מריה קארי סיפרה אמש (ב') שאמה פטרישיה בת ה-87 ואחותה אליסון בת ה-63 מתו שתיהן בסוף השבוע האחרון. "הלב שלי נשבר. איבדתי את אמא שלי בסוף השבוע האחרון. לצערי, בנסיבות טראגיות, אחותי מתה באותו יום", אמרה הזמרת למגזין People.
"אני מרגישה בת מזל שהצלחתי לבלות את השבוע האחרון עם אמא שלי לפני שמתה. אני מעריכה את האהבה והתמיכה של כולם ואשמח שתכבדו את הפרטיות שלי בתקופה קשה מנשוא זו". נכון לכתיבת שורות אלה לא פורסם מידע על סיבות המוות של השתיים.
2 צפייה בגלריה
מריה קארי
מריה קארי
טרגדיה משפחתית כפולה ומסתורית. מריה קארי
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)
פטרישיה הייתה נשואה לאלפרד רוי קארי ולשניים שלושה ילדים משותפים - מריה, אליסון ומורגן. אלפרד הלך לעולמו בשנת 2002, כשהיה בן 72.
המוות הכפול והמסתורי של פטרישיה ואליסון זורק אותנו ארבע שנים אחורה, לאוגוסט 2020, אז האשימה אליסון את אמה בכך שהתעללה מינית בה ובמריה. עיתון "הסאן" דיווח כי במסמכי התביעה שהגישה אליסון לבית המשפט העליון בניו יורק, טענה כי אמה הכריחה אותה לבצע פעולות מיניות בזרים ואילצה אותה לצפות בילדים אחרים שעברו התעללויות ב"טקסי פולחן שטניים".
התביעה שהגישה אליסון חשפה פרטים חמורים שלדבריה התרחשו בתחילת שנות השבעים. בתביעה היא מפרטת כיצד "אמה הרשתה ואף עודדה גברים לבצע בה מעשים מגונים הכוללים מגע בכפייה ותקיפה מינית מדרגה ראשונה".
נציין כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שאליסון העלתה טענות מסוג זה. בשנת 2018 סיפרה כי אחד מבני משפחתה נהג לקחת אותה בקביעות למפגשים אינטימיים לפנות בוקר, שם עברה התעללות על ידי אנשים בגלימות. "דברים נוראיים קרו שם, דברים שאף ילד לא צריך לראות לעולם. התעללו בי מינית, אמרו לי שבמידה ולא אעשה מה שאומרים לי או אם אעז לספר למישהו - הם יפגעו במריה".
באוגוסט 2016 נעצרה אליסון בניו יורק באשמת זנות ואובחנה כנשאית איידס. לאחר שנעצרה, הזדהתה אליסון כאחותה של הזמרת המפורסמת וצילמה סרטון שבו התחננה לקבל ממנה עזרה: "מריה, אני אוהבת אותך, אני זקוקה נואשות לעזרתך. בבקשה אל תנטשי אותי".
אליסון הוסיפה וטענה שמריה מסרבת לעזור לה למרות שהיא מתקשה לשרוד ולעיתים אף אינה מסוגלת לדאוג לעצמה למזון. "מריה אוהבת את הכלבים שלה הרבה יותר ממה שהיא אוהבת אותי. היא מוציאה עליהם יותר כסף בשבוע ממה שאני מוציאה בשנה", אמרה.
2 צפייה בגלריה
מריה קארי
מריה קארי
מריה קארי
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)