2 צפייה בגלריה
ג'ייסון אלכסנדר
ג'ייסון אלכסנדר
ג'ייסון אלכסנדר מספר על אוהד מונדר
(צילום מסך)
השחקן ג'ייסון אלכסנדר, כוכב הסדרה "סיינפלד", הביע אתמול תמיכה בישראל כשפנה לעוקביו ברשתות החברתיות וסיפר להם בסרטון מיוחד על הילד הישראלי אוהד מונדר שנחטף לעזה וחגג בשבי את יום הולדתו התשיעי לפני כשבוע.
אלכסנדר פותח את דבריו כשהוא מציג למצלמה תמונה שלו מגיל 9, ומחליף אותה בזו של אוהד: "זה אוהד, הוא בן 9. למען האמת הוא חגג את יום הולדתו לפני כמה ימים, כשבוי של חמאס. היום אהיה הקול שלו".
אלכסנדר ממשיך ומדבר בשמו של אוהד: "היי, אני אוהד, אני בן 9. אני שחקן כדורגל. יש לי שני חברים הכי טובים אבל אני מסתדר עם כולם ואוהב לעזור, במיוחד למאמן הכדורגל שלי כשהוא זקוק לעזרה. אני לא רוצה להשוויץ, אבל אני מאוד טוב בלפתור קוביות הונגריות. אני מחכה כל יום לחבק את אבא שלי ולחזור הביתה. בבקשה שחררו אותי".
הכוכב מסיים את הווידיאו המרגש בבקשה: "בשמו של אוהד, אני מבקש, בבקשה שחררו אותו עכשיו, שלחו אותו הביתה, תחזירו אותו הביתה".
צפו:
אלכסנדר מצטרף לשרשרת כוכבים ישראלים, ביניהם תומר קפון, מארק איווניר, עלמה זק, אנה ארונוב, נועה קולר, עברי לידר, מלי לוי, דניאל גל, עמוס תמם וששון גבאי שהקדישו סרטונים דומים לילדים חטופים אחרים. בסוף כל סרטון, הם מבקשים בשמם של הילדים: "שחררו אותי לחופשי".
הפרויקט החשוב יצא לפועל ביוזמתה של מעין ארצי מלינרסקי, מנכ״לית ארגון ״שוות״. בהמשך צפויים לקחת בו חלק כוכבים בינלאומיים נוספים.
2 צפייה בגלריה
ג'ייסון אלכסנדר
ג'ייסון אלכסנדר
ג'ייסון אלכסנדר
(צילום: AP)