אם אתם בחוג מכריה של אינס דה רמון (31), כלומר חברתו הנוכחית של בראד פיט (60), אז כדאי שתדעו – היא מאוד לא מעוניינת שתדברו עליה ובהחלט ייתכן שהיא גם תחתים אתכם על מסמכי סודיות.
אתר "דיילי מייל" מדווח שבמטרה להבטיח לבן זוגה הכוכב שהוא יכול לסמוך עליה לחלוטין ושסודותיו לא ידלפו החוצה, דה רמון דרשה לאחרונה מכל סובביה: בני משפחה, חברים ואנשים שעובדים איתה, לשמור על דיסקרטיות מוחלטת בכל הנוגע אליה ולפיט ואף הגדילה לעשות והכינה חוזה שיאסור עליהם לעשות זאת, שעליו היא עומדת להחתים את כולם.
3 צפייה בגלריה
בראד פיט אינס דה רמון
בראד פיט אינס דה רמון
נשמח לעותק מהחוזה, מבטיחים לחתום. בראד פיט ואינס דה רמון
(צילום: Vianney Le Caer/Invision/AP)
"אינס אמרה לכל מכריה שלא ידליפו אף פיסת מידע עליה או עליהם. היא מאוד נזהרת כי היא אוהבת את בראד ורוצה שהוא יסמוך עליה, מכיוון שהיא מקווה להתחתן איתו ביום מן הימים", סיפר מקור יודע דבר.
"אינס יודעת שלבראד יש בעיה גדולה עם נשים שמנשקות ומספרות, הוא מתעב את זה וחושב שזה עלוב. הוא תמיד חשש שנשים מנצלות אותו עבור התהילה שלו, אבל כמובן שאינס לא עושה זאת והוא מרגיש בנוח איתה. היא זהירה ולא מדברת עליו בגלל שהיא רוצה שהוא יבטח בה, היא רוצה שהוא יסמוך עליה ויראה בה פוטנציאל לכלה. היא איתו לטווח הארוך ולא רוצה להרוס את זה".
דה רמון היא סגנית נשיאת מותג התכשיטים "אניטה קו", ומרבה לענוד אותם. המקורב מספר שאחד הדברים שהיא מקפידה לעשות, הוא לא לשווק את מוצריה על השטיח האדום כשהיא מלווה את פיט. "היא לא רוצה שבראד יחשוב שהיא מנסה לדחוף את הקריירה שלה בעזרתו. היא פועלת בחוכמה". דה רמון גם לא פעילה ברשתות החברתיות, כך שפיט לא צריך לדאוג מכך שהיא תנסה לגרוף לייקים ועוקבים על חשבונו.
בכל אופן, נראה שהזוגיות שלהם במצב טוב: השניים יוצאים ביחד כבר שנתיים ובשבועות האחרונים היא התלוותה אליו לפרמיירות של Wolfs, הסרט החדש שלו ושל ג'ורג' קלוני, שנערכו בפסטיבל ונציה ובניו יורק.
3 צפייה בגלריה
בראד פיט אינס דה רמון קלוני אמאל קלוני
בראד פיט אינס דה רמון קלוני אמאל קלוני
גם הם יחתמו על הסכם סודיות? פיט ודה רמון עם ג'ורג' ואמל קלוני
(צילום: Vianney Le Caer/Invision/AP)
אחד ממקורביהם סיפר לאתר US Weekly: "הם מאוד מאוהבים. בראד אוהב להציג את אינס לחבריהם בגלל שתענוג להיות בקרבתה. היא מוציאה ממנו את המיטב". מקורב אחר סיפר: "הזוגיות שלהם רצינית, הוא מאוד מחוייב אליה ולעתידם ביחד". הוא גם סיפר שאינס תומכת בבראד בזמן המאבקים המשפטיים האינסופיים שלו ושל אנג'לינה ג'ולי: "תמיכתה הוכיחה לבראד שהיא בת זוג נהדרת. זה חשוב לו מאוד וקירב ביניהם. לבראד יש הרבה ימים טובים ופחות טובים, ואינז מהווה עבורו משענת קבועה. יש לה לב טוב".
היינו אומרים שאינס מגזימה עם מסמכי הסודיות, אבל עם כל המקורבים הפטפטניים שיש לה, נראה שזה דווקא מאוד נחוץ.
3 צפייה בגלריה
בראד פיט אינס דה רמון
בראד פיט אינס דה רמון
נתת רעיון, הלכנו להחתים גם את החברים שלנו
(צילום: Vianney Le Caer/Invision/AP)