שלושה חודשים אחרי שהתבשרנו על היריון ואירוסים, אמש (ד') נודע כי הראפר נלי (49) והזמרת אשנטי (43) נישאו בסתר לפני כחצי שנה. מסמכי הנישואים הגיעו לידיהן הרכלניות של אנשי מגזין People, ובהם צויין כי השניים מיסדו את הקשר בחודש דצמבר האחרון.
בחודש אפריל, ואחרי גל שמועות, נלי ואשנטי אישרו כי הם אכן מצפים לילד ראשון ביחד. את הבשורה המשמחת הם עשו בעזרת סרטון שבו רואים את האם לעתיד מתארגנת להופעה. כשנשאלה לעוד כמה זמן היא זקוקה כדי להיות מוכנה, ענתה: "בערך תשעה חודשים", והראתה למצלמה את בדיקת ההיריון. משעשע!
בחודש מאי האחרון, לכבוד יום האם, פרסמה אשנטי תמונה לצידו של נלי ובני משפחה נוספים, וכתבה: "יום האם הזה היה כל כך מיוחד. להיות עם המשפחה שלנו, כשאנחנו עומדים לצאת למסע כל כך מדהים".
2 צפייה בגלריה
אשנטי נלי
אשנטי נלי
ברכות ואיחולים! נלי ואשנטי
(צילום: AP Photo/Matt Sayles)
מוקדם יותר השבוע התראיינה הזמרת ל-Entertainment Tonight וסיפרה על הצעת הנישואים - שהגיעה בהפתעה. "זה היה רגע רומנטי ואינטימי שהתרחש בבית שלנו", אמרה, והתבדחה על כך שמה שלבשה באותו הרגע לא תאם את הסיטואציה. "לבשתי את אחת מחולצות הטריקו של נלי ואת הבוקסר שלו".
בשנת 2003 ולאורך השנים הבאות, היו שמועות רבות על כך שהשניים ביחד, אך הם מעולם לא אישרו זאת. רק בשנת 2015 אשנטי הודתה שהם אכן היו זוג אך נפרדו כשנתיים לפני כן. הם הציתו את הזוגיות מחדש בשנת 2023 והודיעו על האירוסים זמן קצר לאחר מכן. "השנה החדשה הזו מבורכת ומלאה באהבה, תקווה וציפייה", אמרה בריאיון ל-Esence. "חיכיתי להיות אמא".
2 צפייה בגלריה
אשנטי נלי
אשנטי נלי
בקרוב הורים!
(צילום: Owen Sweeney/Invision/AP)