4 צפייה בגלריה
אריק דיין רבקה גייהארט
אריק דיין רבקה גייהארט
אז יש קאמבק? אריק דיין ורבקה גייהארט
(צילום: Gettyomages)
חמש שנים לאחר שהודיעו כי הם מתגרשים, השחקן אריק דיין (50) - לנצח ד"ר מארק סלואן מ"האנטומיה של גריי" ובשנים האחרונות גם קאל, אבא של נייט ב"אופוריה", ואשתו השחקנית רבקה גייהארט (51) ממשיכים לפזר רמזים על קאמבק, והפעם נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מחזיקים ידיים במהלך טיול משפחתי לקאבו.
נזכיר כי בפברואר 2018, לאחר 14 שנות נישואים, דווח באתרים מעבר לים כי גייהארט הגישה מסמכי גירושים תחת הטענה הקבועה של "פערים שלא ניתנים לגישור", וביקשה משמורת על שתי בנותיהם המשותפות - בילי (12) וג'ורג'יה (11). "אחרי 14 שנים ביחד החלטנו שלסיים את הנישואים שלנו זו ההחלטה הטובה ביותר עבור משפחתנו. אנחנו נמשיך את החברות ונעבוד כצוות כדי להיות ההורים הטובים ביותר עבור בנות היפות שלנו - שהן הדבר החשוב לנו ביותר בעולם", מסרו השניים בהצהרה משותפת.
עוד נזכיר כי כמה חודשים קודם לכן התראיין דיין ל-Today show ושיתף הוא הוא סובל מדיכאון. "לקחתי קצת חופש מהקריירה כי אני מתמודד כרגע עם דיכאון וזה קשה לי. אני בעיקר מתוסכל מזה שאין לי באמת סיבה להיות בדיכאון אבל זה בכל זאת קורה. כרגע אני לוקח תרופות נגד דיכאון ואני מרגיש יותר טוב... אבל עדיין...". כאמור, את הליך הגירושים, שהתחיל לפני חמש שנים, השניים מעולם לא השלימו.
שמועות סביב הקאמבק של השניים החלו לצוץ כבר במהלך הקיץ האחרון בעקבות תמונה שפרסמה גייהארט ברשתות החברתיות. This Is US, כתבה לצד התמונה, בה רואים את דיין קופץ משמחה ואת בתו בילי צועדת מרוצה לידו. עוקביה החדים של גייהארט מיהרו להציף את הפוסט בתהיות האם השניים חזרו זה לזרועותיה של זו.
4 צפייה בגלריה
אריק דיין רבקה גייהארט
אריק דיין רבקה גייהארט
התמונה שעוררה את השמועות
(צילום: אינסטגרם)
דיין וגייהארט החלו את דרכם הרומנטית אי שם בשנת 2004. כשנשאל כוכב "האנטומיה של גריי" איך התחיל הקשר שלהם, סיפר: "זה כנראה אחד הסיפורים הכי פחות מעניינים בעולם", אמר למגזין Flaunt בשנת 2008. "זה הלך בעצם ככה: 'את רוצה לצאת?', 'כן בטח'. וכמה חודשים לאחר מכן התחתנו". בשנת 2010 הביאו לעולם את בתם הבכורה ושנה לאחר מכן הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה.
אז נכון, סיפור ההיכרות שלהם הוא כנראה בין המשעממים ששמענו עליהם בהוליווד, אבל איזה מזל שהשניים הצליחו להוסיף עניין בעזרת קלטת סקס, מכוני גמילה בשנת 2011 בעקבות התמכרות למשככי כאבים ועוד כמה דרמות שאספו במשך השנים?
בשנת 2009 הודלף סרט סקס ביתי של דיין, גייהארט וחברה נוספת - שבילו יחד באמבטיה. "כולנו עושים טעויות", אמר בריאיון למגזין People חמש שנים לאחר פרסום הסרטון, והוסיך כי "החרטה היחידה שלי היא שהאדם שאני הכי אוהב, רבקה, נגררה לתוך זה". אותה חרטה לא החזיקה מעמד ובריאיון שפורסם ב"גלאמור" בשנת 2019 אמר כי הוא כבר לא מתחרט. "במבט לאחור, האם זו הייתה טעות? ממש לא. מדובר בשלושה מבוגרים שהסכימו - ואחת מהם היא אשתי. לא עשיתי שום דבר רע".
וזו לא הייתה הדרמה היחידה בבית משפחת דיין-גייהארט. ביולי 2017 ולאחר שלקח הפסקה יזומה מעולם המשחק התראיין דיין לתוכנית Today ושיתף בדיכאון שהוא חווה. "הרגשתי מאוד מבולבל לגבי זה כי לא הרגשתי שיש לי ממה להיות מדוכא - אבל זה היה מאוד אמיתי. זה מאוד מפחיד להתעורר בבוקר ולא לרצות לקום מהמיטה. התמודדתי עם דיכאון לאורך חיי וזה תמיד היה ניתן לניהול - כולם מרגישים קצת עצובים לעיתים. אבל הדיכאון הזה פשוט הכה בי כמו משאית. הייתי צריך לקחת חופש", סיפר, והוסיף כי לאחר שטיפל בעצמו הוא מרגיש מצוין.
4 צפייה בגלריה
אריק דיין רבקה גייהארט
אריק דיין רבקה גייהארט
אז יהיה לנו סוף טוב?
(צילום: Gettyomages)
4 צפייה בגלריה
ותמונה אחרונה - כי זה חזק מאיתנו
ותמונה אחרונה - כי זה חזק מאיתנו
ותמונה אחרונה - כי זה חזק מאיתנו
(מתוך: "האנטומיה של גריי")