4 צפייה בגלריה
ברוס וויליס יום הולדת
ברוס וויליס יום הולדת
עוגת תפוחים? באמת? אמה המינג וברוס וויליס
(צילום: אינסטגרם)
בצל מצבו הבריאותי, ברוס וויליס חגג אמש (א') את יום הולדתו ה-68 בהפקה משפחתית וחגיגית שהכינה לו משפחתו המורחבת. "יום הולדת שמח! כל כך שמחים שיכולנו לחגוג איתך היום", כתבה אשתו לשעבר, דמי מור, והוסיפה: "אני אוהבת אותך ואוהבת את המשפחה שלנו. תודה לכולם על האהבה והאיחולים החמים, כולנו מרגישים אותם".
לצד הברכה פרסמה מור סרטון של בנות המשפחה מקיפות את וויליס, שרות לו יום הולדת שמח ומגישות לו עוגת תפוחים עם נרות. לוויליס ומור שלוש בנות משותפות - רומר (34), טלולה (31) וסקאוט (29).
כמובן שגם אשתו הנוכחית של השחקן, אמה המינג, נכחה בחגיגות ואף ניצלה את הרשתות החברתיות כדי לברך את בעלה: "הוא אהבה טהורה, הוא כל כך אהוב ואני תמיד אוהב אותו. יום הולדת שמח מתוק שלי. איחולי יום ההולדת שלי לברוס הם שתמשיכו לשאת אותו בתפילותיכם כי הנשמה הרגישה שלו מרגישה את זה. תודה רבה על האהבה והדאגה שלכם". לשניים יש שתי בנות משותפות - מייבל (10) ואוולין (8).
המינג הוסיפה וצירפה סרטון וידיאו שלה מספרת על העצבות שהציפה אותה בזמן שהכינה את סרטון יום ההולדת של ברוס. "אז היום זה יום הולדתו של בעלי. התחלתי את הבוקר בבכי, כפי שאפשר לראות לפי העיניים הנפוחות והאף שלי, אבל אני חושבת שזה חשוב שתראו את כל הצדדים של זה. אנשים תמיד אומרים לי 'אוי, את כל כך חזקה, אני לא יודע איך את עושה את זה'. לא נותנים לי ברירה. הלוואי והייתה לי. אבל אני גם מגדלת שתי בנות בתוך זה. יש לי זמנים של עצב מדי יום, צער בכל יום ואני ממש מרגישה את זה ביום ההולדת שלו". המינג הוסיפה כי עבדה על סרטון יום ההולדת של וויליס ושזה הרגיש כמו סכין בלב - אבל הוסיפה כי עשתה את זה למען המעריצים בדיוק כמו שזה למען ברוס. "אני יודעת כמה אתם אוהבים את בעלי, תודה לכם".
לצד הסרטון כתבה: "היום הוא אחד מאותם ימים של תחושת הצער והעצב. אבל אני כל כך בת מזל להרגיש את החום והאהבה שלכם שמופנים לבעלי ולמשפחתנו. אני רואה את ההודעות שלכם, קוראת את הסיפורים שלכם שאתם משתפים וכל מה שאני יכולה לומר זה תודה".
נזכיר כי בחודש פברואר האחרון הודיעה משפחתו של וויליס כי הוא אובחן בדמנציה, מחלה שפוגעת ביכולות הקוגניטיביות. "אומנם החדשות הללו כואבות, אך זו הקלה מבחינתנו שסוף סוף קיים אבחון ברור של המחלה", מסרה המשפחה בהודעה רשמית. "נכון להיום אין טיפול למחלה הזו, מציאות שכולנו מקווים שתשתנה בשנים הקרובות. בזמן שמצבו של ברוס מחמיר, אנחנו מקווים שהסיקור התקשורתי יוכל לעזור לשפוך אור על המחלה הזו, כדי ליצור לה הרבה יותר מודעות ולערוך מחקרים בנוגע אליה".
ונחזור לאיחולים: "יום הולדת שמח אבא, אני אוהבת אותך עד הירח. אתה כל כך מגניב", כתבה רומר, ואחותה סקאוט הוסיפה - "זה יום ההולדת שלו אז שלחו לו את כל האהבה, האכפתיות והתפילות. יום הולדת שמח לאחד החברים הכי טובים שלי. איזו זכות זו לקבל את האיש הזה כאבא שלי וללמוד דרכו על החיים. היום הוא לא בהכרח יום קל כי זה יום מלא באהבה ענקית והצער שלנו באמת מראה לנו את גודל האהבה שלנו, אבל זה המחיר שתמיד אשלם כדי לדעת מה זה להרגיש אהבה כזו. אני אוהבת אותך".
4 צפייה בגלריה
ברוס וויליס יום הולדת - סקאוט
ברוס וויליס יום הולדת - סקאוט
ילדה של אבא. סקאוט וברוס
(צילום: אינסטגרם)
גם טלולה, שלבשה לכבוד המאורע חולצה עם הדפס של אביה, הצטרפה לאיחולים ולצד תמונה ישנה של וויליס, כתבה: "יום הולדת שמח ברונו שלי. אני מרגישה מוצפת באנרגיות טובות ואהבה. אני אוהבת אותו והוא אוהב אותי - איזה תענוג".
4 צפייה בגלריה
ברוס וויליס יום הולדת - דמי מור וטלולה
ברוס וויליס יום הולדת - דמי מור וטלולה
התעלפנו מהחולצה. דמי מור וטלולה
(צילום: אינסטגרם)
בדיוק לפני שנה, במרץ 2022, הודיעה משפחתו של וויליס על פרישתו ממשחק. "לכל המעריצים המדהימים של ברוס, כמשפחה אנו רוצים לחלוק שברוס האהוב שלנו מתמודד עם בעיות רפואיות ולאחרונה אובחן עם אפאזיה, שמשפיעה על היכולות הקוגניטיביות שלו. כתוצאה מכך, ברוס פורש מהקריירה שהייתה עבורו כל כך הרבה".
עוד נכתב בהצהרה: "אלו זמנים מאתגרים עבור המשפחה שלנו ואנו מעריכים את האהבה שלכם, החמלה והתמיכה. אנו נעבור את זה כמשפחה מאוחדת, ורצינו לשתף זאת עם מעריציו כי אנו יודעים כמה הוא חשוב לכם, כמו גם לנו. כמו שברוס תמיד אומר, 'תמשיכו לחיות' וביחד אנו מתכוונים לעשות את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".
11 חודשים לאחר מכן הגיעה האבחנה והתברר כי וויליס סובל מדמנציה. שבועיים לאחר שהודיעה על כך משפחתו, אשתו של וויליס, אמה, פנתה לתקשורת ולצלמי הפפראצי בפרט וביקשה שיניחו לבעלה. "ברור שיש עוד צורך בחינוך בנושא, אז הפוסט מוקדש לצלמים ולצלמי הווידאו שמנסים להשיג תמונות בלעדיות של בעלי כשאנחנו בחוץ: שמרו מרחק. אני יודעת שזו העבודה שלכם ועדיין - שמרו מרחק. צלמי וידאו - בבקשה אל תצעקו על בעלי או תשאלו אותו מה שלומו, כל השריקות והקריאות - פשוט אל תעשו את זה. תנו לו ספייס. תנו למשפחה או למי שאיתו באותו יום להביא אותו מנקודה אחת לאחרת בבטחה".
4 צפייה בגלריה
ברוס וויליס יום הולדת רומר
ברוס וויליס יום הולדת רומר
רק בריאות! וויליס ובתו ההריונית רומור
(צילום: אינסטגרם)