4 צפייה בגלריה
מישל אובמה
מישל אובמה
מישל אובמה
(צילום: Gettyimages)
לא יכולתי לסבול את ברק במשך עשר שנים", אמרה אשת נשיא ארצות הברית לשעבר מישל אובמה. בימים אלה מקדמת מישל את ספרה החדש "האור שאנו נושאים". במסגרת הקידום הגיעה לשיחה פתוחה עם Revolt מוקדם יותר החודש נזכרה בתקופה הקשה שעברה בזמן שברק אובמה החל את הקריירה הפוליטית שלו, וטענה כי זה היה על חשבון עיסוקה בעריכת דין.
"אנשים טוענים שאני סתם 'מייללת' כשאני אומרת את זה אבל היו עשר שנים שבהן לא יכולתי לסבול את בעלי. ותנחשו מתי זה קרה? כשהבנות שלנו היו קטנות", אמרה. "במשך עשר שנים, בזמן שאנחנו מנסים לבנות את הקריירות שלנו ולדאוג לבית הספר ומי עושה מה... ונחשו מה? נישואים זה לא חצי חצי אף פעם. אנחנו נשואים שלושים שנה - מתוכן עשר שנים רעות".
מישל הדגישה כי למרות השוני וחוסר ההסכמות - תמיד כיבדה את בעלה. "את יכולה לכעוס עליו אבל את תמיד מסתכלת לעברו, את לא מרוצה איתו - אבל מכבדת איתו. הרגשות הולכים ומשתנים כל הזמן".
4 צפייה בגלריה
מישל אובמה
מישל אובמה
אנחנו בהחלט נקרא
(צילום מסך)
כשמשפחת אובמה עברה להתגורר בבית הלבן הבנות, מליה וסשה, היו אז בנות 7 ו-10. "ילדים קטנים הם טרוריסטים", אמרה. "יש להם דרישות, הם לא מדברים, הם אנשי תקשורת גרועים. הם בוכים כל הזמן, לא הגיוניים, נזקקים. ואת אוהבת אותם אז את לא יכולה להאשים אותם בכלום, אז במקום אתם מוציאים את הכעס הזה אחד על השני".
במהלך הריאיון התייחסה אובמה לכך שאחת מחברותיה של סשה היו כהות עור והוסיפה כי היא שכנעה את עצמה שהן חייבות להיות חברות כי שתיהן כהות עור - אך זה לא צלח. "הן אפילו לא חיבבו אחת את השנייה", אמרה. "ואני כל כך רציתי להכיר את האמא כי רציתי לחוות את חוויית האמא השחורה - להבין איך מתמודדים ולאיזה מורים לשים לב".
4 צפייה בגלריה
סשה אובמה מליה אובמה
סשה אובמה מליה אובמה
"טרוריסטיות קטנות". סשה ומליה אובמה
(צילום: Gettyimages)
כאמור, "האור שאנו נושאים" זהו ספרה השני של אובמה. בספרה הראשון, שיצא לאוויר העולם בשנת 2018, שיתפה מישל בהפלה שחוותה, בטיפולי הפוריות שעברה וכמו כן בקשיים שהיו לה ולברק בנישואיהם. "ניסינו להיכנס להיריון וזה לא הלך טוב", שיתפה. "בדיקת היריון אחת שלנו הייתה חיובית, וזה גרם לשנינו לשכוח מכל דאגה ולהיות מוצפים באושר, אבל כמה שבועות אחר כך הפלתי, וזה גרם לי אי-נוחות פיזית ולקח ממני כל תחושת אופטימיות שהרגשתי".
4 צפייה בגלריה
מישל אובמה ברק אובמה
מישל אובמה ברק אובמה
חזקים מהכל. ברק ומישל אובמה
(צילום: Gettyimages)