7 צפייה בגלריה
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
מעודדת מספר אחת. טיילור סוויפט
(צילום: AP)
העולם סער וגעש ביום ראשון בערב, ולא – לא בעקבות האירועים המצערים של ערב יום כיפור, אלא הודות לסיבה הרבה יותר נחמדה ורומנטית: עדויות ראשונות לזוגיות טרייה של טיילור סוויפט (33) ושחקן קבוצת הפוטבול קנזס סיטי צ'יפס, טרוויס קלסי (34).
עבור מי שלא מעודכן נספר כי בשבועות האחרונים צצו לא מעט שמועות שאמריקה'ס סוויטהארט, טיילור סוויפט כמובן, וזוכה הסופרבול האחרון, קלסי, יוצאים. הוא סיפר בריאיון לתוכנית The Pat McAfee Show שהזמין את סוויפט להיות אורחת שלו במשחק לאחר שצפה בה בהופעה לפני כחודשיים: "נתתי לה להחליט, אמרתי לה 'ראיתי אותך כובשת את הבמה, אולי כדאי שתבואי לראות אותי כובש את המגרש ונחליט מי עושה את זה טוב יותר'. אז נראה מה יהיה".
כבר לאחר אותה הופעה סיפר הכוכב בפודקאסט שלו ושל אחיו, שחקן קבוצת פילדפליה איגלז ג'ייסון קלסי, שהתאכזב כשלא הצליח לפגוש אותה מאחורי הקלעים: "רציתי לתת לה צמיד עם המספר שלי עליו אבל היא לא נפגשה עם אף אחד, או שאולי היא לא רצתה להיפגש איתי, אז לקחתי את זה באופן אישי".
הערב של השניים התחיל במגרש הביתי של קלסי, תרתי משמע – סוויפט צפתה במשחק של הקבוצה שלו שנערך בקנזס סיטי וקיבלה את המושב הכי טוב באיצטדיון: בסוויטה שלו. לצידה של הכוכבת, שלבשה בגדים בצבעי הקבוצה המארחת – אדום לבן, ישבו חבריו של הכוכב וחשוב מכך - אמו דונה. השתיים נראו בהחלט מיודדות בזמן שהריעו ביחד לשחקן החביב עליהן ועדי ראייה סיפרו לאתר Daily Mail שהפגישה ביניהן הייתה טובה, ושדונה חיבבה מאוד את בת הזוג הפוטנציאלית החדשה של בנה שאותה כינתה: "נחמדה מאוד".
למרבה המזל קבוצתו של קלסי ניצחה – תארו לכם את המבוכה במידה והיה מפסיד, והוא וסוויפט תועדו כשהם עוזבים ביחד את המקום.
יש לציין כי באותו יום כל הראיונות של כל אחד מהשחקנים והמאמן הוקדשו לנושא אחד בלבד, וזה לא היה המשחק. כולם שאלו על טיילור סוויפט. החל מפטריק מהומס, הקוורטבק, שבמקום לחשוף מהלכים נאלץ לספר כי ידע מראש שהיא תגיע, ועד למאמן הראשי, שלא נראה נרגש.
מנהלי הסושיאל של הליגה עצמה הבינו את גודל האירוע ושינו את הביו של ה-NFL בטוויטר ל-"24/9, טיילור הייתה כאן", ואז בהמשך ל-"NFL, הגירסה של טיילור".
הטיקטוק הוצף בסרטונים של סוויפט בתא הכבוד, בסרטונים של קלסי מחייך אליה מהמגרש ובסרטונים של מאות מיליוני מעריצים ברחבי אמריקה, שלא יודעים מה לעשות עם כל הטוב הזה שנפל בחיקם.
האירועים גרמו לסערה בקרב הגולשים והמעריצים שעשו את מה שהם יודעים הכי טוב: להעלות ספקולציות, סברות ותחקירים נוקבים לגבי מהות הקשר בין שני הכוכבים. הסערה רק התגברה כשנודע לאן השניים המשיכו: מסעדה יוקרתית בעיר שנסגרה במיוחד עבור קלסי ופמלייתו, שכללה את חבריו, בני משפחתו ואת סוויפט – שקיבלה הזדמנות להכיר את כל המשפחה והחברים של בן הזוג הטרי בו זמנית.
סועדים במסעדה סיפרו לאתר Entertainment Tonight: "היינו שם והודיעו לנו שהם נאלצים לסגור את המסעדה בשמונה בערב. ידענו שטיילור נמצאת בעיר, אז התבדחנו שהם סוגרים את המקום עבורה. העובדים אמרו לנו בחיוך שהם 'לא יכולים לאשר או להכחיש' אבל היה ברור שהם מתרגשים לקראת מה שעומד לקרות". עוד סיפרו הסועדים שלקראת הסגירה, הצוות התחיל לארוז עבורם את האוכל שנשאר על השולחן כדי שיוכלו לקחת איתם הביתה וכפיצוי הציעו להם משקאות בחינם במסעדה השכנה.
בעוד שלפי חלק מהדיווחים קלסי שילם למסעדה על מנת שתיסגר במיוחד עבורו, גולשת טיק טוק בשם מולי סיפרה שסוויפט הייתה זו שלקחה אחריות על הסגירה הספונטנית: "חבר סיפר לי שטיילור שילמה לכל מי שהיה במסעדה כדי שיעזבו. הם אכלו והמלצרית ניגשה אליהם ואמרה ששילמו להם על המנות, אבל שעליהם לעזוב ברגע זה". הגולשים הגיבו: "זה כמו סיפור מהאגדות", בעוד שאחרים היו קצת פחות רומנטיקנים: "הייתי כועס מאוד אם היו לוחצים עליי לעזוב באמצע רק כי מישהו אחר רצה פרטיות. שילכו הביתה".
אחד העובדים במקום סיפר על אירועי הערב: "טיילור וטרוויס אכלו, שתו קוקטיילים ורקדו ביחד. היה נראה שהם מאוד מחבבים אחד את השנייה, אבל שמרו על זה קליל ומהנה. חברי הקבוצה שלו הגיעו וגם ההורים שלו. המסיבה נמשכה עד שתיים בלילה".
7 צפייה בגלריה
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
סגר מסעדה שלמה. טרוויס קלסי
(צילום: AP)

המרוויחים העיקריים? קלסי וקבוצתו

האם בעצם היינו עדים לדייט הראשון של שני הכוכבים? לא בטוח – אתר TMZ מספר שהם נפגשו כבר כמה פעמים במהלך החודשים האחרונים, "במקומות פרטיים כדי לא למשוך תשומת לב".
המקורב סיפר לאתר: "טרוויס מעולם לא הסתיר את הרצון שלו לצאת עם טיילור, והוא גם דיבר על זה בראיונות לפני כמה חודשים אחרי שראה אותה בהופעה. הם לוקחים את זה לאט, לא ממהרים להיכנס למשהו רציני. הם מאוד מרוכזים בקריירות שלהם אבל זה לא ימנע מהם ליהנות ביחד כשיגיע הזמן המתאים".
מה שבטוח, גם אם לא תצא מכאן חתונה - כרגע כל הצדדים מרוויחים, לפחות כלכלית: אתר TMZ Sport מדווח שמכירות הכרטיסים למשחקים הבאים של קבוצתו של קלסי מרקיעות שחקים בימים האחרונים, ויותר מכך – מכירות חולצת ה-NFL שלו, שמספרה 87 עלו בארבע מאות אחוזים: "אתמול קלסי היה אחד מחמשת השחקנים הכי רווחיים באתרי המכירות, כולל בחנות הרשמית של הארגון", סיפר אתר Fanatics. כנראה שאוהדי הקבוצה הוותיקים עומדים להיתקל בהרבה מאוד מעריצי טיילור סוויפט נלהבים במשחק הבא, ולא שאנחנו רוצים להניח הנחות אבל בהחלט ייתכן שעבור רובם זה יהיה ביקור ראשון במשחק מהסוג הזה.
7 צפייה בגלריה
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
זינוק במכירות, ברווחים ובעוקבים
(צילום: AP)
מעבר לכך – מאז המשחק ביום ראשון עלה מספר עוקבי האינסטגרם של קלסי ביותר משמונים אלף, ובשבוע האחרון – מאז החלו השמועות לגביהם, המספר חצה את ה-250 אלף, כך מדווח אתר Boardroom.
כל זה מסמן כמובן שמעריציה של סוויפט בהחלט תומכים ברומן הפוטנציאלי בין השניים, וכפי שלא מעט כוכבים עם עדת מעריצים נלהבת יודעים – עדיף שהמעריצים יהיו בעד הרומן מאשר נגדו.
יותר מזה, נדמה כי ליגת ה-NFL יכולה רק להרוויח מהרומן הפוטנציאלי. עשרות סרטונים של סוויפטיז עלו אתמול לטיקטוק ובה הם תהו כמה הליגה משלמת לכוכבת כי - והמשפט הזה חזר בשלל גרסאות - "לראשונה בחיי צפיתי במשחק פוטבול, והחבר שלי אפילו לא בבית".

"היא מתאמצת מדי"

ולמרות הכל, יש גם כאלו שמפקפקים באמיתות הקשר. אתר Daily Mail ראיין את ג'ודי ג'יימס, מומחית לשפת גוף, שבחנה את סוויפט לאורך המשחק ואחריו ואמרה שלדעתה לא מדובר בבחורה מאוהבת: "היא משתדלת בכוח להיראות כמו בת זוג לעיני המצלמות. היא מתאמצת מדי".
ג'יימס פירטה: "ההתנהגות של טיילור רומזת שהיא מנסה להרשים את אמא של טרוויס שישבה לידה, בעזרת מחוות מוגזמות של התרגשות, כמו לפעור את פיה בתדהמה ולאחוז בידיהם וזרועותיהם של אלו שישבו לידה כדי להדגיש עד כמה היא במתח מהמשחק. זו התנהגות של מישהו שמנסה להוכיח שהוא נלהב ונהנה כשהוא יודע שמסתכלים עליו".
7 צפייה בגלריה
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טוב, תרגיעי קצת
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
אפילו אמא שלו אדישה
(צילום: AP)
לגבי שפת הגוף של השניים אחרי המשחק אמרה ג'יימס: "אין שום הוכחה ויזואלית לכך שאנחנו רואים אהבה חדשה. זו לא שפת הגוף הרגילה שיש לטיילור בזמן שהיא בזוגיות. רואים שהוא הולך קצת לפניה ויש לו חיוך שחצני קטן שמראה שהוא יודע שהיא לידו. זה נראה כאילו הדברים שחשובים לו הם התדמית והמותג שלו, בעוד שהחיוך הגדול של טיילור, עיניה הגדולות והלבוש בצבעי הקבוצה שלו עם הליפסטיק התואם משווים לה תדמית של מעריצה נלהבת. היא הולכת קצת אחריו, הם לא אוחזים ידיים ואין הרגשה שהוא מגונן עליה מהסובבים".
לסיכום היא אמרה: "ההתלהבות של טיילור והישיבה שלה לצד אמא של טרוויס במשחק אולי רומזים למראית עין שהקשר שלהם רציני, אבל לפי התמונות – מערכת היחסים שלהם היא אפלטונית בלבד כרגע".
מומחה אחר לשפת גוף, דארן סנטון, מסכים עם הקולגה שלו: "אין בהתנהגות של טיילור שום דבר שמעיד על כך שהם בקשר רומנטי. היא נראתה שמחה כשעודדה אותו בקהל, אבל כשהלכו ביחד לא הייתה ביניהם אף מחווה רומנטית".
7 צפייה בגלריה
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
תחזיקו יד, משהו?
(צילום מסך)

"הדייט השלישי, שם המבחן"

וכעת הזמן לעדכן את סוויפט בכמה אימרות חינניות שאמר בן זוגה הטרי לפני כמה שנים ושאולי כדאי שתהיה מודעת אליהם. בשנת 2016 קלסי התארח בתוכנית Watch What Happens Live לצידה של כוכבת הריאליטי "עקרות הבית של ניו יורק" רמונה סינגר, ששאלה אותו אם מבחינתו בחורה שלא מעוניינת לתת מין אוראלי זו סיבה לסיים קשר – על כך הוא השיב: "נשמע לי כמו סיבה טובה לסיים קשר".
עוד אמר אז שאם אין סקס עד הדייט השלישי, כנראה שלא יהיה דייט רביעי: "הדייט השלישי, שם המבחן. אני לא רוצה להגיד שזה חשוב, אבל זה מעורר שאלות. אני ג'נטלמן ומכבד, שני הדייטים הראשונים יהיו הכי איכותיים שאפשר". בנוסף אמר שאין לו בעיה עם נשים שעשו הגדלת חזה אבל כאלו שעושות הרבה סלפי לא ממש מושכות אותו.
קלסי אגב, התארח בתוכנית כדי לקדם סדרת ריאליטי בכיכובו בשם Catching Kelce – "לתפוס את קלסי" ובה חמישים נשים, אחת מכל מדינה ברחבי ארצות הברית, התחרו על הזכות לכבוש את ליבו. האם סוויפט היא זו שהצליחה לעשות זאת בסופו של דבר? נמשיך לעקוב, וכמובן שגם נצפה במשחק הבא של קנזס סיטי צ'יפס. מתי זה אגב?
7 צפייה בגלריה
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
טרוויס קלסי טיילור סוויפט
נתראה במשחק הבא?
(צילום: AP)