ישו, להתפקד: סטיבן בולדווין, אביה של הדוגמנית היילי בולדווין, פנה לקהל עוקביו באינסטגרם וביקש מהם להתפלל עבור היילי ובעלה, הזמר ג'סטין ביבר - בקשה לא שגרתית שעוררה את דאגתם של המעריצים. "נוצרים יקרים, בבקשה. כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי קחו רגע להתפלל עבורם, שיקבלו חוכמה, הגנה ויתקרבו לאלוהים", ביקש.
בולדווין הוסיף וסיפר כי הוא ואשתו, אמה של היילי, קניה דאודטו בולדווין, מתפללים לעיתים קרובות עבור הזוג הנשוי.
סטיבן התקרב לדת מאז פיגועי ה-11 בספטמבר. מנהיגו הרוחני-דתי, ויקטור מרקס, הסביר: "ישנם אתגרים מיוחדים שאנשים בעמדות גבוהות מתמודדים איתם, והאויב לא רוצה שהם יתקרבו לישו. לעיתים קרובות כל כך, ללא קשר לדברים החומריים או לשבחים, הם מתמודדים עם לוחמה רוחנית אינטנסיבית המבקשת להרוס את אמונתם, חייהם ונישואיהם". ברור.
3 צפייה בגלריה
סטפן בולדווין היילי בולדווין
סטפן בולדווין היילי בולדווין
מתפלל עליה. סטיבן והיילי בולדווין
(צילום: אינסטגרם)
"אני מתפלל להמרתה המלאה של היילי. אני מתפלל בשם ישו שהיא תפסיק לתמוך בהפלות באמצעות חברת הקוסמטיקה שלה", צייץ מעריץ. "אני מתפלל שאלוהים ירפא את ליבה של היילי ויעניק לה חוכמה להיות דוברת נועזת של אהבתו וחסדיו", הוסיף מעריץ אחר.
"התעוררתי הבוקר ומיד התפללתי עבור היילי וג'סטין. הם הופיעו בחלום שלי. לא יכולתי לראות אותם בדיוק אבל אני יודעת שזה היה ג'סטין", הוסיפה מעריצה מטורללת, ואחר צייץ: "אני מתפלל שהם ישתחררו מחוזי הנשמה שלהם בשמו האדיר של ישו".
3 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
נברך אתכם בנרות של שבת
(צילום: Mark R. Milan/GC Images)
כדי להרגיע (או אולי לעשות ממש הפך) נציין כי שמועות סביב משבר ביחסים של היילי וג'סטין הם לא דבר חדש. למעשה, רק בחודש אוקטובר האחרון, מקורב לשניים סיפר לאתרי הרכילות כי הם נאבקים כדי להמשיך בנישואיהם. "ג'סטין מתנהג כמו ילד נזקק כל הזמן והיילי צריכה להתנצל עבורו ולנסות לגרום לו להתנהג כמו מבוגר", אמר, והוסיף כי להיילי נמאס מההתנהגות הילדותית של הזמר.
מחר, ב-1 במרץ, יחגוג ביבר את יום הולדתו ה-30 ומי יודע, אולי עם מספיק תפילות לא יהיה פה משבר שליש החיים.
3 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
משפחה שכזו
(צילום: Gotham/GC Images)