"הייתי במצב של פאניקה. לא ידעתי מה קורה לי בראש, בגוף או למה אני בוכה, הגעתי לשפל", סיפרה באומץ נערת הפלייבוי לשעבר קנדרה ווילקינסון בריאיון חושפני למגזין People. בחודש ספטמבר האחרון אושפזה ווילקינסון בבית החולים לאחר שעברה התקף חרדה. "מתתי מדיכאון. הרגשתי שהגעתי לסוף חיי, הרגשתי שאני לא מספיק חזקה כדי להמשיך לחיות".
באותו חודש היא ביקרה פעמיים במיון, לשם הגיעה יחד עם בעלה לשעבר, שחקן ה-NFL האנק באסט, ממנו התגרשה בשנת 2018. בביקור השני כבר קיבלה את התרופה האנטי-פסיכוטית Abilify (אבילפיי). "פלייבוי ממש הרס לי את החיים".
4 צפייה בגלריה
קנדרה ווילקינסון
קנדרה ווילקינסון
קנדרה ווילקינסון
(צילום: Paul Archuleta/Getty Images)
עשרים שנה חלפו מאז זכתה לראשונה לתהילה כאחת הנשים של יו הפנר בתוכנית הריאליטי Girls Next Door. היא הייתה אז רק בת 18, אבל לדבריה - רק היום היא מתחילה להבין ולהתמודד עם הנזק שנגרם לה אז. "זה לא קל להסתכל אחורה על שנות ה-20 שלי, נאלצתי להתמודד עם לא מעט שדים", סיפרה ווילקינסון בת ה-38. "הייתי על סמים, היו לי הרבה בעיות".
בשבועות שאחרי האשפוז החלה ווילקינסון ללכת לטיפולי חוץ, שלוש פעמים בשבוע, ב-UCLA (אוניברסיטת מחקר בלוס אנג'לס) שם קיבלה סיוע באנשי מקצוע שעזרו לה להתמודד עם הטראומה שחוותה מהתקופה בה התגוררה באחוזה של הפנר, וכמו כן מגירושיה מבאסט, איתו היא חולקת שני ילדים. "הייתי במקום הנמוך ביותר בחיי, הרגשתי שאין לי עתיד. לא הצלחתי לראות כלום מעבר לדיכאון שלי. התייאשתי ולא הצלחתי למצוא את האור, לא הייתה לי שום תקווה".
4 צפייה בגלריה
קנדרה ווילקינסון יו הפנר
קנדרה ווילקינסון יו הפנר
לא משתחררת מהחרטות. קנדרה ווילקינסון ויו הפנר
(צילום: Denise Truscello/WireImage)
ווילקינסון הוסיפה: "שאלתי את עצמך איך אצליח לצאת מזה. מה אני עושה לא בסדר בחיי. ניסיתי להבין האם אני מוותרת. ניסיתי להיות אמא נוכחת להאנק הרביעי (14) ולעלייה (9), אבל הייתי כל כך אבודה. הרגשתי שאני לא יכולה לסמוך על אף אחד, ניתקתי קשרים עם כמה מחבריי הקרובים ביותר", סיפרה נערת הפלייבוי לשעבר, והוסיפה שעד היום היא לא בקשר עם משפחתה.
"זה היה כל כך מפחיד בשבילי לעבור את זה, לא התמקדתי בעצמי או בבריאות הנפשית שלי. הייתי אם חד הורית, לבדי, וזה היה קל להרגיש שהעולם כולו משתלט עלייך. ניסיתי להילחם בזה בעצמי, ניסיתי לרפא את עצמי - אבל לבד זה בלתי אפשרי לעשות את זה. התבודדתי, התחבאתי, האשמתי את עצמי - האשמתי את כל העולם. יצאתי מכל שליטה והרגשתי שאני לא מספיק חזקה כדי לשרוד".
4 צפייה בגלריה
קנדרה ווילקינסון
קנדרה ווילקינסון
האשימה את כל העולם - כולל את עצמה
(צילום: Rodin Eckenroth/Getty Images)
כאמור, בחודש ספטמבר האחרון ווילקינסון הגיע לשיא ההתקף, אז החליטה לפנות לקבל עזרה. "היה רגע שבו הסתכלתי על בעלי לשעבר ואמרתי לו שייקח אותי לבית חולים. זה היה יום חשוב בחיים של שנינו, יום גדול עבורי ועבור המשפחה שלי. לא הבנתי עד כמה אני סובלת או מה אחרים ראו ממני - עד שהגעתי לבית החולים. הייתי צריכה להסתכל במראה כדי להבין שאני באמת צריכה עזרה". על הדיכאון, היא מספרת, שהוא הרגיש כאילו היא "צפה על רפסודה באמצע האוקיינוס השקט ואיש לא מגיע להציל אותה", אמרה, והוסיפה:" לעולם לא אעשה משהו כדי לשים קץ לחיי, להתאבד, אבל הייתי בתחושה שלה 'אלוהים, קח אותי. קח אותי'", היא נזכרת. "לקבל תרופות הייתה ההחלטה הקשה ביותר לעשות, זה אומר שהייתי צריכה לקבל את זה שיש לי מחלת נפש, לא רציתי לעשות את זה".
כשהיא מדברת על שנות ה-20 שלה, היא נזכרת שלמרות שהרגישה מאוד מינית, החוויה באחוזה פגעה קשות בהערכה העצמית שלה. "שנאתי את הציצים שלי, את הגוף שלי, את הפנים שלי. שנאתי את עצמי. שאלתי את עצמי למה קיימתי יחסי מין עם יו הפנר בגיל הזה, למה עשיתי את זה. למה הלכתי לאחוזה הזו מלכתחילה. למה אני סמל מין? מה עשיתי לעצמי?". בריאיון למגזין היא מספרת כי עד היום היא מנסה למצוא תשובות לאותן שאלות, אך חשוב מכך - היא דוחפת את עצמה להחלים ולהשאיר את המערבלת האיומה הזו מאחוריה.
"אני רוצה לאפשר לעצמי להיות. לחיות", היא מבהירה, ומוסיפה שמרגישה שלווה בכל הנוגע לגירושים מהאנק. "הוא הסיע אותי לבית החולים, הוא חיכה לי בחוץ, זה לא היה מתוך מחויבות של נישואים. אנחנו נמצאים בהורות משותפת ועושים את זה ממש טוב. אנחנו עושים עבודה טובה. היום אני מרגישה, לראשונה מזה הרבה מאוד זמן, שוב אני. אני חיה! אני בסדר עם הציצים שלי היום. לפני שנה התביישתי בגוף שלי, עכשיו אני מרגישה יפה. אני לא פרועה כדי להוריד את הבגדים שלי ולחגוג עם טקילה, אבל התמודדתי עם עצמי ועם השדים שלי. אני מרגישה שאני האמא הכי טובה שאני יכולה להיות. אני נותנת לילדים שלי את כל מה שיש לי, אני נותנת לעצמי את כל מה שיש לי. אני גאה בעצמי שנאבקתי ומצאתי את הפתרון והטיפול שהייתי צריכה. שרדתי".
4 צפייה בגלריה
קנדרה ווילקינסון
קנדרה ווילקינסון
האמא הכי טובה שהיא יכולה להיות. קנדרה עם שני ילדיה
(צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)