4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס חתונה
בריטני ספירס חתונה
טוב, אי אפשר להגיד שהכתובת לא הייתה על הקיר. בריטני ספירס וסם אסגרי ביום החתונה
(צילום: אינסטגרם)
אחרי חודשים ארוכים של שמועות בדבר משבר ביחסים, אתר TMZ פרסם הלילה (ד') כי בריטני ספירס ובעלה סם אסגרי נפרדו. על פי הדיווחים, הסיבה לפרידה כוללת האשמות על בגידה מצידה של כוכבת הפופ.
מקורות יודעי דבר סיפרו לאתר הרכילות כי לפני שבוע אסגרי התעמת עם אשתו והאשים אותה שבגדה בו. הפרטים טרם אומתו אך ל-TMZ נמסר כי אסגרי בהחלט האמין בכך והשניים ניהלו ויכוח משמעותי. עוד הוסיפו המקורות כי מאמן הכושר עזב את ביתם המשותף וכעת הוא מתגורר לבד. "זה רק עניין של זמן עד שסם יגיש בקשה לגירושים", מסר מקור נוסף.
מקורב נוסף סיפר כי בין השניים היו "צרות גדולות" והוסיף כי אסגרי לא הרבה לישון בבית ואף ציין כי ספירס הפכה את המריבות ביניהם לפיזיות וצרחה על בעלה לעיתים תכופות.
4 צפייה בגלריה
מערכות יחסים בריטני ספירס
מערכות יחסים בריטני ספירס
מקווים שתצליחו להתגבר על הקשיים
(צילום: Gettyimage)
ספירס ואסגרי הכירו בשנת 2016 כשצילמו יחד את הקליפ ללהיט slumber party. "בריטני ניגשה אליי ואמרה 'היי, נעים מאוד, אני בריטני', ואני עניתי 'סליחה, תזכירי לי שוב מה השם?' ניסיתי להיות מצחיק אבל אני חושב שזה לא עבד לי", סיפר אסגרי בריאיון למגזין Men’s Health.
לבני הזוג יש הסכם ממון המגן על נכסיה של הזמרת. למרות זאת, מקורב לשניים מספר כי קרוב לוודאי שספירס תיתן סכום מסוים לאסגרי, שיסדר אותו מבחינה כלכלית. זה הזמן לציין כי הונה האישי של נסיכה הפופ מוערך ב-70 מיליון דולר.
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס סם אסגרי
בריטני ספירס סם אסגרי
בריטני ספירס סם אסגרי
(צילום: Backgrid)
בספטמבר 2021, חודש לאחר ששוחררה מהאפוטרופוסות של אביה, ספירס ואסגרי התארסו. "אני לא מאמינה לזה", כתבה ספירס לצד סרטון זוגי של השניים, בו היא משוויצה בטבעת העצומה שאסגרי העניק לה, ואילו השחקן ומאמן הכושר בן ה-27 הסתפק בתמונה של הקמיצה של בריטני מקושטת בטבעת.
ביוני 2022 ואחרי חמש שנות זוגיות, השניים מיסדו את הקשר בפני 60 אורחים. משפחתה של ספירס - הוריה, אחותה וילדיה לא נכחו בטקס.
4 צפייה בגלריה
עם טבעת האירוסים
עם טבעת האירוסים
עם טבעת האירוסים
(צילום: אינסטגרם)