העיתונאי שמראיין את קיילי ג'נר. העולם הרי כבר יודע על כל מה שקורה בחייה ואם יש סיפור מעניין חדש, סביר להניח שהיא תשמור את הפרטים העסיסיים לתוכנית הריאליטי המשפחתית ולא תבזבז אותו על ריאיון, אפילו אם מדובר במגזין נחשב כמו "ווג בריטניה". ובכל זאת, לכבוד גיליון ספטמבר שעל שערו היא מככבת, ג'נר דיברה על כמה נושאים אישיים ואפילו חשובים.
ג'נר, אחיותיה קורטני, קים וקלואי קרדשיאן, קנדל ג'נר,ואמה קריס ג'נר, מככבות בריאליטי "הקרדשיאנס" – גלגול שני לסדרה המקורית "משפחת קרדשיאן" שעלתה לאוויר בשנת 2007. קיילי, שהייתה אז בת 9 מודה: "אני לא זוכרת מה היה לפני זה. אני לא זוכרת זמן בלי פנסים ומצלמות. אני לא יודעת מי הייתי בלי כל תשומת הלב הזאת, כנראה שהייתי אדם שונה".
היא זוכרת את היום שבו הודיעה אמה למשפחה על התוכנית שבה כולם עומדים לככב ותיקרא על שמם: Keeping up With the Kardashians. היא מספרת: "אני וקנדל שאלנו אותה, 'את לא חושבת שזה מוגזם?' והיא ענתה, 'אני נלחמת על זה כי חשוב שהשם שלנו יהיה בכותרת. ככה לא יוכלו להחליף אותנו".
17 שנים אחר כך, משפחת קרדשיאן-ג'נר היא עדיין אחת המשפחות המפורסמות והמדוברות בעולם ותוכנית הריאליטי עדיין משודרת בהצלחה - למרות שעברה מאז לרשת אחרת ושינתה טייטל. שם המשפחה עדיין בכותרת, למרות שכבר אין סיכוי שיוחלפו במשפחה אחרת.
בנות המשפחה (ובני זוגן שבאו והלכו) בהחלט סיפקו את הסחורה: באופן כזה או אחר הדרמות והשערוריות התדפקו על דלתן ללא הפסקה (או שאולי הן אלו שחיפשו את הצרות?). קיילי מצידה, עמדה במרכז הבמה בזכות הזוגיות לסירוגין שלה עם הראפר טראוויס סקוט, איתו הביאה לעולם שני ילדים: סטורמי (6) ואייר (2). "הייתי בת 19 כשנכנסתי להיריון ובת 20 כשילדתי. זה היה מטורף", היא אומרת. "סטורמי לא הייתה מתוכננת אבל ידעתי שאני רוצה ללדת אותה. מאוד רציתי ילדים".
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
(צילום: AP)
ג'נר משתפת בתקופות הקשות שעברה אחרי שתי ההריונות, כשחוותה דיכאונות אחרי לידה שנמשכו שנה: "אני עומדת להיות בת 27 וסוף סוף מרגישה שוב כמו עצמי. זה היה קשה מבחינה נפשית ומבחינה הורמונלית. הייתי רגישה לגבי דברים שכנראה היו מפחות מסעירים אותי בכול תקופה אחרת. בכיתי לאמא שלי כל היום בטלפון, 'אני לא מצליחה להחליט מה יהיה השם שלו'. הרגשתי כמו כישלון כי לא הצלחתי לבחור לו שם. הגיע לו יותר מזה, זה מאוד העציב אותי. עכשיו אני מציעה לכל מי שאני מכירה לבחור את השם לפני, כי כשההורמונים תוקפים אותך, אי אפשר לעשות החלטות".
את שמו הסופי, אייר, היא בחרה רק שנה לאחר שנולד וחושפת שלפני כן הוא נקרא בשם אחר שכיום היא מעדיפה לשכוח: "השם המקורי שלו היה Knight (אביר) במשך הרבה זמן. הבת שלי אוהבת לשאול אותי 'את זוכרת שפעם קראו לו נייט?' ואני עונה לה 'לא'".
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
"סטורמי לא הייתה מתוכננת אבל ידעתי שאני רוצה ללדת אותה"
(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for MRC)
ג'נר גם מדברת על ההתעסקות הבלתי פוסקת של התקשורת והגולשים בממדי הגוף שלה: "שקלתי 91 קילו כשילדתי את התינוקות שלי, ששקלו בלידה 3.76 ו-4.04 קילו. הצלחתי להוריד את כל משקל ההיריון אחרי שילדתי את בתי. נכנסתי לכושר וחזרתי לשגרה - וחודשיים לאחר מכן נכנסתי שוב להיריון ועשיתי הכול מהתחלה".
כשהורידה את משקל ההיריון השני, ג'נר הואשמה במה שכיום כמעט כל סלב מואשם בו: שימוש בתרופות הרזייה. היא מכחישה ואומרת: "אני מרגישה שאנשים לא נתנו לי, או לא מתייחסים לנשים באופן כללי, במספיק רגישות. האשימו אותי שאני על סמים. חזרתי למשקל שבו הייתי לפני שילדתי את הילדים שלי, ואנשים משווים אותי לאיך שנראיתי שלושה חודשים אחרי הלידה. כולם שכחו שילדתי שני ילדים ועליתי 27 קילו בשתי ההריונות?"
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
"אנשים משווים אותי לאיך שנראיתי שלושה חודשים אחרי הלידה"
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)
ודווקא על הנושא הכי מסקרן שקשור לג'נר, הזוגיות הנוכחית שלה עם השחקן טימותי שאלאמה, לא תשמעו הרבה – או בכלל. שניהם נחושים לשמור על כמה שיותר דיסקרטיות, מה שמוביל ללא מעט שמועות על כך שהם כבר לא זוג, מהסיבה הפשוטה שהם כמעט לא נראים בציבור ביחד.
היא מסבירה: "הפרטיות חשובה לי" – משפט מוזר כשהוא מגיע מכיוונה של אחת מכוכבות הריאליטי הכי גדולות בעולם, והיא מבהירה: "זו הרגשה טובה".
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
הכי הרבה שנקבל מהם? קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה
(צילום מסך)