2 צפייה בגלריה
אניה טיילור-ג'וי מלקולם מקריי
אניה טיילור-ג'וי מלקולם מקריי
נשואים טריים! אניה טיילור-ג'וי ומלקולם מקריי
(צילום: Jamie McCarthy\GettyImages)
בין כל הזוגות המתגרשים בהוליווד (ג'ושוע ג'קסון וג'ודי טרנר סמית', שברתם לנו את הלב) נחמד לשמוע גם על כאלו שמחליפים נדרים – והפעם מדובר בשחקנית אניה טיילור-ג'וי (27), כוכבת הסדרה "גמביט המלכה", שנישאה בסוף השבוע לבן זוגה, המוזיקאי מלקולם מקריי (29).
החתונה נערכה בוונציה שבאיטליה בנוכחות 150 אורחים, ביניהם כמה פנים מוכרים כמו הדוגמנית קארה דלווין והשחקנים ג'וליה גרנר ,מיילס טלר, אוון רוס וניקולס הולט.
בני הזוג שכרו חברת אירגון אירועים מקומית בעלות של למעלה מ-300 אלף דולר על מנת שתתכנן עבורם את כל האירוע, שנערך בפאלאצו פיזאני מורטה – ארמון מהמאה ה-15 הממוקם לאורך התעלה הגדולה ברובע סן פולו שבעיר. הכלה בחרה בשמלה מיוחדת בצבע בז' עם עיטורי ציפורים רקומים, ולבשה הינומה לבנה על ראשה.
מוקדם יותר באותו הבוקר, הכוכבת תועדה על ידי הפפראצי בזמן ששתתה קפה בנחת במרפסת בבית המלון שבו שהתה, ולפחות למראית עין לא נראתה לחוצה במיוחד משינוי הסטטוס הזוגי שעמד להתרחש כמה שעות לאחר מכן. בהמשך היא נצפתה עוזבת את המלון ועולה על מונית נהר בדרכה למקום החתונה.
בני הזוג החלו לצאת בשנת 2021 כשנפגשו בפרמיירת הסדרה שבכיכובה "גמביט המלכה". יומיים לאחר מכן מקריי כבר כתב שיר במיוחד עבורה ושיתף קטעים ממנו באינסטגרם. בפוסט הוא הסביר: "כתבתי את השיר הזה לאניה יומיים לאחר שפגשתי אותה. הוא נקרא 'ממש רוצה לראות אותך שוב'".
בין היתר מקריי אומר בשיר: "אני יודע שאני מסטול כרגע אבל אני חייב להוציא את זה החוצה. אני חושב שאנחנו דומים במובנים שקשה לי להסביר אבל אולי אצליח עם הזמן. אם נהיה באותו מקום. אני רוצה את מה שנכון ואני חושב שאנחנו רוצים את אותו הדבר".
זמן קצר לאחר מכן, הכוכבת כבר התייחסה אליו בריאיון בתור "בן הזוג שלי".
למרות שתחילת הרומן ביניהם היה די פומבי, לאחר מכן הם שמרו על פרטיותם והגיעו יחדיו רק לאירועים מיוחדים של התעשייה כמו אירועי פרסים נחשבים ומסיבת האוסקר של מגזין Vanity Fair.
לאורך רוב זמנם ביחד הם ניהלו זוגיות טראנס אטלנטית, שכן טיילור-ג'וי שהתה רוב הזמן בבריטניה בעוד שמקריי מתגורר בארה"ב. היא התייחסה לכך בריאיון למגזין Vogue בריטניה: "כן, זה קשה אבל זה גם די נהדר כי כשאנחנו נפגשים אנחנו מאוד מעריכים את הזמן שלנו ביחד. כל פעילות יומיומית שגרתית משמחת אותנו. אני אפילו אוהבת ללכת אתו לתחנת דלק כדי למלא את הרכב".
2 צפייה בגלריה
אניה טיילור-ג'וי מלקולם מקריי
אניה טיילור-ג'וי מלקולם מקריי
מזל טוב לחתן-כלה!
(צילום: Matt Winkelmeyer\GettyImages)