סוף השבוע בפתח ונראה שלנה דל ריי לא הולכת להעביר אותו לבד. שמועות מעבר לים מספרות כי הזמרת המצליחה בעיצומו של רומן חדש סוער - ומסעיר (לפחות את המעריצים הנאמנים שפחות התחברו לחבר החדש).
על פי הדיווחים, דל ריי בת ה-39 מבלה בימים אלה צמודה למדריך הטיולים ג'רמי דופרן מלואיזיאנה - אב לשניים שעובד ב-Arthur's Air Boat Tours. הצצה מהירה ברשתות החברתיות מגלה לנו שלדופרן יש חיבה מאוד גדולה לתנינים - והוא לא מפחד להביע אותה.
ביום ראשון האחרון נצפו השניים כשהם מחזיקים ידיים, רגע לפני שעלתה לנה להופיע. זמן קצר לאחר מכן השניים נראו שוב, הפעם כשהם רוכשים בחנות היוקרה "הרודס" בלונדון וממשיכים משם לפאב מקומי.
עוד משהו שגילינו בזכות הרשתות החברתיות זה שהשניים מכירים כבר למעלה מחמש שנים. הם נפגשו לראשונה במרץ 2019 כשדל ריי לקחה חלק באחד מהסיורים של דופרן.
2 צפייה בגלריה
לנה דל ריי
לנה דל ריי
זוגיות חדשה? לנה דל ריי וג'רמי דופרן
(צילום: אינסטגרם)
מעריציה של דל ריי, בארץ ובעולם, פחות התחברו למראה של הבויפרנד הפוטנציאלי החדש, וכמובן שלא טרחו להסתיר את דעתם: "לא נרגע מהעובדה שככה נראה בן הזוג החדש של לנה דל ריי. ג'רמי, גרוש פלוס 2, מדריך סיורי שייט בלואיזיאנה. זו אישה שהטעם שלה בגברים הוא פרפורמנס ארט", צייץ מלך התוכן. "לא יכול לדבר עכשיו, חייב לברר אם זה באמת החבר החדש של לנה דל ריי", צייץ מעריץ אחר.
נראה שמעריציה של דל ריי לא חזקים בתחום הטאקט - והציוץ הבא יוכיח את זה: "לנה דל ריי סועדת עם החבר החדש והמכוער שלה בלונדון", צייץ ROB CRAVE - ואת הלייק שלנו הוא ממש לא יקבל.
לשמחתה של דל ריי חלק מהמעריצים שלה קצת פחות מגעילים - ומצליחים לאזן את הרוע ברשת. "אל תהיו רעים - אם היא מאושרת זה כל מה שחשוב", צייץ מעריץ אחד, ואחרת הוסיפה: "יש לו שם! קוראים לו ג'רמי דופרן. אל תתנהגו בצורה כזו ותמתגו אותו כמכוער".
מעריצה נוספת צייצה: "החדשות הטובות הן שהוא לא צריך להיות מושך בעיני אף אחד / רק בעיניה. אני שמחה שהיא מאושרת".
2 צפייה בגלריה
לנה דל ריי
לנה דל ריי
העיקר שאת מאושרת!
(צילום: אינסטגרם)