קרוז בקהאם, בנם של ויקטוריה ודייויד בקהאם, בילה ברחובות פריז כשהוא צמוד לבת זוגו הזמרת הגרמנית-ברזילאית ג'קי אפוסטל, לצידה הוא הולך לישון ומתעורר בבוקר מאז חודש אפריל האחרון.
השניים נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מטיילים בשעת לילה מאוחרת בעיר הרומנטית, אוחזים ידיים ומנסים להתחמק מצלמי הפפראצי - שלא וויתרו, כמובן. בנוסף הגיע הזוג הצעיר לתצוגת האופנה של ויקטוריה ועד כה הכול נראה שגרתי.
3 צפייה בגלריה
קרוז בקהאם
קרוז בקהאם
"אל תרימי את המבט". קרוז בקהאם וג'קי
(צילום: VEGAN / BACKGRID)
והנה הגענו לשלב הדרמה: בעבר דווח כי ג'קי היא בת 18, ושקרוז בן ה-19 למעשה גדול ממנה בשנה. אך זה לא בדיוק המצב. מגזין HELLO חשף כי ג'קי קצת יותר מבוגרת: "היא גדולה מקרוז בתשע שנים".
החשיפה המעניינת הגיעה לאחר שהמגזין נתקל בפוסט ששותף בשנת 2022 על ידי להקת הבנות הברזילאית Schutz, שבה ג'קי הייתה חברה. ג'קי הוצגה אז כבת 26, מה שאומר שכרגע היא בת 28 - ובחודש הבא תחגוג את יום הולדתה ה-29. ובכן, נראה שלוויקטוריה אין נחת בכל הנוגע לנשים שמצטרפות למשפחה.
3 צפייה בגלריה
קרוז בקהאם
קרוז בקהאם
ועכשיו עם מבט למעלה
(צילום: VEGAN / BACKGRID)
וכמה מילים על קרוז: למרות גילו הצעיר, לקרוז היו מערכות יחסים בעבר והוא אפילו הודה שהוא קצת מאוהב בבילי אייליש. "אני מת עליה. אני אוהב את המוזיקה שלה, את הסגנון שלה ואני אשמח לצאת איתה לדייט".
בימים אלה קרוז עובד על אלבום שצפוי לצאת לאור בקרוב. "התוכנית היא להשיק את האלבום השנה כדי לתת לאנשים לשמוע על מה הוא עבד כל כך קשה", סיפר מקור יודע דבר. מבטיחים להאזין!
3 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם
בקרוב תמונה עם ג'קי. ברוקלין, ויקטוריה, ניקולה וקרוז
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)