בהוליווד יש זוג דיסקרטי ומפתיע ביציבותו: קיאנו ריבס (59) ובת זוגו, האומנית אלכסנדרה גרנט (51). השניים יוצאים ביחד כבר חמש שנים וממעטים להיראות ביחד בציבור, כך שמצד אחד הם משיגים את רצונם בפרטיות ומצד שני – רק מגבירים את רמת הסקרנות והעניין סביב הזוגיות שלהם.
ביום שבת האחרון השניים יצאו למסעדה בלוס אנג'לס וכמובן תועדו על ידי צלמי הפפראצי שהמתינו במקום. השניים התהדרו, במכוון או שלא, בלוק תואם וכהה: ריבס בז'קט שחור, ג'ינס, נעליים חומות וצעיף אפור, וגרנט עם בגד שחור ונוצץ, מגפיים כהים ושרשרת זהב שהכניסה קצת צבע.
אורחים שהיו במקום זיהו את הכוכב, וניצלו את ההזדמנות כדי לגשת אליו ולבקש חתימות ותמונות. מישהו יכול לבדוק כמה חתימה שלו שווה באיביי? (ובאותה הזדמנות גם נשמח לבדיקה על שווי חתימה שקיבלנו פעם מאיתי שגב).
4 צפייה בגלריה
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
מה לגבי ריאיון זוגי משותף? קיאנו ריבס ואלכסנדרה גרנט
(צילום: ShotbyNYP / BACKGRID)
ריבס וגרנט הכירו בשנת 2011, כשעבדו ביחד על ספרו של השחקן, Ode to Happiness and Shadows. גרנט הייתה אחראית על האיורים בספרו של ריבס והעבודה המשותפת הובילה לחברות טובה ובהמשך גם לזוגיות, שאותה הם חשפו בנובמבר 2019 כשהגיעו ביחד לאירוע בלוס אנג'לס - למרות שהשמועות מספרות שהחלו לצאת ביחד כמה שנים קודם לכן ושמרו על כך בסוד.
גרנט סיפרה לאחר מכן על התגובות שקיבלה: "אני חושבת שלא היה אחד שלא התקשר אליי באותו שבוע, וזה מדהים בעיניי". עוד אמרה: "אהבה בכל רמה היא חשובה לזהות שלי. אני מוקירה את החוויה של להיות במערכת יחסים".
4 צפייה בגלריה
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
וכמו כן, מתי נשמע על אירוסים?
(צילום: ShotbyNYP / BACKGRID)
לאחרונה סיפרו מקורביו של ריבס שהוא מאושר יותר מאי פעם. בריאיון לאתר People אמר אחד מהם: "זו מערכת היחסים החיובית והמהנה ביותר שהייתה לו". על גרנט הוא אמר: "היא אוצר נדיר, היא נחמדה, מתוקה, דואגת ומצחיקה. יש לה חיים וקריירה משלה אבל היא גם תומכת מאוד באלו של קיאנו. היא נוסעת איתו לצילומים רחוקים וכשהוא מצטלם קרוב היא מגיעה לבקר אותו. כולם אוהבים אותה. הם גרים ביחד ומארחים הרבה את חבריהם. קיאנו מאוד שמח".
מקורב נוסף הסביר למה הם לא מרבים להיראות בציבור: "שניהם עובדים קשה ונהנים להיות ביחד. הם זוג רגיל לחלוטין. הם מוזמנים להרבה אירועים אבל מגיעים רק לאלו שחשובים להם. שניהם אוהבים להיות בבית ומעדיפים בילויים ביתיים".
4 צפייה בגלריה
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
היד הזו לא באמת מסתירה משהו
(צילום: ShotbyNYP / BACKGRID)
ריבס הוא דמות די מרתקת בנוף ההוליוודי – מכיוון שהוא נחשב לאחד מהכוכבים היותר נחמדים בביצה ויש לו עדת מעריצים גדולה שנשבעת שאין מתוק ממנו. לצידם, יש רבים שנהנים ללעוג ליכולות המשחק שלו ולמרות שהוא אחד השחקנים העסוקים בתעשייה וכיכב לאורך השנים בכמה משוברי הקופות הגדולים בקולנוע, מסדרת סרטי "מטריקס" ועד סדרת סרטי "ג'ון וויק", מעולם לא ראו בו כמועמד פוטנציאלי לאוסקר, מקסימום לפסלון של פרסי MTV.
אחד מהמלגלגים על ריבס אגב, היה השחקן המנוח מת'יו פרי שהתבדח באוטוביוגרפיה שלו: "זה תמיד נראה כאילו הבחורים המאוד מוכשרים נופלים. למה אלו שחושבים באופן עצמאי כמו ריבר פיניקס והית' לדג'ר מתים, אבל קיאנו ריבס עדיין מתהלך בינינו?". לאחר שהציבור הגיב בתמיהה וכעס, פרי אמר בתגובה: "אני למעשה מעריץ גדול שלו. פשוט בחרתי שם רנדומלי, טעות שלי, אני מתנצל. הייתי צריך לשים את השם שלי במקומו".
למרבה הצער, פרי הלך לעולמו בחודש אוקטובר שעבר, מה שהופך את כל האנקדוטה הזו לעצובה עוד יותר.
4 צפייה בגלריה
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
קיאנו ריבס אלכסנדרה גרנט
עבורנו אתה מספר אחד
(צילום: ShotbyNYP / BACKGRID)