5 צפייה בגלריה
ורוניקה ראג'ק
ורוניקה ראג'ק
ורוניקה ראייק
(צילום: אינסטגרם)
מלחמת "חרבות ברזל" נמשכת כבר מעל 40 יום ברצועת עזה ובגבול הצפוני של ישראל, אבל יש עוד גזרה אחת חשובה מאוד שאסור לפסוח עליה - למרות שלעיתים קרובות נוטים להזניח אותה - ההסברה הבינלאומית.
בזמן שמעבר לים כוכבים רבים מדי עדיין מעזים לקרוא לשחרור פלסטין בתגובה לטבח הנורא של ה-7 באוקטובר, כל מפורסם שתמך בישראל בחודש וחצי האחרונים, זוכה לחיבוק חם. שם חדש ולא צפוי שהצטרף למערכה הוא של הדוגמנית הארוטית הסלובקית ורוניקה ראייק (27).
"אני עומדת לצד ישראל", שיתפה ראייק סטורי עם פרוץ המלחמה ואף הקדישה לו מקום בהיילייטס שלה. וכן, המובן מאליו קרה והדוגמנית נאלצה להתמודד עם מאות תגובות המכפישות את ישראל. לצד תגובות "רגילות" הקוראות לשחרר את פלסטין היו גם כמה תגובות קצת יותר קשות, כמו "תמותי עם ישראל" או "זה דוחה, תתחילי לקרוא קצת". אגב, את העצה הזאת היינו שמחים שלא מעט תומכי פלסטין יאמצו, אבל זה כבר לכתבה אחרת.
"לא רק היום, לא רק אתמול. כל יום!", כתבה הדוגמנית הסלובקית לצד צילום מסך של כמה תגובות שנאה והבהירה שהן ממש לא היחידות. "אלפים על גבי אלפים - ולמה? כי אני עונדת מגן דוד. אז בבקשה, אם אתם חושבים שהתמיכה שלי לא מספיקה יש כפתור של Unfollow".
5 צפייה בגלריה
ורוניקה ראג'ק
ורוניקה ראג'ק
"מוזמנים להסיר עוקב בכל שלב"
(צילום: אינסטגרם)
את שרשרת מגן הדוד העצומה שראייק עונדת לצווארה אפשר לראות לאורך כל האינסטגרם והטיקטוק שלה. וכן, בהיותה דוגמנית ארוטית - קשה מאוד לפספס אותה. בכל זאת, היא לא לובשת יותר מדי בגדים. ועדיין, בימים בהם לא מעט יהודים מפחדים לענוד סממנים מזהים בחו"ל, כשהדוגמנית מבהירה שהיא הולכת לכל מקום עם מגן דוד ענק - בין היתר להשקה של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד", יש לזה משמעות. ואם העוקבים הזועמים אכן יחליטו להסיר עוקב, כנראה שעמוד האינסטגרם של ראייק שעומד על 6.2 מיליון עוקבים - ישרוד את העזיבה.
5 צפייה בגלריה
ורוניקה ראג'ק
ורוניקה ראג'ק
עונדת מגן דוד בגאווה
(צילום: אינסטגרם)
אז מי זו ורוניקה ראייק ואיך היא קשורה אלינו? מדובר בדוגמנית, יזמית ויוצרת תוכן שנולדה בברטיסלבה שבסלובקיה ונחשבת לפופולרית מאוד במדינות אירופה. הפרסום הגדול באמת הגיע אליה לאחר שפנתה לרשתות החברתיות כדי להתלונן ש"החיים קשים לאנשים יפים", מה שגרם לעוקבים הרבים שלה לזעום. ראייק הסבירה את דבריה ואמרה כי "לעיתים קרובות מדי לועגים לה על כך שהיא יפה מדי".
בדצמבר 2022 עלה הדוגמנית שוב לכותרות, הפעם לא בגלל תלונותיה על המראה המושלם שלה אלא בעקבות שמועות בדבר רומן מפתיע עם טום בריידי, שחודשיים לפני כן נודע שהוא ואשתו, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, נפרדו. אפשר לומר שראייק לא נבהלה מהשמועות, להפך - היא קצת העצימה אותן ויש הטוענים כי היא אפילו סימסה לבריידי מספר פעמים. אלא שבדיקה מעמיקה לתוך חייה מגלה לנו עובדה מפתיעה - הדוגמנית בת ה-27 נשואה.
5 צפייה בגלריה
ורוניקה ראג'ק
ורוניקה ראג'ק
"קשה להיות יפה"
(צילום: אינסטגרם)
5 צפייה בגלריה
ורוניקה ראג'ק
ורוניקה ראג'ק
שנדבר על ביקור בישראל?
(צילום: אינסטגרם)