הסדרה הכי רומנטית על המסך מספקת אהבה גם לשחקנים שלה: בסי קרטר (30) וסם פיליפס (39), כוכבי הסדרה "ברידג'רטון" (נטפליקס), הם זוג במציאות. לפי הדיווחים השניים יוצאים ביחד כבר יותר משנה ואפילו גרים ביחד.
התגלית המרעישה התרחשה השבוע, אחרי שהשניים נצפו עושים ביחד טיול רומנטי במחוז סאסקס שבאנגליה, שכלל גם כמה נשיקות שתועדו כמובן על ידי צלמי הפפראצי.
בעוד שקרטר משחקת בסדרה מתחילתה, פיליפס הצטרף לצוות רק בעונה השלישית שעלתה לאחרונה לאוויר. השניים נפגשו על סט הצילומים והחלו לצאת ביחד זמן קצר לאחר מכן. הם הצליחו לשמור את הרומן המלבלב בסוד למרות שהיו כמה רמזים לכך שהם זוג: הם הגיעו לכמה פרמיירות ואפילו הצטלמו ביחד, אך הותירו בהצלחה את הרושם שהם רק קולגות. הפעם הראשונה שהם צולמו ביחד הייתה מרץ 2023, בבכורת הצגה בלונדון.
3 צפייה בגלריה
בסי קרטר סם פיליפס
בסי קרטר סם פיליפס
"במקרה נפגשנו כאן". בסי קרטר וסם פיליפס
(צילום: Brett D. Cove)
פיליפס כבר מכיר את הוריה של קרטר, השחקן ג'ים קרטר ("דאונטאון אבי") והשחקנית אימלדה סטאונטון, שכיכבה בסדרה "הכתר" שבה שיחק גם פיליפס. הארבעה הגיעו ביחד לכמה אירועים של התעשייה, רק שכאמור – לא ידענו שמדובר במפגש (המלחיץ?) עם ההורים.
3 צפייה בגלריה
בסי קרטר סם פיליפס אימלדה סטונטון
בסי קרטר סם פיליפס אימלדה סטונטון
קרטר ופיליפס עם אמה של קרטר, אימלדה סטונטון
(צילום: Gareth Cattermole/Getty Images for Warner Bros. Pictures)
למרבה הצער הדמויות של קרטר ופיליפס לא חולקות בסדרה עלילות משותפות, ודמותו של פיליפס התעניינה יותר בפנלופה פת'רינגטון, אבל סביר להניח שניקולה קוכלן, השחקנית שמגלמת אותה לא תתנגד לכך שבמציאות הוא דווקא מסתובב עם מי שמגלמת את אחותה הגדולה.
3 צפייה בגלריה
ברידג'רטון עונה 3
ברידג'רטון עונה 3
מצאו את הזוג. שחקני "ברידג'רטון"
(צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Netflix)