דוגמנית העל היידי קלום (50) מאז ומתמיד הייתה פתוחה מאוד בכל הנוגע למין, עירום וכיוצא בזה, ואמש (ד') קיבלנו הצצה נוספת לכך.
קלום התארחה בפודקאסט Call Her Daddy ותוך כדי שיחה עם המנחה אלכס קופר עשתה שיחת וידיאו לבתה לני (19), ויחד השתיים נזכרו: "לני מצאה את אוסף צעצועי המין שלי", סיפרה קלום, ובתה הוסיפה: "זה היה כשהייתי ממש צעירה וחשבתי לעצמי שזה הדבר המגניב ביותר. הראיתי לחברים שלי ואז ניגשתי לאמא ושאלתי, 'אמא, מה זה? מיקרופון?'", אמרה וככל הנראה התכוונה לאביזר בצורת איבר המין הגברי.
3 צפייה בגלריה
היידי קלום לני קלום
היידי קלום לני קלום
הסקרנות הרגה את החתול. לני והיידי קלום
(צילום: Randy Shropshire/Getty Images)
לני הוסיפה כי באותה התקופה לא היה לה מושג מה השימוש האמיתי של אותם אביזרים, ואמרה: "היא כל כך כעסה עליי אחר כך, אמרה לי שאני לא יכולה לחטט בחפצים שלה. אבל הראיתי את זה לכל החברים שלי, אמרתי להם 'תראו איזה מגניב, לאמא שלי יש ארון שלם, מגירה שלמה' וכולנו צילמו סרטונים".
כאמור, נראה שהתקרית לא כל כך הביכה את קלום, שרק לאחרונה דיברה בכנות על החשק המיני הגבוה שלה וציינה כי היא נהנית לקיים יחסי מין במשך שעות. "זה אינסופי, חם ופרוע", אמרה כשהתבקשה לתאר את חיי המין שלה בשלוש מילים. "אני חושבת שזה הרבה יותר קל לאישה מאשר לגבר, לגבר צריך להיות כל כך הרבה כוח".
3 צפייה בגלריה
היידי קלום לני קלום
היידי קלום לני קלום
ממש קופי פייסט!
(צילום: אינסטגרם)
נזכיר כי קלום נשואה באושר, טפו, למוזיקאי טום קאוליץ. השניים החליפו נדרים בשנת 2019, פחות משנה לאחר שהחלו לצאת. להיידי ארבעה ילדים: לני, ממערכת היחסים עם פלאביו בריאטורה, ושלושה ילדים נוספים - הנרי, ג'ון ולו מנישואיה לזמר סיל.
3 צפייה בגלריה
היידי קלום טום קאוליץ
היידי קלום טום קאוליץ
נהנים ממחיי מין פרועים. קלום וטום קאוליץ
(צילום: GettyImages )