4 צפייה בגלריה
כריס אוונס
כריס אוונס
פספסנו את הרכבת. כריס אוונס
(צילום: Gettyimages)
הגבר הכי סקסי בעולם - בזוגיות: ימים ספורים לאחר שקטף את התואר הנחשק ביקום, הגבר הכי סקסי לשנת 2022, מגזין People חשף כי כריס אוונס בזוגיות כבר קרוב לשנה וחצי עם השחקנית הפורטוגלית אלבה בפטיסטה (25). "הם מאוהבים וכריס מעולם לא היה מאושר יותר. משפחתו וחבריו הטובים של כריס מעריצים את אלבה", סיפר למגזין מקורב לשחקן. השניים נתפסו אתמול (ה') בעדשת הפפראצי כשהם מטיילים יחד, יד ביד, ברחובות ניו יורק.
4 צפייה בגלריה
אלבה בפטיסטה
אלבה בפטיסטה
זכתה בכל הקופה. אלבה בפטיסטה
(צילום: Gettyimages)
לטובת מי שפספס נזכיר כי מוקדם יותר השבוע מגזין People פרסם את הבחירה שלו לתואר הגבר הסקסי ביותר בעולם - כשהזוכה בתואר הוא אוונס בן ה-41. "אמא שלי תהיה כל כך שמחה", אמר למגזין. "היא גאה בכל מה שאני עושה אבל זה משהו שהיא באמת תוכל להתפאר בו".
אוונס, שעברו הרומנטי כולל שמות גדולים ויפים בהם ג'סיקה בייל, לילי קולינס ומינקה קלי, נשאל בריאיון על מערכות יחסים וסיפר כי הוא מאוד רוצה זוגיות אך סירב להרחיב. "יש דברים שאתה רוצה לשמור רק בשבילך או בשביל המשפחה והחברים. אני אוהב את הרעיון של מסורת וטקס, אני לא יכול לחשוב על משהו טוב יותר". אוונס הוסיף כי עם השנים השתפר משמעותית כבן זוג, ואמר: "אתה מבלה הרבה מאוד זמן בלימוד. לכולנו יש דפוסי התנהגות ומטענים שאנחנו סוחבים איתנו, אבל הצלחתי לזהות איפה אני צריך שיפור ומה באמת עובד. אני מבין ורואה את החוזק מאחורי המילים 'אני מצטער'. אם אתה מסוגל באותם רגעים פגיעים להישאר רגוע, להקשיב ולהגיד שאתה מצטער - גם אם אתה לא חושב שעשית משהו לא בסדר, אני חושב שזה פותח דלת מאוד בריאה לקשר".
4 צפייה בגלריה
כריס אוונס
כריס אוונס
הולם אותך הטייטל החדש
(צילום: אינסטגרם)
וכמה מילים על בפטיסטה, שכבר לא רק בת הזוג הסודית של אוונס אלא בת זוגו של האיש הסקסי ביותר בעולם: היא ילידת פורטוגל ודוברת חמש שפות. היא התנדבה בבית יתומים בקמבודיה והתמחתה בעיקר בתחום החינוך. בשנת 2020 הצטרפה לקאסט של הסדרה "נזירה לוחמת" (נטפליקס), בשנה שעברה זכתה בפרס בפסטיבל ברלין ומוקדם יותר השנה כיכבה בסרט "גברת האריס נוסעת לפריז".
4 צפייה בגלריה
אלבה בפטיסטה
אלבה בפטיסטה
בהצלחה!
(צילום: Gettyimages)