2,000 קולות לא טועים: תוצאות סקר הגבר הסקסי ביותר בבריטניה נחשפו אמש (שבת) כשאת המקום הראשון והנחשק קטף לא אחר מהשחקן ג'רמי קלארקסון בן ה-64, שגבר על צעירים לוהטים אחרים בהם טום הולנד והנסיך וויליאם, שנה שנייה ברציפות.
"קלארקסון והחווה שלו מזכירים את תיבת נוח ובמדומה לבעלי החיים בסיפור - ניצחונו בהצבעת האיש הסקסי ביותר בבריטניה הגיעה בזוגות", הסבירה ג'סיקה ליאוני - דוברת באתר Illicitencounters.com. "כולנו מכורים את האישיות הבוטה שלו - אבל העונה האחרונה של Diddly Squat הוכיחה שהוא יכול גם לעורר רגשות".
הסקר השנתי נערך על ידי IllicitEncounters המגדיר את עצמו כ"אתר ההיכרויות הטוב ביותר" וקלארקסון, כאמור, גבר על גברים בריטים אחרים לוהטים בהם אידריס אלבה וקיליאן מרפי.
4 צפייה בגלריה
ג'רמי קלארקסון
ג'רמי קלארקסון
im sexy and i know it. ג'רמי קלארקסון
(צילום: Nick England/Getty Images)
את המקום השני הנחשק עם שמונה נקודות קטף השחקן טום הולנד בן ה-27, שנמצא בימים אלה במערכת יחסים עם השחקנית זנדאיה. ואחריו, במקום השלישי והנחשב לא פחות, דורג יורש העצר הבא של בריטניה, הנסיך וויליאם בן ה-41.
4 צפייה בגלריה
טום הולנד
טום הולנד
זנדאיה בטח גאה. טום הולנד
(צילום: Euan Cherry/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם המלך צ'רלס
הנסיך וויליאם המלך צ'רלס
מה קייט מידלטון אמרה על הבחירה? הנסיך וויליאם
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
אז איך עובד הסקר? ובכן, נשות בריטניה מתבקשות להצביע מי לדעתן הגבר הסקסי ביותר בבריטניה על ידי דירוג של רשימה הכוללת 50 שמות בולטים מבחינה תרבותית מהשנה האחרונה. לכל גבר ניתן ציון בין 1 ל-10, שעשר מייצג את הרמה הגבוהה ביותר במדד הסקסיות.
ועוד כמה גברים שנכנסו לעשיריה הלוהטת: את המקום הרביעי קטף הכדורגלן גארת' סאות'גייט, קיליאן מרפי התברג במקום החמישי ואיש הטלוויזיה סם תומפסון מיקם את עצמו במקום השמיני.
המפורסמים שמצאו עצמם השנה מחוץ לעשירייה הלוהטת הם מייק טינדל, שירד מהמקום השלישי למקום ה-29 וריאן ריינולדס, שהודח מהמקום הרביעי למקום ה-26. פירס מורגן בן ה-59 חווה את הירידה המשמעותית וצנח מהמקום ה-17 בשנה שעברה למקום ה-40.
כמובן שהמדיות החברתיות התקשו לקבל את הבחירה, והתגובות היו פרייסלס: "ראיתי גברים סקסיים יותר בתחנת הדלק שלי", צייצה משתמשת בשם אמליה, ואחרת הוסיפה: "לנשים הבריטיות ליטרלי אין שום מבחר ואופציות".
4 צפייה בגלריה
פירס מורגן
פירס מורגן
נשאר מחוץ לרשימה. פירס מורגן
(צילום: Getty Images)